Swap z 1.6B na 1.9TDI w MK3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap z 1.6B na 1.9TDI w MK3
Bez obijania w bawełnę W moim MK3 silnik jest już na wykończeniu 1.6ABU Wiec postanowiłem wymienić silnik na jakiś troszeczkę mocniejszy, już w dieslu. Czy opłaca sie kupić używany silnik 1.9 TDI 1Z 190tkm (Kompletny do swap-u) i przełożyć??
Wiem że trzeba będzie wymienić pewnie pedał gazu(potencjometr) z pedałem sprzęgła (hydraulika),przeguby wewnętrzne, bak, drążek zmiany biegów, i cos jeszcze?? Ogólnie, czy jest to na dłuższą metę opłacalne?? Buda igła stan, nie oplaca mi się auta sprzedawać, za dużo już zainwestowałem.
Wiem że trzeba będzie wymienić pewnie pedał gazu(potencjometr) z pedałem sprzęgła (hydraulika),przeguby wewnętrzne, bak, drążek zmiany biegów, i cos jeszcze?? Ogólnie, czy jest to na dłuższą metę opłacalne?? Buda igła stan, nie oplaca mi się auta sprzedawać, za dużo już zainwestowałem.
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Sinik mam od kumpla, bo swoje rozbił i silnik na swap-a za 2tys sprzedaje niby ze wszystkim, a co do przekładni to we własnym zakresie na warsztacie.
Ale ogólnie mi chodzi o to czy duzo jest przerabiania, co konkretnie??, wiem ze łape klimatyzacji bede musiał dokupić bo w 1Z niema jej.
Ze starego silnika będę mógł sporo jeszcze części sprzedać, wiec połowa kasy się zwróci
Ale ogólnie mi chodzi o to czy duzo jest przerabiania, co konkretnie??, wiem ze łape klimatyzacji bede musiał dokupić bo w 1Z niema jej.
Ze starego silnika będę mógł sporo jeszcze części sprzedać, wiec połowa kasy się zwróci
Lewy pas zaglądasz śmierci w twarz...a tak na marginesie... " CZERWONE SĄ SZYBSZE..:D "
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości