pytanie odnosnie turbo

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ogi13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 26, 2009 20:44
Lokalizacja: Sierpc/Płock

pytanie odnosnie turbo

Post autor: ogi13 » pn lut 01, 2010 18:46

ostatnio okazalo sie ze padlo mi turbo. :-( mialem zalozona obecnie od awx i raczej taka sama by pozostala...wiec moje pytanie brzmi jakie turbo polecacie uzywane ale orginalne??czy regenerowane??powiem jeszcze ze auto jest podkrecone i turbo dmuch1,45bara.
pozdrawiam



ogi13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 26, 2009 20:44
Lokalizacja: Sierpc/Płock

Post autor: ogi13 » pn lut 01, 2010 20:07

padlo czyli tak jak mowisz....wsadzilem palec w wydech to tak jak bym wsadzil palec w olej.zdiolem waz od turbo do ic bylo pelno oleju...pozatym pozera olej jak glupia i kopci jak stara lokomotywa tylko na bialo.jak sprawdzic czy walek sie urwal??a pozatym bedzie pasowac turbo od ARL do seata ibizy z silnikiem ASV?bez zadnych przerubek??
pozdrawiam



ogi13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 26, 2009 20:44
Lokalizacja: Sierpc/Płock

Post autor: ogi13 » pn lut 01, 2010 23:16

no własnie turbo juz bylo takie jak juz kupilem auto.przerobienie weza to nie byla tródnasprawa.a z tego co wiem to turbo od ARL jest chyba razem z korektorem??moe jakies zdjecia albo dokladny opis jak to przerobic??



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 02, 2010 07:57

Możesz założyć ARL, lecz do przerobienia będzie DP, zasilanie oleju (dogiąć), spust oleju ARL (ASZ), podpora turbo ARL (ASZ), wąż czerwony ASZ, Rura dolotu powinna podpasować.

Turbo z kolektorem nie jest pnp do samochodów gdzie był dzielony kolektor.

[ Dodano: 02 Lut 2010 06:58 ]
Dla Ciebie najlepszym wyjściem będzie AWX bądź AWX/ARL, wymiana pnp.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » wt lut 02, 2010 12:56

Skoro jest dzielony kolektor to może założyć BRD i po kłopocie :)



ogi13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 26, 2009 20:44
Lokalizacja: Sierpc/Płock

Post autor: ogi13 » wt lut 02, 2010 19:24

doszedlem do wniosku ze bedzie regenerowana.tylko ktorej firmnie to zlecic ktora jest najlepsza??w miare rosadku cenowym

[ Dodano: 02 Lut 2010 19:13 ]
a jeszcze jedno pytanie a jak bym zalozyl turbo od awx rozwiercona na arl??bedzie trzeba stroic auto jeszcze raz??



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » wt lut 02, 2010 21:33

ogi13 pisze:doszedlem do wniosku ze bedzie regenerowana.tylko której firmie to zlecić ktora jest najlepsza??w miare rosadku cenowym
Z reguły nie da się tanio i dobrze :grin:
Jak już chcesz regenerować to zrób hybrydę, tylko gdzieś gdzie zrobią ją porządnie a nie za pomocą :hmm: pilnika


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt lut 02, 2010 23:53

TuneFORCE pisze:a nie za pomocą pilnika
Albo frezu na wiertarce :D


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ogi13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 26, 2009 20:44
Lokalizacja: Sierpc/Płock

Post autor: ogi13 » śr lut 03, 2010 06:33

chodzilo mi o to zeby czarem nie kosztowala 2tys....moze jakas kakretna firma?
pozatym jak bym zalorzyl hybryde to bede musial jeszcze raz stroic auto??



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » śr lut 03, 2010 09:48

ogi13 pisze:chodzilo mi o to zeby czarem nie kosztowala 2tys....moze jakas kakretna firma?
pozatym jak bym zalorzyl hybryde to bede musial jeszcze raz stroic auto??
zapytaj w firmie pod tym numerem 502305039 , z nająć zycie pan zaproponuje ci łopaty nie od arl tylko od GT20 z 2.5 v6 180ps i zgódzi sie bo będzie przyszłościowe i ma dobry dół i nie powinni cie naliczyć myślę ze 600 max 900 jak będzie zgięty wirnik...
robili mi kilka turbin i zero problemów...



psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » śr lut 03, 2010 10:16

jak cos mam na sprzedaz gt18/20 od karambola cena 900zl ok 2 tys przebiegu
gwarancja do do 24.04.2010
pozdrawiam



ogi13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 26, 2009 20:44
Lokalizacja: Sierpc/Płock

Post autor: ogi13 » śr lut 03, 2010 20:28

podnoszenia mocy juz nie bede raczej robil starczy mi to co mam a jak bede mial zapas to bedzie korcic



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości