Combo modow od strzala ASV

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

savkin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 23:03
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Combo modow od strzala ASV

Post autor: savkin » pt cze 18, 2010 01:18

Witka.
A wiec tak.
Mam troszke gotowki na zbyciu, wiec postanowilem uzbroic troszke mojego mk4 ASV
Oczywiscie poczytalem troszeczke w tej dziedzinie i nie ukrywam ze nie jestem orlem jesli chodzi o modernizacje silnikow.
Mam zamiar wymienic:
-pompa 11mm 038 130 107 J z AHH/ALH automat
-wtryski 0.216 AXG/AHY (edycja postu) chetnie przyjme 0.232 tylko od czego podejda?
-turbo ASZ/AWX ktore podejdzie?
-no i dwumas. Czy koniecznie trzeba zmienic? I na jaki?
-strojenie, trzeba go tam jakos do toczyc
Co mi mozecie poradzic?
Wiem bylo tego duzo na forach, ale nic w kupie. Wszystko porozrzucane.
Pozdro i z gory dzieki za bezcenne info.
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 02:35 przez savkin, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pt cze 18, 2010 02:09

savkin pisze:-pompa 11mm 038 130 107 J z AHH/ALH automat
-wtryski 0.216 AXG/AHY
11 do 216 :) ? chyba przerost tresci nad forma troche :)
savkin pisze:-turbo ASZ/AWX ktore podejdzie?
chyba oba ;) a od asz na pewno
savkin pisze:-no i dwumas. Czy koniecznie trzeba zmienic? I na jaki?
jak masz skrzynie 5-tke to nie pchaj sie w 2mas tylko laduj jednomas ( jest duuuzy temat na forum o tym , z tego co pamietam to chyba od G60 montuja albo od vr'a) znajdziesz napewno ;)
savkin pisze:Co mi mozecie poradzic?
dolozyc do planow Big IC ;) bo pojedzie szybko ale tylko raz .. no moze 2 :)
Specjalista od VP nie jestem bo mam PD ale ... tak mi sie wydaje ;)
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » pt cze 18, 2010 06:53

Zdaje sie ze comboloty a silnikiem ASV mialy w serii jednomas taki jak 1Z. tak jak te wczesne AGR tyle ze tu juz chyba pomysleli ze caddy to auto by zaladowac na peke towaru i ogień wiec dali JM. Trzeba to zweryfikowac bo nie daje reki uciac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

savkin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 23:03
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: savkin » pt cze 18, 2010 12:42

Posiadam sprzeglo od mk3 VR6. Mam rozumiec ze podejdzie?



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pt cze 18, 2010 15:43

savkin pisze:Posiadam sprzeglo od mk3 VR6. Mam rozumiec ze podejdzie?
Tu masz temat o którym wspominałem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... a3d5f7734f
w jaka moc celujesz ?


ex: MK4 245 km/460nm

savkin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 23:03
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: savkin » pt cze 18, 2010 23:00

To zalezy. Ale chcialbym 180PS+ wiec sprzeglo na bank musze zmienic. IC od iveco siadzie. No i niech mnie ktos oswieci z tymi 232, skad je wziasc, od czego pasuja itd. itp.
Ostatnio zmieniony pt cze 18, 2010 23:00 przez savkin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Aadam
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob gru 15, 2007 19:05
Lokalizacja: Pułtusk

Post autor: Aadam » pt cze 18, 2010 23:07




savkin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 23:03
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: savkin » pt cze 18, 2010 23:43

Dzieki za linka Aadam napewno z tego skozystam.

A wracajac do tematu sprzegla. Ladny opis http://forum.vwgolf.pl/vi...eb9a6a3d5f7734f ale to G60. Czyli VR6 mk3 podejdzie. Rozumiem wymieniam tarcze, lozysko i docisk z VR6. Zamach 1Z 028 105 269B z ABF-a lub 037 105 273B z G60.
To sprawa sprzegla zamknieta.

Podsumowujac:
Pompa 11mm 038 130 107J z AHH/ALF automat.
Wtryski 230 hybryda od Cowboya.
Turbo z ASZ
Sprzeglo j.w.
IC z Iveco Daily

Teraz pytanko ostateczne.
Czy jak to po skladam to moge sie tym bezpiecznie poruszac? Czy w te pedy na lawete i do tunera na strojenie?
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 05:48 przez savkin, łącznie zmieniany 6 razy.



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » sob cze 19, 2010 09:56

Podsumowujac:
Pompa 11mm 038 130 107J z AHH/ALF automat.
Wtryski 230 hybryda od Cowboya.
Turbo z ASZ
Sprzeglo j.w.
IC z Iveco Daily
pompa 11 wtryski 230 i turbo ASZ ? słabo to widzę poszukaj turba od ARL albo czegoś większego GT22 jak się bawić to się bawić a nie inwestować w półśrodki.

do tego wszystkiego przydałoby się uwolnić wydech i albo wyciąć kata albo zrobić przelot na 2 tłumikach.

[ Dodano: 19 Cze 2010 09:57 ]
Czy jak to po skladam to moge sie tym bezpiecznie poruszac? Czy w te pedy na lawete i do tunera na strojenie?
myślę że możesz ale bez pałowania tylko spokojna jazda wchodzi w grę. gdzie będziesz to robił / stroił ??


Obrazek

Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » sob cze 19, 2010 11:31

savkin pisze:Ale chcialbym 180PS+
savkin pisze:Podsumowujac:
Pompa 11mm 038 130 107J z AHH/ALF automat.
Wtryski 230 hybryda od Cowboya.
Turbo z ASZ
Sprzeglo j.w.
IC z Iveco Daily
;) nie bardzo na tym to zrobisz . Ja bym to widzial tak :
-pompa 11
-wtryski 230
-turbo ARL
-sprzeglo to co chcesz
-IC (pogadaj z kims w temacie o IC zeby byl wielkosci / starczal do 200ps) wiem ze te z re5pectu sa takie
-Teraz tak jak Konradzik gada , przynajmniej wycięcie kata
a ja jeszcze dorzuciłbym od siebie:
-map sensor ARL
-chlodnica oleju ARL
-zaslepic/usunac EGR
-moglbys sie tez pobawic w dolot od ARL
kiedys tez slyszalem ze po zmianie kompa na ARL wychodza lepsze wyniki na hamowni .. ale ile w tym prawdy :) ... to juz nie wiem . Ogolnie jest jest duzo pierdółek po 2ps tu 4 ps tam ;) ale to chyba taka podstawa ...
Kupa roboty przed Toba ... ja bym chyba dozbieral pare groszy i albo wsadzil tam ARL'a/ASZ'ta albo chociaz "doswapowal" do Twoich modow skrzynie 6b ... jakos nie ufam tym 5tkom ;)
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

savkin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 23:03
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: savkin » sob cze 19, 2010 13:01

Kata juz dawno nie mam. Teraz tak. Skoro moge dozucic mody po kolei i nie musze go stroic po kazdym (oczywiscie przy bardzo delikatnej nodze) to pozwole sobie stopniowo modernizowac. Bo z mojego 4,5tys zaskurniaka troszke tutaj rosnie cena.
Mysle ze na drugi rok o tej porze bedzie juz po wszystkim.
Jesli macie jeszcze jakies uwagi, prosze pisac kazda podpowiedz czy rada mile widziana.
Pozdro i jeszcze raz dzieki za rady.
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 22:35 przez savkin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » sob cze 19, 2010 13:05

savkin pisze:stopniowo modernizowac.
savkin pisze:prosze pisac kazda podpowiedz czy rada mile widziana.
jak chcesz w ten sposob to zalolz 230, turbo, IC i jedz na program ... napewno bedzie sie milej jezdzic ... jak dokupisz reszte gratow i zamontujesz to zaplacisz za korekte a nie od nowa ( przynajmniej u niektórych ) ... Bo dalej nie napisales gdzie chcesz stroic ...
pozdro
Ostatnio zmieniony sob cze 19, 2010 13:09 przez xander_88, łącznie zmieniany 1 raz.



savkin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 23:03
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: savkin » sob cze 19, 2010 22:32

Mieszkam 15km od Katowic wiec pewnie DynoSoft albo Masters. Tylko te dwie opcje wchodza w rachube.



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » ndz cze 20, 2010 00:19

jeśli planujesz takie grube mody jak piszesz to zacząłbym od :

- IC trzeba zrobić tak czy siak bo przy większych temp na zewnątrz auto będzie muliło.
- 230 tki
- turbo ARL

i do tego wszystkiego soft tylko obawiam się że 4.5 koła to może być trochę mało na to wszystko.

w okolicy masz Aliego podjedź pogadaj popytaj jak on to widzi - pogadasz o cenach itp itd zawsze to inaczej na żywo niż dywagacja przed kompem


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości