http://fotoblog.dynosoft.pl/

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

http://fotoblog.dynosoft.pl/

Post autor: guluwroc » wt mar 09, 2010 19:37

Witam,wklejam tu ponieważ może sie przydać co po niektórym aby wiedzieć co i jak zmodyfikować.

http://fotoblog.dynosoft.pl/

Niezmiernie miło mi jest przedstawić nam fotobloga w którym zamieszczamy nasze najciekawsze projekty,oraz co ciekawsze modyfikacje.

Serdecznie zapraszamy ponieważ co chwilke dzieje sie coś nowego :)
Ostatnio zmieniony śr mar 10, 2010 11:37 przez guluwroc, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr mar 10, 2010 08:28

guluwroc, popraw adresy ;)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » śr mar 10, 2010 10:52

fajny blog

24 kwietnia w kamieniu sa zawody - planujecie start wyscigowka?

widze, ze ladnie dolozone jest momentu w bmw 330d 204. do tej pory wszystkie wykresy po sofcie jakie widzialem to 550nm bo dalej juz wystepowaly drgania na wale. moze to zasluga mocniejszego sprzegla a moze przeniesienia wartosci maksymalnej nm w wyzszy zakres. tylko nie wiem po co tam cooler wlasciciel wstawial - przeciez w 330d jest wydajny, spokojnie starcza do tej mocy

i widze ttke z mojego miasta, moc wyszla calkiem calkiem szkoda ze wlasciciel nie chce z nikim pojechac


vw > all

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » śr mar 10, 2010 11:38

drgania nie są spowodowane wałem, ale to wibracje koła dwu masowego.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » śr mar 10, 2010 11:39

Adamm pisze:guluwroc, popraw adresy
Poprawiłem adres w treści , ale w podpisie Gulu musi sobie sam poprawić :helm:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr mar 10, 2010 11:40

gulu mam pytanie do 330d...
mocniejsze sprzęgło wraz z kołem jednomasowym - z czego pochodzi? jakie koszty zakupu takiego zestawu?


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » śr mar 10, 2010 11:43

drgania nie są spowodowane wałem, ale to wibracje koła dwu masowego.
dzieki za wyprowadzenie mnie z bledu
znalazlem topic w ktorym opisany byl ten problem, cytuje:
"Nm było znacznie więcej, ale tak jak pisze kolega wyżej - układ napedu wpada w drgania i trzesie całym autem trzeba było zejść niżej z Nm ale itak jest dobrze smile.gif "


vw > all

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości