Witam. Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie.
Mam pytanie. Czy jak turbina zaczyna rzygać olejem to czy da się wymienić uszczelnienia czy trzeba już ją całą oddać do regeneracji ? Dodam, że turbina ciągnie elegancko, nie dławi, nie muli, gwizda, lecz przy wymianie rozrządu gość mi powiedział,że dość konkretnie się poci, że jest schlapana olejem. Chodzi o turbo z ASZ. Teraz jeśli jest do regeneracji to czy można wsadzić jakieś inne, lepsze, większe ? np od ARL czy może coś innego ? Jestem zielony w tym temacie, a skoro mam już z nią robić to może warto kupić coś lepszego. Kolejna rzecz to czy przy wymianie turba na większe, wydajniejsze np takie z ARL trzeba jeszcze coś zmieniać ? Nie mówię o jakiejś ekstremalnej suszarce większej niże głowa. Pytanie do fachowców w tej dziedzinie. Z góry dziękuje za odp. Pozdrawiam!
Jakie TURBO ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
ja już bym pchał od ARL wchodzi plug&play... będzie wiekszy zapas na poźniej... poza tym nie musisz nic wiecej zmieniac...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 25, 2010 23:20 przez Adrian1980, łącznie zmieniany 1 raz.
Czarny turboklekocik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości