Garrett T15

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mihas66
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: ndz paź 25, 2009 15:54
Lokalizacja: lbn

Post autor: mihas66 » pn kwie 05, 2010 22:41

Kuźwa panowie dzięki za szybką odp ale na razie nie panuje zmiany turba tylko tak orientacyjne się pytam, czas zmienić auto na coś z 1.9 vw... Jeszcze jedno takie szybkie pytanie da się ożenić starego garretta T3 lub coś podobnego cenowo i rozmiarowo na WG Z sinikiem 1.9TDI VP np 1Z jak to by to jeździło i czy ma szanse życia np taki 1Z+szpryce 230+T3+FMIC+ jakaś pompka 11mm czy od razu się pchać w VNT Pytam się z ciekawości bo w niedalekiej przyszłości che kupić autko z dużym potencjałem rozwojowym za nie dużą kwotę na autko i same poszczególne graty...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn kwie 05, 2010 22:56

Było o tym, generalnie nie opłaca się bo T3 to stara sprężarka z dużym lagiem i w praktyce miałbyś tylko 1000obr/min do wykorzystania. Pozatym większość sterowników z 1Z nie ogarnia dużego doładowania.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pn kwie 26, 2010 16:23

jezeli w silniku ahu jest t15 to zeby załozyc t2 to tylko kolektor wydechowy wystarczy zmienic??jak z kompem wszystko jest p&p bo u mojego wujka pada ta t15 i mam zamoiar mu wstawic t2 pozdrawiam i edzieki za odp :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

arwam

Post autor: arwam » pn kwie 26, 2010 22:38

Balugass,

kolektor wydechowy i down pipe oraz odpływ oleju.
ja bym siępokusił o wymianę jednak nna dużą turbinę typu T3 lub K24



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » wt kwie 27, 2010 12:24

arwam, z kompem nie bedzie problemów??bo nie znam sie kompletnie na tdi-kach:/ potem trzeba by było do tunera jechac zeby nowa mape wgrac nie??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 27, 2010 21:34

Balugass, nie trzeba. jak turbo nie dmucha komp nie podlewa bardziej paliwem a jak turbo dmuchnie to i komp wtedy zwiększa dawkę



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości