kończy sie turbo zmiana na większe czy regeneracja???

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

kończy sie turbo zmiana na większe czy regeneracja???

Post autor: tomec 1984 » pn lut 22, 2010 15:08

hej panowie zauwazyłem ze kończy mi sie turbinka( olej w ic) i mam takie pytanie
mam silnik 1z i co bedzie lepszym rozwiązaniem dać moje do regeneracji czy kupic inne wydajniejsze

chciał bym miec wiecej mocy zamierzam kupic wtryski 216 a ic juz zmieniłem na ic od scharana 130kucy

jakie inne turbo podejdzie bez rzeźby i bez problemowo do mojego 1z i bedzie sie pisywało :grin: :grin: :grin: :grin:



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn lut 22, 2010 15:20

W 1Z to będzie trudno.Jest zupełnie inne sterowanie niż w innych

Musisz zmienić też N75 na podciśnieniowe

Skoro IC włożyłeś większy to nie ma sensu znowu wkładać z 1Z turbiny.Wkładaj hybrydę AWX i tyle a i kolektor z AWX też koniecznie
Ostatnio zmieniony pn lut 22, 2010 15:24 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.



tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » pn lut 22, 2010 15:39

jakie to beda + - koszty takiej wymiany tubinki ???
dam rade sam to ogarnąć??? :grin:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » pn lut 22, 2010 23:30

tomec 1984 pisze:jakie inne turbo podejdzie bez rzeźby i bez problemowo do mojego 1z i bedzie sie pisywało :grin: :grin: :grin: :grin:
przeczytaj sobie ten temat, tutaj opisywałem swój setup, może to ułatwi ci trochę wybór:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=303863
tomec 1984 pisze:jakie to beda + - koszty takiej wymiany tubinki ???
ja turbinę AFN kupiłem za -500zł
wtryski AFN -600zł
chip -1000zł
kolektor wydechowy AWX -45zł
Ostatnio zmieniony wt lut 23, 2010 06:19 przez michszym11970, łącznie zmieniany 1 raz.


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » pn lut 22, 2010 23:55

U mnie wyszło to ciut inaczej
turbo 900
wtryski 900
program bedzie kosztował też 900
Wszystko zalezy jak trafisz, ale 216 kupić za 600 to naprade tzreba mieć szczeście.


Mój AFN-
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=307069

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » wt lut 23, 2010 21:55

ewaldino pisze:ale 216 kupić za 600 to naprade tzreba mieć szczeście.
nawet za 200 :hmm:


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

tomec 1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 464
Rejestracja: sob lis 08, 2008 16:34
Lokalizacja: inowrocław
Kontakt:

Post autor: tomec 1984 » ndz lut 28, 2010 17:53

http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=15991760

która z tych turbawek nadawała by sie na swap do tdi 1z


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce07977662bcb304.html][img]http://images43.fotosik.pl/294/ce07977662bcb304m.jpg[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » śr mar 31, 2010 21:16

tomec 1984, możesz założyć sobie T2 lub K24.
T2 będzie się zachowywało podobnie jak ori turbo ale nie będzie zatykać tak silnka na wydechu i będzie mniej wysilone.
jeśli będizesz się wybierał na program to można śmiało dmuchać na niej około 1,2-1,3bar w całym zakresie obrotów.
K24 już będzie miało laga ale można na nim dmuchać około 1,6-1,7bara. jeśli to będzie Ci mało to zostaje Ci już tylko T3 ale tu już potrzebna będzie mała przeróbka samego zaworu WG żeby nim mogło N75 sterować.
ale na niej można blisko 2,0bara dmuchać i będzie auto miało konretny wygar ale na wyższych obrotach.
turbo będzie się zabierało do roboty od około 2500-2700rpm jeśli nie będziesz chciał zostawiać dymu za sobą.
w dolnych obrotach będzie jeździł jak wolnossący ale górnych będzie szatan.
i dodatkowym plusem będzie to że sprzęgło nie będzie tak szybko padać



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości