Katalizator OUT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja wzuciłem tego elteca i tylko dlatego żebym miał cos dobrej jakości wygladającego jak kat. Na zachodzie panowie zieloni lubią wrzucić lusterko pod auto i mamy akuku jak siedzi rurka. Po zabiegu nie widzę ani poprawy ani pogorszenia Nie było tez słynnej czarnej chmurki, wymianę konsultowałem na forach i z tunerami i taka strumienica nie ma wplywu na pracę silników turbodoładowanych bo tutaj nie ma ciśnienia zwrotnego. Im luźniej za turbo tym lepiej
Wczoraj wyciąłem katalizator i wstawiłem rurkę. Mogę polecić speca, który mi to zrobił w Krakowie. Zajęło mu to może 30 minut, i kosztowało 0 PLN (zostawiłem kata w rozliczeniu). Jak ktoś zainteresowany pisać PW.
A teraz wrażenia. Odczuwalna różnica na wyższych obrotach, ciągnie równo do czerwonego pola. Po zmianie biegu turbo od razu dmucha a nie marnuje czasu na zastanowienie się . Zobaczmy co powiedzą na przeglądzie w grudniu
Duff
A teraz wrażenia. Odczuwalna różnica na wyższych obrotach, ciągnie równo do czerwonego pola. Po zmianie biegu turbo od razu dmucha a nie marnuje czasu na zastanowienie się . Zobaczmy co powiedzą na przeglądzie w grudniu
Duff
Diesel Power
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 20:44
- Lokalizacja: Mikołów, Polska
Panowie ten temat już dawno powinien być zamknięty, ale dobrze że nie jest. Przeczytałem wszystko od A do Z i niezła lektura to była. Sam więc muszę małą opowieść napisać bo inaczej się nie da i z góry sorrki. Zacznę trochę od tyłu, też mam usunięty kat i wstawioną rurę. Kat był tak zawalony że strach i zapiekały mi się łopatki w turbinie. Po pierwszym czyszczeniu turbiny nie minęło 6 miesięcy po czym zapiekły mi się ponownie i z stąd decyzja pozbycia się tego dziadostwa. Wiadomo zapieczona turbina auto straszny muł VAG nic nie mówi co jest grane, po usunięciu kata nadal muł. Nie jeden mechanik chciał już mnie naciągnąć na regeneracji turbiny. Złapałem klucze do ręki zdemontowałem i przeczyściłem turbinę i do dziś hula a było to też już jakieś 6 miechów temu. Tylko jak wszyscy są zadowoleni z pozbycia się kata to ja niestety nie. Tak jak już wspomniałem przeczytałem wszystko od A do Z wszystko i nie jest to już pierwsze forum, nikomu to nie wpłynęło negatywnie a mi tak choć nie mówię że to jest właśnie to. Ja już nie mówię o jakimś chwilowym kopceniu czy dźwiękach różnych. Mam 1.9 TDI AFN 110KM, niektórzy mówili załóż tłumik środkowy bo zbyt uwolniłem wydech i turbina nie będzie działać jak trzeba, a byłem z niej bardzo zadowolony. Mianowicie 1800 i już dawała takiego kopa że przy 2200 redukcja i przeciętne auta daleko z tyłu, teraz jest lipa. Turbina zaczyna ciągnąć jak dostanie 2200 i dopiero się rozkręca a nie kopie, mniej więcej 3000-3500 osiąga dobrą moc ( powiedzmy ). Fakt faktem przed zatarciem i usunięciem kata miała moc na niskich obrotach a pod koniec trochę świrowała, teraz jest na odwrót.Żeby nie robić z tego poematu będę kończył. Dodam tyle że mam dostęp do sprzętu takiego żeby cuda z wydechem zrobić tylko czy to jest wina wydechu czy czegoś innego, zawór N75 też nowy (ok po regeneracji). Z góry dzięki za pomoc.. PS. Też mam nadzieje że i z mojego bełkotu ktoś coś zrozumie, a jak nie to proszę o przeczytanie jeszcze raz .
[ Dodano: 21 Kwi 2010 23:31 ]
Zapomniałem dodać, przegląd też przeszedłem bez problemu..
[ Dodano: 21 Kwi 2010 23:31 ]
Zapomniałem dodać, przegląd też przeszedłem bez problemu..
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
bzdura...wayza pisze:niektórzy mówili załóż tłumik środkowy bo zbyt uwolniłem wydech i turbina nie będzie działać jak trzeba
wayza, przyczyn szukaj gdzie indziej...
zrób logi - zapodaj na na forum do analizy
na szybko sprawdź czy orurowanie szczelne
sprawdź również przewody podciśnieniowe - ten od N75 do turbiny na początku
Jeśli pogorszyło się po czyszczeniu turbiny to być może coś źle złożyłeś
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- ziomek1988
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
- Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
- Kontakt:
No to nieźle Cie wyciulali :green_fuck: ja płaciłem 50zł na wycięcie a kata sprzedałem za 350zł ! Ludzie...już kilka osób o tym pisało, żeby nie dać się wrobić w zostawienie kata ale widzę, ze jak ktoś nei czyta tematu od początku do końca to potem takie skutki ehhh...a zakład sobie zarobił Tak więc nie polecaj tego zakładuDuff pisze:Wczoraj wyciąłem katalizator i wstawiłem rurkę. Mogę polecić speca, który mi to zrobił w Krakowie. Zajęło mu to może 30 minut, i kosztowało 0 PLN (zostawiłem kata w rozliczeniu). Jak ktoś zainteresowany pisać PW.
A teraz wrażenia. Odczuwalna różnica na wyższych obrotach, ciągnie równo do czerwonego pola. Po zmianie biegu turbo od razu dmucha a nie marnuje czasu na zastanowienie się . Zobaczmy co powiedzą na przeglądzie w grudniu
Duff
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
- jacekPlacekkk
- zbieram na tjuning
- Posty: 435
- Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
- Lokalizacja: Siedlce/okolice
- Kontakt:
Super WarsztatDuff pisze:Wczoraj wyciąłem katalizator i wstawiłem rurkę. Mogę polecić speca, który mi to zrobił w Krakowie. Zajęło mu to może 30 minut, i kosztowało 0 PLN (zostawiłem kata w rozliczeniu). Jak ktoś zainteresowany pisać PW.
A teraz wrażenia. Odczuwalna różnica na wyższych obrotach, ciągnie równo do czerwonego pola. Po zmianie biegu turbo od razu dmucha a nie marnuje czasu na zastanowienie się . Zobaczmy co powiedzą na przeglądzie w grudniu
PAMIETAJCIE KAT TO CZYSTA KASA DLA NAS!!!!
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 16:35 przez jacekPlacekkk, łącznie zmieniany 1 raz.
- ziomek1988
- Użytkownik
- Posty: 350
- Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
- Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
- Kontakt:
I po co to dogryzanie i pisanie o biznesmenach? Po prostu zrobili Cię w balona! A takie posty jak moje czy napisane przez jacekPlacekkk mają w przyszłość poskutkować tym, że nikt się nie da tak zrobić...pomyśl logicznie...nie zapłaciłeś nic a oni sprzedadzą kata za 300-400zł? Chyba lepiej zapłacić 50zł i kata na allegro albo na forum wystawić? Czas?? niebardzo rozumiem...ale jak pisałem, nikt nie miał zamiaru dogrywać tylko dać rady innym forumowiczą na przyszłość
Pozdro
Pozdro
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]
W balona, czy jak to ładnie ująłeś "wyciulać", to można kogoś zrobić jeśli nie jest tego świadomy, ja po prostu zapłaciłem więcej niż Ty za dobrze, sprawnie, szybko, profesjonalnie i bez czekania wykonaną usługę. Uznałem ze 300 PLN to słuszna cena. Nie widzę w tym żadnego problemu. A jeśli chodzi o czas to zrozumiesz jak dorośniesz.
Dla mnie EOT.
Pozdrawiam
Duff
Dla mnie EOT.
Pozdrawiam
Duff
Diesel Power
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 27 gości