[mk4]ALH na dopingu - jakie osiągi

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz kwie 04, 2010 15:39

ty sie bongo na tą agma-tuningową hamownie nie nastawiaj. mnie pokazała 180 KM jak tydzień wczesniej na hamowni u uysego było 150 i osprzęt nie pozwalał na więcej :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz kwie 04, 2010 15:42

Cinek, właśnie też słyszałem że cuś cygani :crazy:
Muszę w takim razie poszukać coś pewnego na naszym terenie..



Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » ndz kwie 04, 2010 17:13

W dziale kille pisałem o małym pojedynku z B6 2.0TDI 170 koni na DSG i pod względem elastyczności naprawdę nie miałem szans. A co do trakcji to przy naszych małych modach to dobre opony wystarczą i załatwione. Zimą jeździłem na nówkach goodyear ultragrip 7 plus i spoko, a teraz na jakiś czas mam 10-letnie pirelli i nawet na dwójce jest spory kłopot...


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz kwie 04, 2010 21:49

Bongo pisze:
PinkFloyd pisze:80-120km/h 5 bieg - 9 s
To coś mi się wydaje,że moja 115 lepiej idzie :bajer:
[youtube][/youtube]
U mnie skrzynia biegów jest EUH przełożenie 5 biegu 0,74 a u Ciebie dlatego ze masz 6 biegów 5 bieg ma 0,97, u mnie 4 bieg ma 0,97 wiec tyle co twój 5 wiec musze zrobic od 80 do 120km/h na 4 biegu zeby porównac twój wynik z 5 biegu wtedy sadze bedzie ok 6 sekund, poza tym twój ajm musi byc po kuracji wzmacniającej. A co do trakcji to już po problemie założyłem opony 205/60/15 Dunlop Fastersponde i moga dawac w kitę :grin: Fuldy to szajsowne , lekko popadało to trakcji wogóle nie było :hmm:
Ostatnio zmieniony ndz kwie 04, 2010 21:51 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 2 razy.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn kwie 05, 2010 00:40

ja przy oponach już paroletnich szerokość 195 i 380NM jakoś na suchym to na dwójce ZAWSZE miałem trakcję, więc opowieści o braku trakcji na dwójce i trójce przy 320NM to żenada.
albo ktoś jest bajko pisarzem
albo ma opony z drewna
albo zmienia biegi bez ujęcia gazu, lub innym całkowitym braku umiejętności kierownika
albo opowiada o tym że na lodzie na takim biegu stracił :panna:

widzę, że wśród neofitów jest moda na "brak trakcji" nawet po samym wirusie, tak jakby to był powód do chwalenia się, kiedy w rzeczywistości przy takich mocach to powód do wstydu, bo albo
-bajkopisarz
-totalny brak umiejętności obchodzenia się z autem
-drewniane opony (jazda kompletnym trupem)
:panna:

pozdrawiam :bigok:



Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » wt kwie 06, 2010 00:41

grzegorzp pisze:ja przy oponach już paroletnich szerokość 195 i 380NM jakoś na suchym to na dwójce ZAWSZE miałem trakcję, więc opowieści o braku trakcji na dwójce i trójce przy 320NM to żenada.
albo ktoś jest bajko pisarzem
albo ma opony z drewna
albo zmienia biegi bez ujęcia gazu, lub innym całkowitym braku umiejętności kierownika
albo opowiada o tym że na lodzie na takim biegu stracił :panna:

widzę, że wśród neofitów jest moda na "brak trakcji" nawet po samym wirusie, tak jakby to był powód do chwalenia się, kiedy w rzeczywistości przy takich mocach to powód do wstydu, bo albo
-bajkopisarz
-totalny brak umiejętności obchodzenia się z autem
-drewniane opony (jazda kompletnym trupem)
:panna:

pozdrawiam :bigok:
chyba trudno się z tym nie zgodzić...

[ Dodano: 06 Kwi 2010 00:41 ]
grzegorzp pisze:ja przy oponach już paroletnich szerokość 195 i 380NM jakoś na suchym to na dwójce ZAWSZE miałem trakcję, więc opowieści o braku trakcji na dwójce i trójce przy 320NM to żenada.
albo ktoś jest bajko pisarzem
albo ma opony z drewna
albo zmienia biegi bez ujęcia gazu, lub innym całkowitym braku umiejętności kierownika
albo opowiada o tym że na lodzie na takim biegu stracił :panna:

widzę, że wśród neofitów jest moda na "brak trakcji" nawet po samym wirusie, tak jakby to był powód do chwalenia się, kiedy w rzeczywistości przy takich mocach to powód do wstydu, bo albo
-bajkopisarz
-totalny brak umiejętności obchodzenia się z autem
-drewniane opony (jazda kompletnym trupem)
:panna:

pozdrawiam :bigok:
chyba trudno się z tym nie zgodzić...


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » wt kwie 06, 2010 13:03

Quest pisze: A co do trakcji to przy naszych małych modach to dobre opony wystarczą i załatwione. Zimą jeździłem na nówkach goodyear ultragrip 7 plus i spoko, a teraz na jakiś czas mam 10-letnie pirelli i nawet na dwójce jest spory kłopot...

Co do ultragripów to jestem pod wielkim wrażeniem tych opon , jeżdziłem troche astrą na komplecie nówek i opony są kapitalne, u siebie mam dunlop sport 3d , są niezłe ale bez porównania z ultrgripami



Awatar użytkownika
Castillo
Beatmeister
Beatmeister
Posty: 343
Rejestracja: pt sty 30, 2009 15:19
Lokalizacja: Gryfów Śląski

Post autor: Castillo » wt kwie 06, 2010 13:43

Ja mam 310 nm w ALH i na moich zimówkach na których jeżdże drugą zimę i są w dobrym stanie 195\65\r15 Dębica auto ślizgało się zawsze i wszędzie !! NA jedynce, na dwójce i na trójce ( na mokrym). Teraz założyłem Goodyear F1 Eagle 205\55\R16 welcome back droga trakcjo :) Więc wszystko jest zależne od opon i nie ma tu nic wspólnego z umiejętnościami i bajko pisaniem ale jak ktoś jest przygłupi to niech tak myśli...
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 13:45 przez Castillo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » wt kwie 06, 2010 13:48

castillo20 pisze:Ja mam 310 nm w ALH i na moich zimówkach na których jeżdże drugą zimę i są w dobrym stanie 195\65\r15 Dębica auto ślizgało się zawsze i wszędzie !! NA jedynce, na dwójce i na trójce ( na mokrym). Teraz założyłem Goodyear F1 Eagle 205\55\R16 welcome back droga trakcjo :) Więc wszystko jest zależne od opon i nie ma tu nic wspólnego z umiejętnościami i bajko pisaniem ale jak ktoś jest przygłupi to niech tak myśli...
Juz dajmy spokój z ta trakcją :) opony służa też do wielu innych rzeczy, nie tylko do przyspieszania ;) chodziło mi o ich ogolne świetne własciwości ( mowa o ultragripach cały czas ), to jak sie prowadzą na sniegu, moża jechac na prawde szybko i pewnie , latałem na nich po A4 w sniezycy i auto sie bardzo pewnie prowadziło
Ostatnio zmieniony wt kwie 06, 2010 13:50 przez Deft-on, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » śr kwie 07, 2010 21:25

grzegorzp pisze:ja przy oponach już paroletnich szerokość 195 i 380NM jakoś na suchym to na dwójce ZAWSZE miałem trakcję, więc opowieści o braku trakcji na dwójce i trójce przy 320NM to żenada.
albo ktoś jest bajko pisarzem
albo ma opony z drewna
albo zmienia biegi bez ujęcia gazu, lub innym całkowitym braku umiejętności kierownika
albo opowiada o tym że na lodzie na takim biegu stracił :panna:

widzę, że wśród neofitów jest moda na "brak trakcji" nawet po samym wirusie, tak jakby to był powód do chwalenia się, kiedy w rzeczywistości przy takich mocach to powód do wstydu, bo albo
-bajkopisarz
-totalny brak umiejętności obchodzenia się z autem
-drewniane opony (jazda kompletnym trupem)
:panna:

pozdrawiam :bigok:
Po pierwsze temat czyta sie od początku do konca i wyciaga wnioski - chyba ze ktoś ma problem z czytaniem lub czyta tylko temat i koncowy post :bajer:



perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » ndz kwie 18, 2010 21:49

witam . mam podobne pytania

posiadam mk4 ahf 110 koni i moment 220

do ilu moge wzmocnic auto bez wymiani niczego orpocz zmiany programu
tak aby nic nie zepsulo sie ze zbyt duzego obciazenia po programie tzn skrzynia , sprzeglo itp

i jaka roznica byla by po takim zabiegu ? jesli ktos moglby mi to prostymi slowami opisac dokladnie do bede bardzo wdzieczny .

zeby nie zamisecac tematu zainteresowana osoba do pomocy niech zagda na priv ;)

pozdrawiam :bigok:



wojt255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 20, 2008 23:51
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: wojt255 » pn kwie 19, 2010 13:46

Mam taki problem: chciałem wymienić sobie wtryski w samochodzie 90km na wtryski z 110-tki.
Kupiłem wtryski od AHF-a i na nich jest napisane 190 bar, a moje stare wtryski z ALH maja 220 bar, założyłem je auto odpaliło, czuć że trochę się lepiej zbiera.
Teraz nie wiem czy te wtryski dobrze będą pracować skoro mają mniejsze ciśnienie(190bar)
Co z tym zrobic?
Nr. wtrysków: moje stare ALH 028 130 202P(wtrysk zwykły), 028 130 202Q(wtrysk sterujący)
Kupione AHF 028 130 201T(wtrysk zwykły), 028 130 201S(wtrysk sterujący)



mewa2002
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
Lokalizacja: ---

Post autor: mewa2002 » pn kwie 19, 2010 16:24

wojt255 pisze:Mam taki problem: chciałem wymienić sobie wtryski w samochodzie 90km na wtryski z 110-tki.
Kupiłem wtryski od AHF-a i na nich jest napisane 190 bar, a moje stare wtryski z ALH maja 220 bar, założyłem je auto odpaliło, czuć że trochę się lepiej zbiera.
Teraz nie wiem czy te wtryski dobrze będą pracować skoro mają mniejsze ciśnienie(190bar)
Co z tym zrobic?
Nr. wtrysków: moje stare ALH 028 130 202P(wtrysk zwykły), 028 130 202Q(wtrysk sterujący)
Kupione AHF 028 130 201T(wtrysk zwykły), 028 130 201S(wtrysk sterujący)
Nic nie robić, tylko jeździć:)



Awatar użytkownika
kosmos5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: ndz maja 17, 2009 22:39
Lokalizacja: Landsberg(Gorzów Wlkp.)
Kontakt:

Post autor: kosmos5 » pn kwie 19, 2010 17:23

teraz to poprawic kont wtrysku i dawke paliwa,bo zw wzgledu na inne cisnienia to sie zmianiaja wartosci, pozdro


CHIP-TUNING DIESEL diagnostyka VAG. sprzedam: pompa 107 j sprawna -nowa!!! , gwarancja, kontrakt gg: 1155601

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości