[mk3] Zwiększenie dawki paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk3] Zwiększenie dawki paliwa
Witam, dzisiaj po wielu próbach podkręcenia turbiny w moim 1.9 TDI z 96r udało się zwiększyć ciśnienie z 0.9 do 1.3
No ale to nic nie dało bo paliwa podaje za mało, jak zwiększyć dawkę, bo autko ma komputer, już kiedyś obroty zmieniałem a to dzięki Waszej pomocy bo mnie pokierowaliście co i jak (za co jeszcze raz wielkie THX dla WAS)
Jeszcze raz proszę o pomoc bo autko słabe na rzepaku a chciałoby się żeby moc powróciła
No ale to nic nie dało bo paliwa podaje za mało, jak zwiększyć dawkę, bo autko ma komputer, już kiedyś obroty zmieniałem a to dzięki Waszej pomocy bo mnie pokierowaliście co i jak (za co jeszcze raz wielkie THX dla WAS)
Jeszcze raz proszę o pomoc bo autko słabe na rzepaku a chciałoby się żeby moc powróciła
[color=red]wie ktoś może czy da radę podkręcić samą turbinę w moim golfiku?[/color]
w jaki sposób je zwiększyłeś ?gblodz pisze:Witam, dzisiaj po wielu próbach podkręcenia turbiny w moim 1.9 TDI z 96r udało się zwiększyć ciśnienie z 0.9 do 1.3
pukając w nastawnik, poczytaj o tym na forumgblodz pisze:jak zwiększyć dawkę
więc lej normalne paliwogblodz pisze:Jeszcze raz proszę o pomoc bo autko słabe na rzepaku a chciałoby się żeby moc powróciła
drugi samochód w domu chodzi na rzepaku bioester ze stacji bliska za 3,59 i jeździ
a ciśnienie z turbiny zwiększyłem przestawiając ten drucik który wychodzi z turbiny
u mnie udało się wycisnąć z 0,9 na 1,3 u brata w starszej wersji z 93 1.9TD z 0.9 na 1,5 (rozpędzenie do 180 to żaden problem) ale on nie ma komputera to zwiększenie dawki paliwa nie było problemem, u mnie już jest kłopot
a założenie większych dysz coś daje? jeśli to w ogóle możliwe
a ciśnienie z turbiny zwiększyłem przestawiając ten drucik który wychodzi z turbiny
u mnie udało się wycisnąć z 0,9 na 1,3 u brata w starszej wersji z 93 1.9TD z 0.9 na 1,5 (rozpędzenie do 180 to żaden problem) ale on nie ma komputera to zwiększenie dawki paliwa nie było problemem, u mnie już jest kłopot
a założenie większych dysz coś daje? jeśli to w ogóle możliwe
a czym ja mam go puknąć?pukając w nastawnik
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 16:38 przez gblodz, łącznie zmieniany 2 razy.
[color=red]wie ktoś może czy da radę podkręcić samą turbinę w moim golfiku?[/color]
o nastawniku tylko znalazłem jak go wyczyścić ale żeby pukać go młotkiem to nawet bym się nie domyślił
no a turbina wypuszcza powietrze pod większym ciśnieniem, otwarty ma zawór upustowy (nie wiem jak to dokładnie się nazywa, nawet mam problemy żeby zdjęcie tego zrobić bo miałem problemy żeby kluczyk 10 tam włożyć żeby tą linkę naciągnąć)
nie wiem czy ECU zbija ciśnienie bo założyłem manometr i ciśnienie jakie sczytuję na 3 biegu i 3,0 tyś obrotów to 1,3 bara
u mnie za dużej różnicy nie ma
u brata na starszym golfie td 75km jest spora (odczuwalna) różnica
no a turbina wypuszcza powietrze pod większym ciśnieniem, otwarty ma zawór upustowy (nie wiem jak to dokładnie się nazywa, nawet mam problemy żeby zdjęcie tego zrobić bo miałem problemy żeby kluczyk 10 tam włożyć żeby tą linkę naciągnąć)
nie wiem czy ECU zbija ciśnienie bo założyłem manometr i ciśnienie jakie sczytuję na 3 biegu i 3,0 tyś obrotów to 1,3 bara
u mnie za dużej różnicy nie ma
u brata na starszym golfie td 75km jest spora (odczuwalna) różnica
[color=red]wie ktoś może czy da radę podkręcić samą turbinę w moim golfiku?[/color]
a jak jedziesz na 4 biegu i z ciągle wcisnietym pedałem gazu to jakie masz stałe cisnienie , bo chwilowe 1.3 o niczym nie swiadczy.
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 20:56 przez wronek1, łącznie zmieniany 1 raz.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
jutro sprawdzę to będę wiedział, teraz jestem po piwku to nie chcę sprawdzać :/
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 20:52 przez gblodz, łącznie zmieniany 1 raz.
[color=red]wie ktoś może czy da radę podkręcić samą turbinę w moim golfiku?[/color]
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
ECU moze i widziec ale nic nie zrobi skoro zakres regulacyjny sztangi WG juz sie skonczyl. Wysterowanie n75 jest zapewne na maxa a zbic sie nie da.
Watpliwe, ze ECU nie wywala bledu bo roznica miedzy zadanymi 0,85 a aktualnymi 1,3 jest duza i dluzej utrzymywana powinna wywalic notlauifa.
Watpliwe, ze ECU nie wywala bledu bo roznica miedzy zadanymi 0,85 a aktualnymi 1,3 jest duza i dluzej utrzymywana powinna wywalic notlauifa.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Na pewno mu wywala notlaufa. I dlatego się dziwi, że auto nie jedzie, jak od kolegi TD.bradley pisze:Watpliwe, ze ECU nie wywala bledu bo roznica miedzy zadanymi 0,85 a aktualnymi 1,3 jest duza i dluzej utrzymywana powinna wywalic notlauifa.
gblodz,
Z samego powietrza nie bierze się moc, musisz więcej podlać. Ale i tak ci to nie wiele da, bo takie podniesienie ciśnienia, jak ty to zrobiłeś, to według mnie porażka. Rozregulowałeś tylko sztangę, nic poza tym.
Ja podniosłem ciśnienie doładowania, po paru obliczeniach i teraz mam ok. 1 bar, jak sam wciskam pedał gazu. A jak jadę na tempomacie to ECU, utrzymuje sobie ciśnienie 1,1 bara.
faktycznie z 1,3 spada do 1,1 nie wiem dlaczego tak się dzieje :/ da radę to jakoś pominąć?
czy to jest wada posiadania komputera?
czy to jest wada posiadania komputera?
Ostatnio zmieniony śr maja 26, 2010 06:57 przez gblodz, łącznie zmieniany 1 raz.
[color=red]wie ktoś może czy da radę podkręcić samą turbinę w moim golfiku?[/color]
to jest wada TDIgblodz pisze:to jest wada posiadania komputera?
tu nie zdziałasz wiele kręcąć śrubkami, a mozesz sobie popsuc auto, lub sie zdziwić przy wyprzedzaniu TIRa
w TDI mozesz dołożyć opornik do MAP sensora oraz w kabelku do pompy, jak chcesz sie bawic domowymi sposobami - było o tuningu za 10 groszy na forum
złożyłem ten zestaw za 10 gr jeśli można mówić o zestawie i tak jak jest teraz już może być, mikro włącznik na drążku zmiany biegów i jak trzeba to wruuuuuuu
robiliśmy testy przyśpieszenia na rzepaku i normalnie było od 0-100 (wg wskazań licznika) 18 sek, z rezystorem 11 sek jeszcze tylko jakoś turbo odblokować żeby chodziło jak trzeba i będzie
nie mogę znaleźć info jak dołożyć rezystor do Map Sensora, czy na forum był informacje o montażu tego bajeru?
robiliśmy testy przyśpieszenia na rzepaku i normalnie było od 0-100 (wg wskazań licznika) 18 sek, z rezystorem 11 sek jeszcze tylko jakoś turbo odblokować żeby chodziło jak trzeba i będzie
nie mogę znaleźć info jak dołożyć rezystor do Map Sensora, czy na forum był informacje o montażu tego bajeru?
Ostatnio zmieniony pt maja 28, 2010 23:38 przez gblodz, łącznie zmieniany 1 raz.
[color=red]wie ktoś może czy da radę podkręcić samą turbinę w moim golfiku?[/color]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości