Turbina Hybrydowa

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » pt lut 19, 2010 14:50

Jakie sa przyblizone koszty tej przeróbki flanszy wydechu i czy to jest kłopotliwe?



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pt lut 19, 2010 15:09

najlepszy wybór to GT1749VB z ARL'a
po co kombinować z jakimiś hybrydami ?



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lut 19, 2010 15:23

pszczolek pisze:Jakie sa przyblizone koszty tej przeróbki flanszy wydechu i czy to jest kłopotliwe?
Kupujesz uszczelke pod flansze (pare zl)jedziesz do zakladu gdzie Ci dorobia na tej postawie flansze. Nastepnie org flansze odcinasz, robisz redukcje (bo srednica rury moze sprawiac klopoty przy dokrecaniu nakretek na szpilki) i dospawywujesz dotoczona flansze....
Opcja 2 kupujesz turbine juz z flansza i kawalkiem wydechu, odcinasz org flansze, i sztukujesz z ta ARL.
Radzilbym jeszcze poprawic chlodzenie oleju...BXE ma dupiaste. Nie wiem kto Ci to bedzie stroic ale jak bedzie grubo to mozna olej sobie przegotowac bez chlodniczki :chytry:
Ostatnio zmieniony pt lut 19, 2010 15:25 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » pt lut 19, 2010 16:25

o tym to ja slyszalem :P ze olej moze sie zagotowac
jaka bedzie najlepsza chlodniczka w nieduzych pieniadzach do mojego bxe?

[ Dodano: 19 Lut 2010 15:27 ]
Turbine ARL pewnie bym zamowil w Auto Karmbolu..
Strojenie odbedzie sie w Kreatorze Mocy



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pt lut 19, 2010 16:30

Chlodniczka od BKD wystarczy.
Co do strojenia to hmm w warszawie bym wybral sie do kogos innego :chytry:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » pt lut 19, 2010 21:18

No tak ale juz u niego wczesniej robilem program.
Jakbym miał do kogos nowego podjechac to na sam program bym musial wydac 1500zł
Tutaj mam juz korekte w cenie 500zł

[ Dodano: 20 Lut 2010 21:42 ]
Jeszcze jedno pytanko czy na turbo od ARL nie bedzie problemu w uzyskaniu 180 KM?



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » ndz lut 21, 2010 01:43

pszczolek pisze:Jeszcze jedno pytanko czy na turbo od ARL nie bedzie problemu w uzyskaniu 180 KM?
Nie


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
stach47
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 02:10
Lokalizacja: L U B I N
Kontakt:

Post autor: stach47 » ndz lut 21, 2010 03:41

podepne sie pod temat... czytam i czytm na forum i wkoncu spytam w moim ahu 230tyś przebiegu zamontowałem wtryski 230, w tym tygodniu zmiana turbiny.... i właśnie tu jest pytanie czy ASZ czy ARL chce zrobic max 160koników wiecej może pózniej=) wydaje mi sie z turbo asz w zupełności wystarczy oczywiscie duuży cooler też bedzie zamontowany.czy może mi ktoś jasno napisać jak z tym sterowaniem turbiny mam na myśli o przerobienie podciśnień czy wystarczy założyć zaworek z białą główka?? dziękuje i przepraszam jeśłi kogoś zniesmaczyłem kolejnym powtarzającym się temetaem ale naprawde drugi dzień czytam to forum=)


grunt to myslec, probowac i sie nie przejmowac!
Obecnie
VW Golf MK5 1.4 tsi GT R-Line 2008rok VW Caddy MK2 1.9TDI 230bosio ,pompka 11, Big IC, kolektor AVX, wydech i wiele innych-ciągłe modernizacje konca niewidać
Audi a4 b5 avant AFN-wół roboczy

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » ndz lut 21, 2010 18:06

Stach47 to temat o BXE użyj szukajki!
Ostatnio zmieniony ndz lut 21, 2010 18:07 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » pn lut 22, 2010 19:28

Decyzja padła na turbo od ARL-a
Wiec tak bede potrzebowal oprócz turbo..wiekszą chłodniczke,uszczelke na kolektor wydechowy, uszczelke na turbine, kryze na wydech i to wszystko?

[ Dodano: 22 Lut 2010 21:32 ]
Czy ta chłodniczka bedzie pasowała p&p do obecnej obudowy filtra oleju?
I czy wystarczy do tych 180km?

http://allegro.pl/item932730147_audi_a4 ... oleju.html



Awatar użytkownika
KriSSo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 403
Rejestracja: wt lut 08, 2005 02:00
Lokalizacja: Zachpomorskie
Kontakt:

Post autor: KriSSo » wt lut 23, 2010 00:55

A co zrobisz ze sprzęgłem? Robert z Tune Up mówił, że 180 KM i +/- 350 Nm to nie wytrzyma zbyt długo, że potrafi się skończyć już podczas samych pomiarów na hamowni, a co dopiero w trakcie normalnej eksploatacji przez dłuższy czas.



Awatar użytkownika
pszczolek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: czw lip 23, 2009 09:58
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: pszczolek » wt lut 23, 2010 07:35

Takie sprzeglo bedzie pasowało do skrzyni 5 biegowej w 1.9 TDI. Czy wymaga ono jakies przeróbki?

http://allegro.pl/item899168906_sprzegl ... 8_vr6.html



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » wt lut 23, 2010 21:53

pszczolek pisze:Takie sprzeglo bedzie pasowało do skrzyni 5 biegowej w 1.9 TDI. Czy wymaga ono jakies przeróbki?

http://allegro.pl/item899168906_sprzegl ... 8_vr6.html
Tylko jeszcze będziesz musiał koło jedno masowe od 1Z wsadzić do kompletu.


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości