mk3 4x4 czy warto przekladać syncro?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja podepne sie pod temat bo mam podobne pytanie, z tym że chodzi mi o MK2 z silnikiem ASZ. Mam osobno bude MK2 syncro. i teraz pytanie jak najprościej włozyc tam napęd 4x4 połączony z silnikiem ASZ. Osobiscie wolałbym haldexa, ale jak go tam upchać (np. takiego z MK4), czy może lepiej zostawić torsen i dopasowac jakąś skrzynie pod silnik ASZ. A własciwie to moj tok myslenia jest taki żeby włożyć skrzynie np. od MK3 TDI syncro lub lepiej MK4 4 motion do tego wał kardana (czy jak to sie tam zwie) z MK2 syncro, i do tego tylne zawieszeni od 4motion oczywiście po małej modyfikacji. Prosze o wyrozumiałość nie jestem zbyt mocny w sprawie napedów 4x4 wiec to co pisze może być troche brednią.
Może bedzie jakaś zmiana
nie polecam kombinowac, albo wszystko 'syncro' albo wszystko '4motion', mam kolezke który juz to zrobił ma mk2 3,2 4x4 ale roboty jest co nie miara, polecam wrzucic komplet z 4motion , bedziesz mial abs i esp i ominą cie problemy z elektroniką , a jak zaczniesz łączyc graty z syncro i 4motion to powodzenia (chociaż znam kogos kto takie cos ogarnia), jednak podstawą jest buda mk2syncro, jak myslisz o tym poważnie i masz pytania to dzwon 604181829
2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
ale gdzie ty masz torsena w golfie ? czy syncro czy haldex to bardzo podobne. torsen jest stałym napędem z silnikami wzdłużnymi raczejkicukicu pisze:Osobiscie wolałbym haldexa, ale jak go tam upchać (np. takiego z MK4), czy może lepiej zostawić torsen i dopasowac jakąś skrzynie pod silnik ASZ
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
-
- Ma gadane
- Posty: 245
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Kontakt:
Wydaje mi sie ze możemy Ci pomóc zamontowac taki napęd. Obecnie zrobilismy dwa projekty z napędem od golfa 5 i golfa 4. Bez problemu da sie to zrobićkicukicu pisze:Ja podepne sie pod temat bo mam podobne pytanie, z tym że chodzi mi o MK2 z silnikiem ASZ. Mam osobno bude MK2 syncro. i teraz pytanie jak najprościej włozyc tam napęd 4x4 połączony z silnikiem ASZ. Osobiscie wolałbym haldexa, ale jak go tam upchać (np. takiego z MK4), czy może lepiej zostawić torsen i dopasowac jakąś skrzynie pod silnik ASZ. A własciwie to moj tok myslenia jest taki żeby włożyć skrzynie np. od MK3 TDI syncro lub lepiej MK4 4 motion do tego wał kardana (czy jak to sie tam zwie) z MK2 syncro, i do tego tylne zawieszeni od 4motion oczywiście po małej modyfikacji. Prosze o wyrozumiałość nie jestem zbyt mocny w sprawie napedów 4x4 wiec to co pisze może być troche brednią.
[ Dodano: 30 Sty 2010 19:49 ]
Bedzie mi potrzebna tylni ława i haldex .
Cinek masz racje, chodziło mi o wiskoze.
gruchaarl jezeli robiliście już taki mod to może wypowiesz sie coś na ten temat na forum.
Szczerze to narazie tylko plan wybiegający daleko w przyszłość, ale jezeli juz doszło by do montowania 4x4 to wolałbym zrobić to samemu. A wiec tak wnioskuje że haldex z MK4 bedzie chyba najlepszy, ale nasuwają sie pytania co z wałem kardana , ten który jest w MK4 pewnie jest dłuższy niz powinien być w MK2, dalej wózek z haldexa od MK4 też pewnie nie bedzie idealnie pasował (moze wózek dać od MK2), no i oczywiście półosie też bedą za długie.
gruchaarl jezeli robiliście już taki mod to może wypowiesz sie coś na ten temat na forum.
Szczerze to narazie tylko plan wybiegający daleko w przyszłość, ale jezeli juz doszło by do montowania 4x4 to wolałbym zrobić to samemu. A wiec tak wnioskuje że haldex z MK4 bedzie chyba najlepszy, ale nasuwają sie pytania co z wałem kardana , ten który jest w MK4 pewnie jest dłuższy niz powinien być w MK2, dalej wózek z haldexa od MK4 też pewnie nie bedzie idealnie pasował (moze wózek dać od MK2), no i oczywiście półosie też bedą za długie.
Może bedzie jakaś zmiana
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Masz b. zadki silnik nie wiem czy ktoś go tunigował ogóle , ale poszukaj , może cos zanjdziesz…Porfiry pisze:no dobra.. daruje sobie 4x4 ;P
ale nadal chciałbym zwiększyć moc.. oczywiście nie zależny mi na gigantycznych osiągach, Obecnie mam po chipie ok 130ps. Jakiś wielkich modyfikacji trzeba żeby dobić do 150ps czy koniecznie trzeba wymienić wtryski, turbinę?
- Leon013
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
- Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
- Kontakt:
http://motoallegro.pl/item906565913_gol ... o_4x4.html
prosze
prosze
1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości