Turbo od ASZ do AXR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Turbo od ASZ do AXR
Witam, jak w temacie... Czy turbo od ASZ podejdzie plug%play do AXR(101 KM). Wszystkie tematy co do AXR przeczytałem, lecz nic takiego nie znalazłem. Jeszcze jedno pytanko. Na jaki przyrost można liczyć po zmianie owego turbo (aktualnie moc ok. 135 KM)
Pompki są bardzo wydajne w AXR, mając turbo od 130/150 (ASZ ARL) i FMIC można śmiało atakować 170 km. Bez zmiany w programie przyrostu nie bedzie. W AXR masz malowydajne turbo wiec nie mozna i podlac bo nie spali tej ilosci i przypompowac bo turbo odfrunie o ile da zadane cisnienie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Panowie, skoro temat o AXR to zapytam. Jak wygląda sprawa wydajności pompek w bliźniaczym silniku ATD?? Przepraszam Karoll34, za OT, ale nie chce zakładać osobnego tematu. Z tego co mnie wiadomo o turbo z ASZ to pasuje p&p.
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 09:19 przez Toledziak, łącznie zmieniany 2 razy.
Od jakiegoś czasu borykam się z notlauf'em. Mój mechanik nie potrafi wyleczyć auto do końca. Po ok. 10 wizytach u mechanika diagnoza stanęła na tym, żeby jeździć na wyższych obrotach, bo turbo jest zamulone. W sumie pomogło na okres letni, kiedy jeździłem po autostradach i było gdzie go przycisnąć. W zimie jednak, jak to w zimie jeżdżę powolutku i znowu pojawia się problem i wpada w tryb awaryjny. Między innymi dlatego chcę wymienić turbo a przy okazji na większe te od ASZ stąd pytanie czy podejdzie bez przeróbek. Co do FMIC to nie planuje zmiany, tylko turbo i korekta softu
teoretycznie tak - praktycznie nie koniecznieKaroll34 pisze:Czy turbo od ASZ podejdzie plug%play do AXR(101 KM)
moc - około 160KM bez batorego z tyłu
u mnie po pierwszym pomiarze w sofcie wyszło ponad 160KM ale zostało wyeliminowanych kilka dołków i stanęło na 155KM przy bezdymnym programie - ale teraz jak bym miał wkładać dmuchawę to bym się zdecydował na dmuchawę od ARL-a bardziej lajtowo by napewno chodziła przy takiej mocy - a koszty podobne
foto przy wymianie u mnie - górna ze zdjęcia ori od AXR-a firmy KKK - dolna od ASZ-a firmy garett
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 17:08 przez Kulon, łącznie zmieniany 4 razy.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Krzylu nie ma co się śmiać - każdy co innego słyszy - czyta - jak będzie miał osobiście styczność to opinia będzie inna - tak czy owak do 170KM pompki stykną - później to już AL-ki, ale to już fmic by się przydał jak turbo będzie duże - co z tego że moc będzie jak IC będzie puchł i batory z tyłu będzie
ale tu się pojawia odwieczne pytanie: czy nie lepiej kupić mocnej serii ?
ale tu się pojawia odwieczne pytanie: czy nie lepiej kupić mocnej serii ?
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 19:21 przez Kulon, łącznie zmieniany 2 razy.
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 19:38
- Lokalizacja: Pabianice
Witam. Jestem użytkownikiem od roku Fabiszona I z 2007 z AXR-em bez modyfikacji i może wiecie coś na temat świszczącego turbo, świszczy od lekkiego dodania gazu i jak wchodzi na obroty to trochę to słychać ale auto chodzi dobrze , również dobrze przyspiesza, nie wiem czy puki czas to grzebać przy tym czy zostawić jak jest?.
normalne - jedne świszczą bardziej drugie mniejjankowski-uno pisze:może wiecie coś na temat świszczącego turbo, świszczy od lekkiego dodania gazu i jak wchodzi na obroty to trochę to słychać
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 19:38
- Lokalizacja: Pabianice
Poczytaj na forum TDI albo poszukaj wykresow. W silnikach VP ogranicza mocno dawka paliwa i poniekad wtryski a w PD paliwa jest tylko powietrza brak. Pompowtryski s ados wydajne. Z tego powodu mamy silniki o mocach podobnych ale na Pd bedzi esie lepiej zbieral z dolu i mial nieco wiekszy niuton. Zobacz ile jest w 110 VP a ile w 115 PD. mocy niby tylko 5 koni ale niutona juz troszke wiecej. W ASZ/ARL pompki starczaj na ponad 200 KM tak wiec widac jaki to potencjał.Krzylu pisze:Cytat:
Pompki AXRa starczają pod realne 145KM, a ATDka do 130-135, czyli poziomu zdrowej 130tki.
Cytat:
Cos podobnie. Do 150-170 KM wystarcza. Tam turbo ogranicza moc.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości