Witam
Mam silnik AFN po remoncie: Regeneracja turbo, szlif głowicy, wymiana zaworów, uszczelniaczy i popychaczy, uszczelek głowicy, klawiatury itp. Zaślepiony EGR.
I mechanik powiedział, że głowica była spawana. Nie wiem konkretnie, w którym miejscu ale twierdzi, że jest ok.
Pytanie teraz czy podnoszenie mocy może mieć jakiś wpływ na trwałość tego spawu.
Interesuje mnie montaż 216 i wirus lub chip.
Proszę też o radę co pierwsze zrobić jeśli można 216 i później wirus lub chip czy odwrotnie. Na obie akcję na razie brak funduszy.
Pozdro
MK3 TDI spawana głowica a podnoszenie mocy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
MK3 TDI spawana głowica a podnoszenie mocy.
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 17:01 przez Velthar, łącznie zmieniany 2 razy.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości