[mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

wojt255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 20, 2008 23:51
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: wojt255 » pn kwie 19, 2010 19:55

OK, dzięki za odpowiedź :bigok:
Jutro będzie komp podpinany, ku mojemu zdziwieniu nie było chmury za mną, nawet pełny but i zero dymu :D



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 20, 2010 09:40

rob555, ja mam tylko ori wtryski od 1Z'a i elastyczność na czwórce 80-120km/h w czasie 4,4s
mówisz że to nie możliwe?
na piątce nie mierzalne bo w sprzęgle okładziny są zmieniane z postaci stałej w gazową w postaci dymu :lol:
pompa tylko 11mm a planuję 12mm



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt kwie 20, 2010 17:53

arwam pisze:rob555, ja mam tylko ori wtryski od 1Z'a i elastyczność na czwórce 80-120km/h w czasie 4,4s
Po pierwsze Twoja masa...
Po drugie takie stopery i liczniki maja duuuza tolerancje


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 20, 2010 21:50

rob555, start pomiaru jednocześnie z wciśnięciem gazu, przy 120km/h puszczenie i jednoczesne zatrzymanie pomiaru czasu.
a po drugie masa mojego golfa to prawie 1200kg
możesz nie wierzyć jak nie wierzysz to przyjedź pojedziemy na kilka wag jak stwierdzisz że jedna pokazuje źle.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » wt kwie 20, 2010 22:07

wojt255 pisze:Mam taki problem: chciałem wymienić sobie wtryski w samochodzie 90km na wtryski z 110-tki.
Kupiłem wtryski od AHF-a i na nich jest napisane 190 bar, a moje stare wtryski z ALH maja 220 bar, założyłem je auto odpaliło, czuć że trochę się lepiej zbiera.
Teraz nie wiem czy te wtryski dobrze będą pracować skoro mają mniejsze ciśnienie(190bar)
Co z tym zrobic?
Nr. wtrysków: moje stare ALH 028 130 202P(wtrysk zwykły), 028 130 202Q(wtrysk sterujący)
Kupione AHF 028 130 201T(wtrysk zwykły), 028 130 201S(wtrysk sterujący)
Kąt przyspieszony o ok 20, dawka wzrośnie o ponad 2,5 mg i może na jałowym drgać silnik jezeli wcześniej miała w zakresie 3-4 mg, kąt do poprawy a dawkę mozna zmniejszyc tylko vagiem nie trzeba nastawnikiem bo zmniejszać można wiecej vagiem niz zwiękrzać
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 22:08 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.



wojt255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 20, 2008 23:51
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: wojt255 » ndz kwie 25, 2010 16:24

Faktycznie kąt był ok 70, czyli o 20 przyśpieszony, a dawka była ok 1.5mg :-s
Silnik faktycznie drgał dużo mocniej, po ustawieniu jest tak jak było, czyli na wolnych obrotach mi lekko drga(chyba to dwumas, bo czasami się to dzieje gdy puszczam sprzęgło) :grrr:
@PinkFloyd napisałeś dokładnie takie wartości jakie się pozmieniały :bajer:



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » śr kwie 28, 2010 01:08

Witam

Nawet nie wiedziałem, że temat tak się rozwinął :helm:

Mam pytanko. Teraz wsadzam sobie wtryski ASVki i wskaźnik temp oliwy, następnie 216tki. Plany są (o ile auto się nie zmieni) na suszarkę AWX. To wszystko da się kupić w rozsądnej cenie i spoko. Grzebie na tych forach różnych i postraszyli mnie, że suszara awx jak dmuchnie w ten nędzny ICek w ALH to może się nieciekawie zrobić - zadowolony sobie myślę "ile może kosztować taki IC"...i tu się bardzo zdziwiłem, niestety negatywnie.

No to do rzeczy.

Jaka powinna być kolejność dłubania w padlinie ALH? Do kiedy i na ile starczy seryjny ICek.



Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » śr kwie 28, 2010 09:41

phanteon pisze:Witam

Nawet nie wiedziałem, że temat tak się rozwinął :helm:

Mam pytanko. Teraz wsadzam sobie wtryski ASVki i wskaźnik temp oliwy, następnie 216tki. Plany są (o ile auto się nie zmieni) na suszarkę AWX. To wszystko da się kupić w rozsądnej cenie i spoko. Grzebie na tych forach różnych i postraszyli mnie, że suszara awx jak dmuchnie w ten nędzny ICek w ALH to może się nieciekawie zrobić - zadowolony sobie myślę "ile może kosztować taki IC"...i tu się bardzo zdziwiłem, niestety negatywnie.

No to do rzeczy.

Jaka powinna być kolejność dłubania w padlinie ALH? Do kiedy i na ile starczy seryjny ICek.
U mnie jest jakieś 145 km i ponad 300 Nm w ALH i auto puchnie wyrażnie w lecie , dlatego ja przyjąłem kolejność wtryski 216 , program --> IC ->> turbo ( właśnie kończe kompletować graty do montażu i w maju zakładam customowy z re5pectu ) , seryjne IC jest bidne ...reasumująć = moim zdaniem IC w ALH kończy się na 150 km

Mam pytanie do Ciebie , gdzie wpakowałeś czujnik oleju ??
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 09:43 przez Deft-on, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » śr kwie 28, 2010 11:04

Deft-on pisze:Mam pytanie do Ciebie , gdzie wpakowałeś czujnik oleju ??
Właśnie myślę gdzie go wpakować, bo w ogóle nie jestem zwolennikiem tysiąca wskaźników i umieszczania ich tak, żeby wszyscy widzieli



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » śr kwie 28, 2010 11:11

phanteon pisze:Jaka powinna być kolejność dłubania w padlinie ALH? Do kiedy i na ile starczy seryjny ICek.
zgadzam się z kolegą Deft-on, u mnie po 216 tkach gdy na zew zrobiło się ciepło seryjny IC powiedział NIE.


Obrazek

Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » śr kwie 28, 2010 13:16

Deft-on pisze:
phanteon pisze:Witam

Nawet nie wiedziałem, że temat tak się rozwinął :helm:

Mam pytanko. Teraz wsadzam sobie wtryski ASVki i wskaźnik temp oliwy, następnie 216tki. Plany są (o ile auto się nie zmieni) na suszarkę AWX. To wszystko da się kupić w rozsądnej cenie i spoko. Grzebie na tych forach różnych i postraszyli mnie, że suszara awx jak dmuchnie w ten nędzny ICek w ALH to może się nieciekawie zrobić - zadowolony sobie myślę "ile może kosztować taki IC"...i tu się bardzo zdziwiłem, niestety negatywnie.

No to do rzeczy.

Jaka powinna być kolejność dłubania w padlinie ALH? Do kiedy i na ile starczy seryjny ICek.
U mnie jest jakieś 145 km i ponad 300 Nm w ALH i auto puchnie wyrażnie w lecie , dlatego ja przyjąłem kolejność wtryski 216 , program --> IC ->> turbo ( właśnie kończe kompletować graty do montażu i w maju zakładam customowy z re5pectu ) , seryjne IC jest bidne ...reasumująć = moim zdaniem IC w ALH kończy się na 150 km



Analogicznie można przyjąć takie możliwości IC w AGR? Mój jest obecnie zestrojony na 128 km i ~ 300, czuję, że jak się zrobiło cieplej to już tak się mój gracik nie odpycha...
Ostatnio zmieniony śr kwie 28, 2010 13:18 przez Quest, łącznie zmieniany 1 raz.


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » śr kwie 28, 2010 13:21

Dziś zważyłem swojego dziada. 1190 kilogramów z trochę ponad rezerwą.

Co do modów - ICek powiedział całkowicie dosyć czy do w miarę dynamicznej jazdy jeszcze wydoił. Kurde, no szkoda mi pakować 2000zeta w coś co...nie pomoże przy sprzedaży auta(jaki normalny człowiek kupi auto z orurowaniem i ickiem) i przy każdej stłuczce może być lipa.



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » śr kwie 28, 2010 15:40

phanteon pisze:Co do modów - ICek powiedział całkowicie dosyć czy do w miarę dynamicznej jazdy jeszcze wydoił. Kurde, no szkoda mi pakować 2000zeta w coś co...nie pomoże przy sprzedaży auta(jaki normalny człowiek kupi auto z orurowaniem i ickiem) i przy każdej stłuczce może być lipa.
u mnie było tak że gdy robiło się cieplej to auto już nie chciało w ogóle jechać, najgorzej jak włączyłem klime to już dramat. Ja miałem niedawno stłuczkę - zaparkowałem w audi a4 i nic się nie stało IC-kowi...

Obrazek

generalnie polecam montaż IC - dużo fajniej się jeździ i nie ma tego efektu "pocenia" się gdy robi się cieplej.


Obrazek

Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » śr kwie 28, 2010 16:10

A koszt?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości