kończy sie turbo zmiana na większe czy regeneracja???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
- Kontakt:
kończy sie turbo zmiana na większe czy regeneracja???
hej panowie zauwazyłem ze kończy mi sie turbinka( olej w ic) i mam takie pytanie
mam silnik 1z i co bedzie lepszym rozwiązaniem dać moje do regeneracji czy kupic inne wydajniejsze
chciał bym miec wiecej mocy zamierzam kupic wtryski 216 a ic juz zmieniłem na ic od scharana 130kucy
jakie inne turbo podejdzie bez rzeźby i bez problemowo do mojego 1z i bedzie sie pisywało
mam silnik 1z i co bedzie lepszym rozwiązaniem dać moje do regeneracji czy kupic inne wydajniejsze
chciał bym miec wiecej mocy zamierzam kupic wtryski 216 a ic juz zmieniłem na ic od scharana 130kucy
jakie inne turbo podejdzie bez rzeźby i bez problemowo do mojego 1z i bedzie sie pisywało
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
W 1Z to będzie trudno.Jest zupełnie inne sterowanie niż w innych
Musisz zmienić też N75 na podciśnieniowe
Skoro IC włożyłeś większy to nie ma sensu znowu wkładać z 1Z turbiny.Wkładaj hybrydę AWX i tyle a i kolektor z AWX też koniecznie
Musisz zmienić też N75 na podciśnieniowe
Skoro IC włożyłeś większy to nie ma sensu znowu wkładać z 1Z turbiny.Wkładaj hybrydę AWX i tyle a i kolektor z AWX też koniecznie
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 15:24 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
- Lokalizacja: Łęczyca
- Kontakt:
przeczytaj sobie ten temat, tutaj opisywałem swój setup, może to ułatwi ci trochę wybór:tomec 1984 pisze:jakie inne turbo podejdzie bez rzeźby i bez problemowo do mojego 1z i bedzie sie pisywało
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=303863
ja turbinę AFN kupiłem za -500złtomec 1984 pisze:jakie to beda + - koszty takiej wymiany tubinki ???
wtryski AFN -600zł
chip -1000zł
kolektor wydechowy AWX -45zł
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 06:19 przez michszym11970, łącznie zmieniany 1 raz.
jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl
nawet za 200ewaldino pisze:ale 216 kupić za 600 to naprade tzreba mieć szczeście.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
-
- Użytkownik
- Posty: 464
- Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
- Lokalizacja: inowrocław
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=15991760
która z tych turbawek nadawała by sie na swap do tdi 1z
która z tych turbawek nadawała by sie na swap do tdi 1z
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]
tomec 1984, możesz założyć sobie T2 lub K24.
T2 będzie się zachowywało podobnie jak ori turbo ale nie będzie zatykać tak silnka na wydechu i będzie mniej wysilone.
jeśli będizesz się wybierał na program to można śmiało dmuchać na niej około 1,2-1,3bar w całym zakresie obrotów.
K24 już będzie miało laga ale można na nim dmuchać około 1,6-1,7bara. jeśli to będzie Ci mało to zostaje Ci już tylko T3 ale tu już potrzebna będzie mała przeróbka samego zaworu WG żeby nim mogło N75 sterować.
ale na niej można blisko 2,0bara dmuchać i będzie auto miało konretny wygar ale na wyższych obrotach.
turbo będzie się zabierało do roboty od około 2500-2700rpm jeśli nie będziesz chciał zostawiać dymu za sobą.
w dolnych obrotach będzie jeździł jak wolnossący ale górnych będzie szatan.
i dodatkowym plusem będzie to że sprzęgło nie będzie tak szybko padać
T2 będzie się zachowywało podobnie jak ori turbo ale nie będzie zatykać tak silnka na wydechu i będzie mniej wysilone.
jeśli będizesz się wybierał na program to można śmiało dmuchać na niej około 1,2-1,3bar w całym zakresie obrotów.
K24 już będzie miało laga ale można na nim dmuchać około 1,6-1,7bara. jeśli to będzie Ci mało to zostaje Ci już tylko T3 ale tu już potrzebna będzie mała przeróbka samego zaworu WG żeby nim mogło N75 sterować.
ale na niej można blisko 2,0bara dmuchać i będzie auto miało konretny wygar ale na wyższych obrotach.
turbo będzie się zabierało do roboty od około 2500-2700rpm jeśli nie będziesz chciał zostawiać dymu za sobą.
w dolnych obrotach będzie jeździł jak wolnossący ale górnych będzie szatan.
i dodatkowym plusem będzie to że sprzęgło nie będzie tak szybko padać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości