turbo do 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
turbo do 1z
panowie, dorazdzcie z czego turbo wrzucic, mam ster 8bit, ale z mapem 250kpa, wiec mozna by poszalec sama suszara najfajnie jakby pasowala p&p, albo na org gratach vw, zeby wielkiego ulepa nie robic ;D no i jak napisalem zeby byla wg, chyba ze da sie cos z geometria przystosowac...
na poczatek interesuje mnie 130 km...
a moze seryjne turbo to przetrzyma??
jak panowie myslicie ??
nie chce zmieniac ecu na 16bit ze sterowaniem bo to poprostu juz wieksze pieniadze a auto raczej ma byc niskobudrzetowe
na poczatek interesuje mnie 130 km...
a moze seryjne turbo to przetrzyma??
jak panowie myslicie ??
nie chce zmieniac ecu na 16bit ze sterowaniem bo to poprostu juz wieksze pieniadze a auto raczej ma byc niskobudrzetowe
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
130 ps dmuchniesz na seryjnej dmuchawce komp moze byc 8 bit, wtryski sobie wieksze zakup by dymu nie bylo
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Dołączam się do pytania
Wiem że lepsza zmienna geomatria , ale gdyby tak wsadzic z wg, to co by podeszło, i dmuchło lajtowo ,z zapasem na 15X PS
teraz mam 136 na mojej i ogranicza mnie właśnie turbo,
Tak żeby się nie bawić, w zmianę sterowania , w dodatku wszystkim w okół mnie zapiekają sie co jakiś czas kierownice co jest trochę denerwujące,
Tylko nie przekonujcie mnie do zmiennej gemetrii bo wiem ze jest lepsza ale interesuje mnie tez opcja alternatywna
Wiem że lepsza zmienna geomatria , ale gdyby tak wsadzic z wg, to co by podeszło, i dmuchło lajtowo ,z zapasem na 15X PS
teraz mam 136 na mojej i ogranicza mnie właśnie turbo,
Tak żeby się nie bawić, w zmianę sterowania , w dodatku wszystkim w okół mnie zapiekają sie co jakiś czas kierownice co jest trochę denerwujące,
Tylko nie przekonujcie mnie do zmiennej gemetrii bo wiem ze jest lepsza ale interesuje mnie tez opcja alternatywna
mariachi, jeśli chodzi o WG to polecę Ci już sprawdzoną opcję w TD i skoro tam się trzymała taka turbina przy ciśnieniu 1.8 i żyje do tej pory to jeśli ją poszanujesz to z racji dłuższej skrzyni podejrzewam że turbo przeżyje auto.
a tą turbiną jest Garrett T3 który najłatwiej znajdziesz w golfie MK2 1.6TD JR lub żadziej spotykanym MF.
ma już sporawego laga ale przy dobrym wystrojeniu będzie zaczynać na wyższych biegach wstawać już przy 1800 rpm przy 1.6TD przy dobrym podlaniu wstaje przy około 2400-2700rpm.
jest na grubym wałku i ma największą częśc wydechowa dzięki czemu silnik jest odetkany i będzie mało palił na trasach
a tą turbiną jest Garrett T3 który najłatwiej znajdziesz w golfie MK2 1.6TD JR lub żadziej spotykanym MF.
ma już sporawego laga ale przy dobrym wystrojeniu będzie zaczynać na wyższych biegach wstawać już przy 1800 rpm przy 1.6TD przy dobrym podlaniu wstaje przy około 2400-2700rpm.
jest na grubym wałku i ma największą częśc wydechowa dzięki czemu silnik jest odetkany i będzie mało palił na trasach
-
- Użytkownik
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości