garret t3 budowa, wymiana lozysk uszczelnien
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
garret t3 budowa, wymiana lozysk uszczelnien
witam. potrzebuje fotek jak jest zbudowana turbina garret t3 ktora byla montowana seryjnie z golfie 2. dokladnie w ktorym miejscu sa lozyska i uszczelnienia. czy jest mozliwosc ich wymienienia samemu w domu czy trzeba to gdzies oddac? jesli tak jakies firmy ktore sie tym zajmuja i ceny jesli sie ktos orientuje. od pewnej osoby slyszalem ze w turbinie nie ma lozysk i uszczelnien gdyz nie wytrzymaly by takich obrotow i cisnienia jakie generuje turbina lecz czytalem na forum ze sa wiec prosilbym o pomoc.
SPRZEDAM
silnik 1,6td JR+skrzynia5 biegowa w bdb stanie ,po remontach wiecj info gg 9415016
silnik 1,6td JR+skrzynia5 biegowa w bdb stanie ,po remontach wiecj info gg 9415016
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
kwasmx, da rade samemu
u mnei w projekcie masz foty rozebranej dmuchawki
najgorzej sciagnac muszle ciepla bo sruby sa mega zapieczone, ja je grzalem palnikiem i lalem coca cole, rost-offy i inne cuda ale jakos poszly.
Potem musisz miec jakies kombinerki do zabezpieczen bo sa bodajze dwa zabezpieczenia i je trzeba sciagnac. Reszta wychodzi gladko.
Mam firme ktora robi zestawy naprawcze wychodzi cos okolo 150zl za kpl lozysk i uszczelnien.
Mialem swojego garreta robic ale jak tak popatrzylem na swoj wirnik to doszedlem do wniosku ze jak ma byc profi to musialbym kompletny kupic a to kosztuje, wirnik ze strony zimnej 50zl a ze strony cieplej(wraz z oska) 150zl takze juz mi sie uzbieralo 350zl
u mnei w projekcie masz foty rozebranej dmuchawki
najgorzej sciagnac muszle ciepla bo sruby sa mega zapieczone, ja je grzalem palnikiem i lalem coca cole, rost-offy i inne cuda ale jakos poszly.
Potem musisz miec jakies kombinerki do zabezpieczen bo sa bodajze dwa zabezpieczenia i je trzeba sciagnac. Reszta wychodzi gladko.
Mam firme ktora robi zestawy naprawcze wychodzi cos okolo 150zl za kpl lozysk i uszczelnien.
Mialem swojego garreta robic ale jak tak popatrzylem na swoj wirnik to doszedlem do wniosku ze jak ma byc profi to musialbym kompletny kupic a to kosztuje, wirnik ze strony zimnej 50zl a ze strony cieplej(wraz z oska) 150zl takze juz mi sie uzbieralo 350zl
wirnik jest ok . lopaki cale tylko ma lekkie luzy i chcialem to zrobic. polecialo pomogl ma ktos moze wiecej fotek z budowy garret t3 dokladnie zdjecia jak wyglada to lozysko i te uszczelnienia? potrzebuje zeby udowodnic ojcu gdyz ktos mu nawciskal kitu ze tam niema lozysk tylko tam sa tylko tulejki brązowe.
Ostatnio zmieniony sob kwie 24, 2010 21:38 przez kwasmx, łącznie zmieniany 2 razy.
SPRZEDAM
silnik 1,6td JR+skrzynia5 biegowa w bdb stanie ,po remontach wiecj info gg 9415016
silnik 1,6td JR+skrzynia5 biegowa w bdb stanie ,po remontach wiecj info gg 9415016
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
kwasmx, jarekkoval,
w przypadku T3 luz rzędu 1-1.5mm ni jest straszny zważywszy na gabaryty wałka.
te turbiny poprostu mają już od nowości większy luz niż inne mniejsze turbiny.
miałem okazję w rękach mieć ostatnio FABRYCZNIE NOWĄ T3 i tam masz około 1mm luzu promieniowego. osiowy ledwo wyczuwalny.
i jak chcecie mieć dobre turbiny i mieć spokojną głowę a nie jeździć z duszą na ramieniu to poszukajcie sprawnej używki.
jak masz po regeneracji to turbo nigdy nie będzie tak pewne jak turbo które już przechodziło długi czas. tym bardziej że takie turbiny są niewysilone.
[ Dodano: 26 Kwi 2010 23:11 ]
nie lepiej panowie do tej kwoty dołożyć 50zł i poszukać sprawnej używki?
ryzyko że turbina nagle się skończy jeśli przestrzegamy prawideł użytkowania auta z silnikiem doładowanym jest nikłe w porównaniu do turbiny regenerowanej
w przypadku T3 luz rzędu 1-1.5mm ni jest straszny zważywszy na gabaryty wałka.
te turbiny poprostu mają już od nowości większy luz niż inne mniejsze turbiny.
miałem okazję w rękach mieć ostatnio FABRYCZNIE NOWĄ T3 i tam masz około 1mm luzu promieniowego. osiowy ledwo wyczuwalny.
i jak chcecie mieć dobre turbiny i mieć spokojną głowę a nie jeździć z duszą na ramieniu to poszukajcie sprawnej używki.
jak masz po regeneracji to turbo nigdy nie będzie tak pewne jak turbo które już przechodziło długi czas. tym bardziej że takie turbiny są niewysilone.
[ Dodano: 26 Kwi 2010 23:11 ]
nie lepiej panowie do tej kwoty dołożyć 50zł i poszukać sprawnej używki?
ryzyko że turbina nagle się skończy jeśli przestrzegamy prawideł użytkowania auta z silnikiem doładowanym jest nikłe w porównaniu do turbiny regenerowanej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości