Co zrobić z tym silnikiem żeby było dobrze i tanio?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

gregorian21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gregorian21 » sob mar 06, 2010 19:52

No to najlepszym wyborem będzie regenerowana...



Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » sob mar 06, 2010 20:15

A czy to prawda, że ten mój silnik 1.9 tdi 101 KM 240 Nm pompowtryski jeżeli ma się już jednomas ze sprzęgłem vr 6 robi się samym chipem na 140-145 KM i 330 Nm? Możliwe? Wtedy ponoć 9 sekund do setki taki golf robi. Były by to osiągi na poziomie astry 3 1.9 cdti 150 KM 320 Nm i takie osiągi by mnie satysfakcjonowały.



gregorian21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gregorian21 » sob mar 06, 2010 20:31

tego to nie wiem, musisz szukajki użyć...Moim zdaniem, samym programem to raczej niemożliwe. Poza tym chyba do takiej mocy nie potrzebujesz zmiany sprzęgła i koła dwumasowego na jednomasowe, w sumie zależy w jakim stanie są Twoje podzespoły. Napisałeś, że dogorywa dwumas, ale jak nie będziesz szedł w grube mody to jednomasa odpuść, tak sądzę
Ostatnio zmieniony sob mar 06, 2010 20:33 przez gregorian21, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: rolmik » sob mar 06, 2010 20:47

pushpush pisze:A czy to prawda, że ten mój silnik 1.9 tdi 101 KM 240 Nm pompowtryski jeżeli ma się już jednomas ze sprzęgłem vr 6 robi się samym chipem na 140-145 KM i 330 Nm? Możliwe? Wtedy ponoć 9 sekund do setki taki golf robi. Były by to osiągi na poziomie astry 3 1.9 cdti 150 KM 320 Nm i takie osiągi by mnie satysfakcjonowały.
http://www.44tuning.pl/chiptuning-volks ... olf-4.html zerknij tu ale ja bym dodał jeszcze wydajniejsze końcówki pompo wyryskiwaczy

[ Dodano: Sob 06 Mar, 2010 ]
pushpush, po 2 startujesz w rajdach tym golfem czy na 1/4 go szykujesz ????


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Post autor: zgredd » sob mar 06, 2010 22:12

rolmik pisze:
pushpush pisze:A czy to prawda, że ten mój silnik 1.9 tdi 101 KM 240 Nm pompowtryski jeżeli ma się już jednomas ze sprzęgłem vr 6 robi się samym chipem na 140-145 KM i 330 Nm? Możliwe? Wtedy ponoć 9 sekund do setki taki golf robi. Były by to osiągi na poziomie astry 3 1.9 cdti 150 KM 320 Nm i takie osiągi by mnie satysfakcjonowały.
http://www.44tuning.pl/chiptuning-volks ... olf-4.html zerknij tu ale ja bym dodał jeszcze wydajniejsze końcówki pompo wyryskiwaczy

[ Dodano: Sob 06 Mar, 2010 ]
pushpush, po 2 startujesz w rajdach tym golfem czy na 1/4 go szykujesz ????
Po co zmieniać końcówki pompwtryskiwaczy jak seryjne z atd starczaja do około 160 widzialem pare wykresów. Tutaj nie ma pompy 11 ani 10 to są pompowtryskiwacze. Najlepsza opcja to program w zależności czasami wychodzi 130 czasami 140. Najlepiej dołożyc turbo od arl lub nawet od asz i wystroić to na 160km bedzie w miare tanio i bezpieczenie dla silnika. Koszty to koło 1000zl program i tak do 1000zł turbo. Powyzej 160 km koszty rosna wiec nie potrzebujemy trubiny od arl jak nie pakujemyu sie w wieksze mody. Najlepiej jednomas założyc jest link na forum gdzie wszytsko opisane fotki cena itd.



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Post autor: rolmik » sob mar 06, 2010 22:18

no wiem że jak są pompo wtryski tio nie ma pompy (w czerwcu mam z tego egzaminy )
a że na pompo ciągna do 160 jak mówisz to nie wiedziałem


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » ndz mar 07, 2010 10:49

pompki może i starczą ale turbo musisz większe wrzucić


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » ndz mar 07, 2010 11:07

Rolmik - nie startuje nigdzie. Chce podnieść moc dla samej przyjemności z jazdy.
No i mam dylemat jak chyba każdy - chce jak najwiecej mocy, za jak najmniejszą kase przy jak najmniejszym wysileniu silnika i innych podzespołów.
Chyba jednak zdecyduje się na sam program ale jeszcze musze to przemyśleć.

Jeszcze zapytam: jak się sprawują turbiny regenerowane? Czy są jak nowe, bez luzów, bez oznak zurzycia itp? Jakie przebiegi można nna nich robić? Bo mechanik kiedy czyścił moją turbine (PSJ poprzediego właściciela) powiedział, że są juz na niej lekkie luzy ale jeszcze sporo pojeźzi. Czy turbo regenerowane będzie od mojej żywotniejsze?



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » ndz mar 07, 2010 13:44

pushpush pisze:...chce jak najwiecej mocy, za jak najmniejszą kase przy jak najmniejszym wysileniu silnika i innych podzespołów...
Niestety ale takie rzeczy to tylko w E.. :grin:
pushpush pisze:Jeszcze zapytam: jak się sprawują turbiny regenerowane? Czy są jak nowe, bez luzów, bez oznak zurzycia itp? Jakie przebiegi można nna nich robić? Bo mechanik kiedy czyścił moją turbine (PSJ poprzediego właściciela) powiedział, że są juz na niej lekkie luzy ale jeszcze sporo pojeźzi. Czy turbo regenerowane będzie od mojej żywotniejsze?
W większości przypadków turbiny regenerowane to porażka...dodatkowo nawet jak Ci padnie takie turbo to zaraz oddadzą je do "fachowca" który stwierdzi że winny jest soft...generalnie musisz szukać firmy która daje gwarancje i w razie awarii nie robi problemów z naprawą czy wymianą, niestety ciężko o takie.


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » ndz mar 07, 2010 15:54

Oj to rezygnuje. Zmieniam soft i wyrzucam katalizator a także wrzucam jednomas (dwumas sie sypie).



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » ndz mar 07, 2010 18:26

pushpush pisze:Oj to rezygnuje. Zmieniam soft i wyrzucam katalizator a także wrzucam jednomas (dwumas sie sypie).
Jeżeli katalizator masz w dobrym stanie to go zostaw, jak jest zawalony to go sprzedaj(2-3oo zł) i kup nowy jakiś sportowy do diesla wydech nie będzie zatkany a Ty nie będziesz truł wszystkich na około :smoke:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » ndz mar 07, 2010 19:21

No ale tu na forum jest temat który sugeruje aby bez dyskusyjnie katalizatora się pozbywać. To teraz już nie wiem.



los_super_ktos41
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lut 24, 2010 21:37
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: los_super_ktos41 » ndz mar 07, 2010 19:25

pushpush tez kupiłem regenerowane turbo i jestem zadowolony, mam MK3 i nowe turbo do niego kosztowało ok 2000-2300 zł i zdecydowałem na regenerowana , powiem tak jezeli bedziesz ostro jezdził tym bolidem i nie dbał o turbinkę to i nowa nie wytrzyma dlugo , przy ostrej jezdzie trzeba je slodzić zostawiając silnik na chodzie ok 5 min , zrobiłem 500 tys kilometrów cięzarówka a tam turbiny chodza ok 8000-12000 zl takze musisz sam zdecydowac :hmm:



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » ndz mar 07, 2010 20:01

pushpush pisze:Miałem roverka 220 SDI 105 KM 210 Nm robił "setke" w 9,8-10,5 s także z golfa jestem troszke niezadowolony zwłaszcza, że ważą tyle samo. Poza tym golf wyyraźnie
chyba miezone zegarkiem na ręku... optymistczne czasy ....



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości