Rozsypane pompki w ajm, przyczyną słabego dołu??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Daro dzieki ale sprawdzone organoleptycznie..sztanga wciagana do samiuskiego konca.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
mozna jeszcze zapiac wskaznik podcisnienia na gruszke i zobaczyc czy w trakcie jazdy jest pelne podcis.
najszybciej to wyeliminowac i najmniej pracochlonnie
najszybciej to wyeliminowac i najmniej pracochlonnie
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wkleje fragment logow ajm na arl suszarce, porownajcie czym sie roznia te i wklejone wczesniej...
,0.40,1071,1540,1244,15.9,,,,,,,,,,
,0.80,1092,1550,1295,15.9,,,,,,,,,,
,1.20,1092,1550,1336,15.9,,,,,,,,,,
,1.60,1113,1561,1367,15.9,,,,,,,,,,
,1.98,1134,1571,1397,15.9,,,,,,,,,,
,2.38,1155,1581,1428,15.9,,,,,,,,,,
,2.78,1176,1591,1459,15.9,,,,,,,,,,
,3.18,1176,1591,1499,15.9,,,,,,,,,,
,3.58,1197,1601,1520,15.9,,,,,,,,,,
,3.97,1218,1612,1550,15.9,,,,,,,,,,
,4.37,1239,1622,1581,15.9,,,,,,,,,,
,4.75,1260,1632,1622,22.7,,,,,,,,,,
,5.15,1281,1663,1663,29.1,,,,,,,,,,
,5.55,1323,1693,1714,36.3,,,,,,,,,,
,5.95,1344,1734,1765,41.4,,,,,,,,,,
,6.35,1365,1744,1826,54.2,,,,,,,,,,
,6.73,1386,1785,1897,58.6,,,,,,,,,,
,7.13,1428,1926,1938,60.9,,,,,,,,,,
,7.53,1449,1946,1967,61.4,,,,,,,,,,
,7.93,1470,1987,1996,61.8,,,,,,,,,,
moze w tej subtelnej roznicy tkwi problem??
,0.40,1071,1540,1244,15.9,,,,,,,,,,
,0.80,1092,1550,1295,15.9,,,,,,,,,,
,1.20,1092,1550,1336,15.9,,,,,,,,,,
,1.60,1113,1561,1367,15.9,,,,,,,,,,
,1.98,1134,1571,1397,15.9,,,,,,,,,,
,2.38,1155,1581,1428,15.9,,,,,,,,,,
,2.78,1176,1591,1459,15.9,,,,,,,,,,
,3.18,1176,1591,1499,15.9,,,,,,,,,,
,3.58,1197,1601,1520,15.9,,,,,,,,,,
,3.97,1218,1612,1550,15.9,,,,,,,,,,
,4.37,1239,1622,1581,15.9,,,,,,,,,,
,4.75,1260,1632,1622,22.7,,,,,,,,,,
,5.15,1281,1663,1663,29.1,,,,,,,,,,
,5.55,1323,1693,1714,36.3,,,,,,,,,,
,5.95,1344,1734,1765,41.4,,,,,,,,,,
,6.35,1365,1744,1826,54.2,,,,,,,,,,
,6.73,1386,1785,1897,58.6,,,,,,,,,,
,7.13,1428,1926,1938,60.9,,,,,,,,,,
,7.53,1449,1946,1967,61.4,,,,,,,,,,
,7.93,1470,1987,1996,61.8,,,,,,,,,,
moze w tej subtelnej roznicy tkwi problem??
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVO moze nie jestem bystry ale co chciales tym logiem pokazac? Bo z tego co widze to przy 1400obr (jesli skalowanie dobre) masz prawie 1 bara (podziwiam odwage) i tyle...
Jesli chodzi o sterowanie N75 to napisze to jeszcze raz :
podpialem na krotko pod wyjscie z vacuum wiec ssie jak szalone.
I co..i pupa pozatym ze powyzej 2500 burdel z cisnieniami to dol taki sam!!!
To ze jest male cisnienie to wiemy od poczatku...pytanie brzmi dlaczego?
Cowboy nie wkladalem tych Twoich bo juz spakowane byly i czekaly na wylot...a pozatym nie chce zadnych hybryd bo pozniej nie dojde w takim aucie co i jak. Zapodam org AL, ustawie BIPy i mapy pod nie tak jak to robilem. Jak nie bedzie nadal hulac to wtedy 3cia suszarke zalatwie.
Przeplywka (sam zobacz ze wykastrowana jesli chodzi o mierzone cisnienie) zreszta ustawilem ja na sztywno na max i poza mega dymem nic sie nie ruszylo zauwazalnie.
Jesli chodzi o sterowanie N75 to napisze to jeszcze raz :
podpialem na krotko pod wyjscie z vacuum wiec ssie jak szalone.
I co..i pupa pozatym ze powyzej 2500 burdel z cisnieniami to dol taki sam!!!
To ze jest male cisnienie to wiemy od poczatku...pytanie brzmi dlaczego?
Cowboy nie wkladalem tych Twoich bo juz spakowane byly i czekaly na wylot...a pozatym nie chce zadnych hybryd bo pozniej nie dojde w takim aucie co i jak. Zapodam org AL, ustawie BIPy i mapy pod nie tak jak to robilem. Jak nie bedzie nadal hulac to wtedy 3cia suszarke zalatwie.
Przeplywka (sam zobacz ze wykastrowana jesli chodzi o mierzone cisnienie) zreszta ustawilem ja na sztywno na max i poza mega dymem nic sie nie ruszylo zauwazalnie.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
niech odloze troche $$$ (czyt. przyszły miesiąc) wsadzi sie ALki i zobaczymy jak to nie da rady to sie chyba załamie i utopie to padło w wiśle okolice dwóch pak mają być wiec i tak by mnie czekała ich zmiana choć niepowiem ze to mnie troszke podłamalo :/ ale jak to mówią co cie nie zabije to cie wzmocni czyli szukam AL w stanie dobrym i gwarancją ze sa sprawne za rozsądne pieniądze
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 23:52 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
rob555, ja tam przy 1400 widze 0.9 bara, a pokazac chcialem to ze w tych logach n75 ma wypelnienie 15 procent( w cudzyslowiu) i trzyma to dopoty turbo nie wstanie, w tamtych logach turbo nie wstaje a wypelnienie zmienia sie do zdaje sie 45 procent od poczatkowych 20, nie mowie ze 20 jest zle ale czasem chwile brakuje zeby podczas jazdy dociagnac na czas kierownice na pozycje max boost
[ Dodano: Pią Maj 21, 2010 07:38 ]
p.s. moze gdzies jest nieszczelny w podcisnieniach np w okolicach egr???
[ Dodano: Pią Maj 21, 2010 07:38 ]
p.s. moze gdzies jest nieszczelny w podcisnieniach np w okolicach egr???
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVO widze jakie jest wypelnienie zaworka, ale poniewaz druga turbina robi mi podobna jazde to nim zaczne sie spuszczac nad mapa n75 wzialem i podpialem podcisnienie na krotko (od razu do magistrali przy pompie tandemowej)
Omijam wtedy jakiekolwiek zawory wiec moglbym mape od AGR podlozyc i tak by nic nie zmienilo
Skoro na tak ustawionym podcisnieniu (permanetnie na max caly czas) do 2000 obr nie ma zadnej roznicy to dla mnie sprawa jasna albo turbo kibel albo cos innego.
Pierwsza hybryda miala problem z dolem (praktycznie identyczny) no ale wiece jak jest z hybrydami wiec zwalilem to na karb suszarki. W miedzyczasie wycieto katalizator by wykluczyc jego wplyw. Roznicy zadnej.
By nie kombinowac z hybryda zakupilem druga turbine (org ARL) ktora poszla do przejrzenia (wypiaskowanie, nowe uszczelniacze) by klienta w ciula nie robic.
Zalozylem ja i jakie bylo moje zdziwienie gdy dol okazal sie nadal kiblowaty !
Przy tej ilosci paliwa ktora jest wlana, z podcisnieniem na krotko powinienem miec na turbinie ARL lekko 1.2 bara przy 2000obr...
Dlatego sugeruje zmiane pompek bo jeszcze one zostaja z logicznego punktu widzenia.
Jak nie to 3cia turbine zamontuje (co mi tam - wazne by skonczyc z dobrym wynikiem)
ale wpierw chce te pompki wykluczyc.
Omijam wtedy jakiekolwiek zawory wiec moglbym mape od AGR podlozyc i tak by nic nie zmienilo
Skoro na tak ustawionym podcisnieniu (permanetnie na max caly czas) do 2000 obr nie ma zadnej roznicy to dla mnie sprawa jasna albo turbo kibel albo cos innego.
Pierwsza hybryda miala problem z dolem (praktycznie identyczny) no ale wiece jak jest z hybrydami wiec zwalilem to na karb suszarki. W miedzyczasie wycieto katalizator by wykluczyc jego wplyw. Roznicy zadnej.
By nie kombinowac z hybryda zakupilem druga turbine (org ARL) ktora poszla do przejrzenia (wypiaskowanie, nowe uszczelniacze) by klienta w ciula nie robic.
Zalozylem ja i jakie bylo moje zdziwienie gdy dol okazal sie nadal kiblowaty !
Przy tej ilosci paliwa ktora jest wlana, z podcisnieniem na krotko powinienem miec na turbinie ARL lekko 1.2 bara przy 2000obr...
Dlatego sugeruje zmiane pompek bo jeszcze one zostaja z logicznego punktu widzenia.
Jak nie to 3cia turbine zamontuje (co mi tam - wazne by skonczyc z dobrym wynikiem)
ale wpierw chce te pompki wykluczyc.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Czasami jest taki zbieg okoliczności że nawet kilka tych samych części pod rząd wymienianych jest kiblowatych... takie życie
Najważniejsze jest to aby za wszelką cenę znaleźć usterkę i aby klient był zadowolony.
Najważniejsze jest to aby za wszelką cenę znaleźć usterkę i aby klient był zadowolony.
Ostatnio zmieniony wt maja 25, 2010 11:49 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Problemy jakie nam wynikały z autem przysporzyły zjeba^^ turba, aktualnie siedzi oryginalna turbina od ARL, z muszla w oryginalną strone. I teraz wszystko hula, teraz pozostają pierdółki aby do końca wystroić auto czyli zmiana map sensora na ten z arla, wymiana plastikowej rury ic co idzie do turba na nierdzewke, i wymiana szklanek, jedna juz klekocze głośniej Tutaj chce podziekować chłopakom z TUNE-UPu za to wytrzymują moje zawracanie gitary i ciągłe pytania
efekty juz po wymianie turba i ogarnięciu (jeszcze teraz pozostaje wymiana mapsensora, szklanek bo jedna klepie, i rure od turba plastikową wymienic na zwykła okrągłą bo ta zwezona plastikowa zamula i moze jeszcze cos da sie wyciągnąć ciut wiecej )
efekty juz po wymianie turba i ogarnięciu (jeszcze teraz pozostaje wymiana mapsensora, szklanek bo jedna klepie, i rure od turba plastikową wymienic na zwykła okrągłą bo ta zwezona plastikowa zamula i moze jeszcze cos da sie wyciągnąć ciut wiecej )
Ostatnio zmieniony ndz lip 11, 2010 20:31 przez fasd, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Gratki dla Roba za to że się nie poddał, my również mieliśmy kilka trudnych samochodów, najważniejsze aby rozwiązać problem.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Po tym sie poznaje fachowców,działają do koncaDario84 pisze:Gratki dla Roba za to że się nie poddał, my również mieliśmy kilka trudnych samochodów, najważniejsze aby rozwiązać problem.
viewtopic.php?f=89&t=241036 MOJ DUPVWóZ
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
SPRZEDAM ALU SANTA MONICA ORYGINAŁ WIECEJ PW
WIOSNA 2011
PIERWSZY NA POMORZU i PRAWDOPODOBNIE w PL MK IV 2.0 TDI 8V
Lato 2012 ????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości