Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Darekr36
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:58
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Darekr36 » ndz kwie 11, 2010 14:08

Witam!!!
Co panowie myslicie o tej strumiennicy??
Tez przymierzam sie do wyciecia kata :bajer:
http://www.allegro.pl/item979930199_str ... is_fv.html

teraz pytanie jesli bym sie zdecydował to jaka mam wziasc srednice przelotu 40,45,50,55 czy 60 mm??



Awatar użytkownika
Artiks
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: wt lut 06, 2007 09:14
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Artiks » pn kwie 12, 2010 07:19

Ja wzuciłem tego elteca i tylko dlatego żebym miał cos dobrej jakości wygladającego jak kat. Na zachodzie panowie zieloni :) lubią wrzucić lusterko pod auto i mamy akuku jak siedzi rurka. Po zabiegu nie widzę ani poprawy ani pogorszenia :) Nie było tez słynnej czarnej chmurki, wymianę konsultowałem na forach i z tunerami i taka strumienica nie ma wplywu na pracę silników turbodoładowanych bo tutaj nie ma ciśnienia zwrotnego. Im luźniej za turbo tym lepiej :bajer:



Darekr36
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:58
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Darekr36 » pn kwie 12, 2010 11:51

ArtX, Dzieki za info :bajer:



Awatar użytkownika
olko25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: wt lut 03, 2009 07:32
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: olko25 » wt kwie 13, 2010 07:52

Ja mam paska z przebiegiem 215 tysięcy . Kat planuje odkręcić i wystukać , ale jest jednak trochę przy tym roboty :grrr: , kiepsko puszczają śruby . Ale mam nadzieje że dam radę pozbyć się tego g...na.


Miłość do passata od 10 lat :]

Moja bryka : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2921349#2921349

GT88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: wt lis 27, 2007 16:12
Lokalizacja: DLU
Kontakt:

Post autor: GT88 » wt kwie 13, 2010 08:55

ja wyprulem wczoraj w swoim AFN...same + jest sporo lepiej :bigok:



Duff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 13:16
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Duff » wt kwie 13, 2010 11:07

Wczoraj wyciąłem katalizator i wstawiłem rurkę. Mogę polecić speca, który mi to zrobił w Krakowie. Zajęło mu to może 30 minut, i kosztowało 0 PLN (zostawiłem kata w rozliczeniu). Jak ktoś zainteresowany pisać PW.
A teraz wrażenia. Odczuwalna różnica na wyższych obrotach, ciągnie równo do czerwonego pola. Po zmianie biegu turbo od razu dmucha a nie marnuje czasu na zastanowienie się :). Zobaczmy co powiedzą na przeglądzie w grudniu :)


Duff


Diesel Power

PanPingwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 20:44
Lokalizacja: Mikołów, Polska

Post autor: PanPingwin » wt kwie 13, 2010 19:37

Ja dzisiaj wywaliłem kata. Był tak zawalony, że prawie nie widać tej siatki, co powodowało, że turbo się nie kręciło. Teraz śmiga do 0,7 i tak fajnie jakoś chodzi. :D

Polecam taki zabieg...



wayza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr lis 11, 2009 12:05
Lokalizacja: bytom
Kontakt:

Post autor: wayza » śr kwie 21, 2010 23:22

Panowie ten temat już dawno powinien być zamknięty, ale dobrze że nie jest. Przeczytałem wszystko od A do Z i niezła lektura to była. Sam więc muszę małą opowieść napisać bo inaczej się nie da i z góry sorrki. Zacznę trochę od tyłu, też mam usunięty kat i wstawioną rurę. Kat był tak zawalony że strach i zapiekały mi się łopatki w turbinie. Po pierwszym czyszczeniu turbiny nie minęło 6 miesięcy po czym zapiekły mi się ponownie i z stąd decyzja pozbycia się tego dziadostwa. Wiadomo zapieczona turbina auto straszny muł VAG nic nie mówi co jest grane, po usunięciu kata nadal muł. Nie jeden mechanik chciał już mnie naciągnąć na regeneracji turbiny. Złapałem klucze do ręki zdemontowałem i przeczyściłem turbinę i do dziś hula a było to też już jakieś 6 miechów temu. Tylko jak wszyscy są zadowoleni z pozbycia się kata to ja niestety nie. Tak jak już wspomniałem przeczytałem wszystko od A do Z wszystko i nie jest to już pierwsze forum, nikomu to nie wpłynęło negatywnie a mi tak choć nie mówię że to jest właśnie to. Ja już nie mówię o jakimś chwilowym kopceniu czy dźwiękach różnych. Mam 1.9 TDI AFN 110KM, niektórzy mówili załóż tłumik środkowy bo zbyt uwolniłem wydech i turbina nie będzie działać jak trzeba, a byłem z niej bardzo zadowolony. Mianowicie 1800 i już dawała takiego kopa że przy 2200 redukcja i przeciętne auta daleko z tyłu, teraz jest lipa. Turbina zaczyna ciągnąć jak dostanie 2200 i dopiero się rozkręca a nie kopie, mniej więcej 3000-3500 osiąga dobrą moc ( powiedzmy ). Fakt faktem przed zatarciem i usunięciem kata miała moc na niskich obrotach a pod koniec trochę świrowała, teraz jest na odwrót.Żeby nie robić z tego poematu będę kończył. Dodam tyle że mam dostęp do sprzętu takiego żeby cuda z wydechem zrobić tylko czy to jest wina wydechu czy czegoś innego, zawór N75 też nowy (ok po regeneracji). Z góry dzięki za pomoc.. PS. Też mam nadzieje że i z mojego bełkotu ktoś coś zrozumie, a jak nie to proszę o przeczytanie jeszcze raz .;)

[ Dodano: 21 Kwi 2010 23:31 ]
Zapomniałem dodać, przegląd też przeszedłem bez problemu..



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr kwie 21, 2010 23:52

wayza pisze:niektórzy mówili załóż tłumik środkowy bo zbyt uwolniłem wydech i turbina nie będzie działać jak trzeba
bzdura...

wayza, przyczyn szukaj gdzie indziej...
zrób logi - zapodaj na na forum do analizy

na szybko sprawdź czy orurowanie szczelne
sprawdź również przewody podciśnieniowe - ten od N75 do turbiny na początku

Jeśli pogorszyło się po czyszczeniu turbiny to być może coś źle złożyłeś


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » czw kwie 22, 2010 15:48

Duff pisze:Wczoraj wyciąłem katalizator i wstawiłem rurkę. Mogę polecić speca, który mi to zrobił w Krakowie. Zajęło mu to może 30 minut, i kosztowało 0 PLN (zostawiłem kata w rozliczeniu). Jak ktoś zainteresowany pisać PW.
A teraz wrażenia. Odczuwalna różnica na wyższych obrotach, ciągnie równo do czerwonego pola. Po zmianie biegu turbo od razu dmucha a nie marnuje czasu na zastanowienie się :). Zobaczmy co powiedzą na przeglądzie w grudniu :)


Duff
No to nieźle Cie wyciulali :green_fuck: ja płaciłem 50zł na wycięcie a kata sprzedałem za 350zł ! Ludzie...już kilka osób o tym pisało, żeby nie dać się wrobić w zostawienie kata ale widzę, ze jak ktoś nei czyta tematu od początku do końca to potem takie skutki ehhh...a zakład sobie zarobił :P Tak więc nie polecaj tego zakładu


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » czw kwie 22, 2010 16:35

Duff pisze:Wczoraj wyciąłem katalizator i wstawiłem rurkę. Mogę polecić speca, który mi to zrobił w Krakowie. Zajęło mu to może 30 minut, i kosztowało 0 PLN (zostawiłem kata w rozliczeniu). Jak ktoś zainteresowany pisać PW.
A teraz wrażenia. Odczuwalna różnica na wyższych obrotach, ciągnie równo do czerwonego pola. Po zmianie biegu turbo od razu dmucha a nie marnuje czasu na zastanowienie się :) . Zobaczmy co powiedzą na przeglądzie w grudniu :)
Super Warsztat

PAMIETAJCIE KAT TO CZYSTA KASA DLA NAS!!!!
Ostatnio zmieniony czw kwie 22, 2010 16:35 przez jacekPlacekkk, łącznie zmieniany 1 raz.



Duff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 13:16
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Duff » pt kwie 23, 2010 16:48

Wyciulali - Niewyciulali, Przeczytałem cały temat i zostawiłem kata z pełna świadomością. Czasem czas jest droższy od bujania się i sprzedawania kata. (Tak wiem allegro, pierwszy lepszy handlarz, google i te sprawy.)
Pozdrawiam domorosłych biznesmenów.

Duff


Diesel Power

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » pt kwie 23, 2010 20:22

I po co to dogryzanie i pisanie o biznesmenach? Po prostu zrobili Cię w balona! A takie posty jak moje czy napisane przez jacekPlacekkk mają w przyszłość poskutkować tym, że nikt się nie da tak zrobić...pomyśl logicznie...nie zapłaciłeś nic a oni sprzedadzą kata za 300-400zł? Chyba lepiej zapłacić 50zł i kata na allegro albo na forum wystawić? Czas?? niebardzo rozumiem...ale jak pisałem, nikt nie miał zamiaru dogrywać tylko dać rady innym forumowiczą na przyszłość

Pozdro :bigok:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Duff
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 13:16
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: Duff » pt kwie 23, 2010 21:14

W balona, czy jak to ładnie ująłeś "wyciulać", to można kogoś zrobić jeśli nie jest tego świadomy, ja po prostu zapłaciłem więcej niż Ty za dobrze, sprawnie, szybko, profesjonalnie i bez czekania wykonaną usługę. Uznałem ze 300 PLN to słuszna cena. Nie widzę w tym żadnego problemu. A jeśli chodzi o czas to zrozumiesz jak dorośniesz.
Dla mnie EOT.
Pozdrawiam
Duff


Diesel Power

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 20 gości