AWARIA NOWEJ TURBINY MONTOWANEJ I STROJONEJ W TUNEUP GDAŃSK
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- noname_conek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: wt cze 26, 2007 22:43
- Lokalizacja: Nowy Staw
fajny wątek...
Robcio - wyjaśnienie Ci się należy... jeśli program każe pompować gt1742vb 1,5bar przy 4krpm to uważam to za przegięcie... Temu właśnie oznajmiłem klientowi, że wypadałoby soft poprawić... mało tego... Stanowczo sugerowałem, żeby jechał z tym do Ciebie... A to, że nie chciał to już inna bajka.
Idioci sugerujący, że ten wątek to moja sprężyna ewidentnie mnie nie znają.
Jakieś pytania? Śmiało.... Bo widzę, że póki mnie nie ma to się łatwo o mnie mówi
PS. bajer - nie uważasz, że przegiąłeś?
Robcio - wyjaśnienie Ci się należy... jeśli program każe pompować gt1742vb 1,5bar przy 4krpm to uważam to za przegięcie... Temu właśnie oznajmiłem klientowi, że wypadałoby soft poprawić... mało tego... Stanowczo sugerowałem, żeby jechał z tym do Ciebie... A to, że nie chciał to już inna bajka.
Idioci sugerujący, że ten wątek to moja sprężyna ewidentnie mnie nie znają.
Jakieś pytania? Śmiało.... Bo widzę, że póki mnie nie ma to się łatwo o mnie mówi
PS. bajer - nie uważasz, że przegiąłeś?
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 03:26 przez uysy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bajer
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 16:12
- Lokalizacja: Gdynia/Sopot/Gdańsk
- Kontakt:
paweloli007 pisze:nie życzę sobie żeby mnie tu oczerniano bezpodstawnie bo sprzedawałem w 100% sprawny samochód i zgodny z ogłoszeniem.
Przepraszam Cię Paweł jeśli w jakiś sposób poczułeś się dotknięty.
Prawda jest taka że tylko kilka osób w pl ogarnia softy do niestandartowych modów mech. i każdy stroi po swojemu. To co jeden uważa za dobre, drugi będzie krytykował.
Kwas powstał, po pierwsze że właściciel nie zadzwonił, po drugie kilka słów za dużo Uysego.
Uysy a Ty nie uważasz, że przegiąłeś? Pamiętaj żeby nie srać ludziom po mokasynach, bo kiedyś może przydadzą się i Tobie.
Pokaż gdzie przegiąłem...Bajer pisze:Uysy a Ty nie uważasz, że przegiąłeś? Pamiętaj żeby nie srać ludziom po mokasynach, bo kiedyś może przydadzą się i Tobie.
Bo ja Ci mogę pokazać.
I weźże mi pokaż te moje słowa...
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 03:44 przez uysy, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam
Tak na zdrowy rozum:
1) auto zostało sprzedane sprawne na gratach na których zostało strojone
2) nie wiadomo jak było traktowane przez nowego właściciela
3) program był taki a nie inny - g-lab zasugerował odwiedziny w tune-up (mniejsza z tym jakie zdanie ma jedna i druga strona o sobie)
4) nowy właściciel "zlał" zalecenie zakładu do którego pojechał (g-lab) - mógł poprosić o korektę w g-lab, jak również w tune-up - kto o zdrowych zmysłach zlewa takie zalecenie, wiedząc, że kupił rzeźbione auto?
5) nowy właściciel załatwia sprawę w totalnie dziwny (żeby nie nazwać tego inaczej) sposób, nie pozwalając tune-up się wypowiedzieć i zaproponować rozwiązania.
6) nie wiadomo jak bardzo zostały "upiększone" słowa g-lab w stosunku do tune-up - jeśli macie Panowie jakieś sprawy do wyjaśnienia to numery pewnie do siebie macie.
7) Uważam, że skoro obecny właściciel auta zrezygnował z gwarancji to temat można sobie darować. Tak samo jak jakiekolwiek "podjazdy" którejkolwiek ze stron, bo zaraz skończy jak temat "diesel czy benzyna - co lepsze".
Pozdrawiam
Tak na zdrowy rozum:
1) auto zostało sprzedane sprawne na gratach na których zostało strojone
2) nie wiadomo jak było traktowane przez nowego właściciela
3) program był taki a nie inny - g-lab zasugerował odwiedziny w tune-up (mniejsza z tym jakie zdanie ma jedna i druga strona o sobie)
4) nowy właściciel "zlał" zalecenie zakładu do którego pojechał (g-lab) - mógł poprosić o korektę w g-lab, jak również w tune-up - kto o zdrowych zmysłach zlewa takie zalecenie, wiedząc, że kupił rzeźbione auto?
5) nowy właściciel załatwia sprawę w totalnie dziwny (żeby nie nazwać tego inaczej) sposób, nie pozwalając tune-up się wypowiedzieć i zaproponować rozwiązania.
6) nie wiadomo jak bardzo zostały "upiększone" słowa g-lab w stosunku do tune-up - jeśli macie Panowie jakieś sprawy do wyjaśnienia to numery pewnie do siebie macie.
7) Uważam, że skoro obecny właściciel auta zrezygnował z gwarancji to temat można sobie darować. Tak samo jak jakiekolwiek "podjazdy" którejkolwiek ze stron, bo zaraz skończy jak temat "diesel czy benzyna - co lepsze".
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 04:50 przez phanteon, łącznie zmieniany 1 raz.
no tak... juz był temat podobny tylko w drugą stronę... gdzie akurat pastwiono sie nad logami Sebastiana i auto zmieniło tunera i do dzisiaj nie wiadomo co było źle
panowie nie ma co sie podniecać i denerwować..
wyjasnijcie sobie temat na telefon...1,5 bara przy 4 krpm na turbinie AWX (seryjne 1,35 leci chyba do 4 krpm) to chyba nie tragedia, po prostu mocny program +150mbar ? moze poprzedni właściciel tak chciał ?
nie ma co wklejać logów i kombinować, tak jak wczesniej tak teraz i zawsze bede przeciwny publicznemu praniu brudów bez wczesniejszego dogadania się z tunerem
własciciela auta poprosze jeszcze raz o opisanie okoliczności w jakich sie ta turbina wysrała - moze pomożemy i cos doradzimy żeby sie w przyszłości nie wysrała
ja dodam, że moja nowa AWX wyzioneła ducha pompując zadane 1,35 Bar (seria) ale na blacie miałem blisko 220km/h i cos koło 4600rpm czy wiecej lecąc w upalny dzień... a olej doszedł do 120 st C
kiedyś pisałem, że dajcie mi auto, dobrą autostrade i każdą trubinę zabiję w godzine - w każdym zmodzonym mocniej aucie, dowolnego tunera
takze koledzy luzik, do auta proponuję coś na grubym wałku
panowie nie ma co sie podniecać i denerwować..
wyjasnijcie sobie temat na telefon...1,5 bara przy 4 krpm na turbinie AWX (seryjne 1,35 leci chyba do 4 krpm) to chyba nie tragedia, po prostu mocny program +150mbar ? moze poprzedni właściciel tak chciał ?
nie ma co wklejać logów i kombinować, tak jak wczesniej tak teraz i zawsze bede przeciwny publicznemu praniu brudów bez wczesniejszego dogadania się z tunerem
własciciela auta poprosze jeszcze raz o opisanie okoliczności w jakich sie ta turbina wysrała - moze pomożemy i cos doradzimy żeby sie w przyszłości nie wysrała
ja dodam, że moja nowa AWX wyzioneła ducha pompując zadane 1,35 Bar (seria) ale na blacie miałem blisko 220km/h i cos koło 4600rpm czy wiecej lecąc w upalny dzień... a olej doszedł do 120 st C
kiedyś pisałem, że dajcie mi auto, dobrą autostrade i każdą trubinę zabiję w godzine - w każdym zmodzonym mocniej aucie, dowolnego tunera
takze koledzy luzik, do auta proponuję coś na grubym wałku
OKi rozumiem, szkoda ze sam do mnie nie zadzwoniles ze masz klienta idiote...wyslal bym Ci druga szuszarke, zmienilbys i tyle...uysy pisze: fajny wątek...
Robcio - wyjaśnienie Ci się należy... jeśli program każe pompować gt1742vb 1,5bar przy 4krpm to uważam to za przegięcie... Temu właśnie oznajmiłem klientowi, że wypadałoby soft poprawić... mało tego... Stanowczo sugerowałem, żeby jechał z tym do Ciebie... A to, że nie chciał to już inna bajka.
1.5 bara przy 4000obr to norma dla tych sprezarek
To jest HYBRYDA a nie gowniany AWX chociaz kiedys i takie cisnienia sie robilo i wielkiego halo nie bylo.
Seryjna mapa dla ARL ( a to bylo zbudowane na bazie tej turbiny) wynosi o ile pamientam 2.45bar przy tych obr. Wiec nie wiem Sebastian czemu uwazasz to za przegiecie....
Klient zielony i męciwoda....powiedziales mu o 2 slowa za duzo i juz afera
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 11:29 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 19:29
- Lokalizacja: Gdańsk
Dodam że turbo jakie miałem założone to Hybryda muszla AFN rozwiercona ze środkiem od ARLa- wydajnościowo miała wystarczyć do 170-180km i miała ponoć jeszcze lekki zapas po sofcie. A o ile pamiętam Robowi zasugerowałem że chce mieć mocniejszy program bo i tak obchodzę sie z samochodem jak z jajkiem i przez 99% używam samochodu do codziennej jazdy do pracy szkoły gdzie ciagle stoi sie w korkach i nie używa sie więcej jak 1/3 gazu ale jak przyjdzie ten 1% jak raz na ruski rok przyjdzie mi sie pobawić i wcisnę gaz jak należy żeby było dość mocy że stwierdzę że nie wyrzuciłem pieniędzy w błoto... Robert mnie troche znał wiedział że tak rzeczywiście użytkuje samochód i zrobił mi taki soft jak chciałem, tym bardziej że golf zrobił wcześniej 30tys.km na jego mocnym programie i nie było najmniejszego problemu nic sie nie skończyło po drodze bo dbam o samochody. Nie po to kupowałem nowe turbo wtryski robiłem mocne sprzęgło wydałem na to wór kasy żeby mieć 140km a jednocześnie kupowałem takie graty żeby nie chodziło to na maxa swoich możliwosci. Na upartego to możliwe że i dmuchnęła by to AWX ale ta wytrzymała by pewnie jeszcze krócej, a ja takimi drogami nie chodze. I myślę że przy moim użytkowaniu samochód do dziś byłby ok. Nie był to jakiś gówniany AWX i turbo miało takie doładowanie na jakie było stworzone. Może Uysy zobaczył musze od AFN i pochopnie stwierdził jakie graty są w środku
- on chyba uświadomił sobie swoją głupotę!! :green_fuck:cowboy pisze:własciciela auta poprosze jeszcze raz o opisanie okoliczności w jakich sie ta turbina wysrała
Po pierwsze to (prawdopodobnie), w jaki sposób użytkował "auto"
Po drugie, swoją pochopność wyjeżdżając z tym samoróbczym syfem na forum, bo sam odrzucił logiczne rozwiązanie sprawy i jakąkolwiek pomoc.
Cowboy, on nawet nie raczy odpisywać tu, zobacz ile postów napisał w tym temacie.
Nawet nie ma odwagi przyznać sie do błędu, czy też przeprosić, prawdopodobnie "ma" w głowie zakodowane coś tam co powiedział Uysy, podał to dalej jak w głuchym telefonie i teraz tylko mu sie należy!!
P.S. mam nadz. że Uysy go nie potraktował ulgowo jeżeli chodzi o zapłate za usługe!!
Ostatnio zmieniony ndz sty 17, 2010 12:51 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.
SCIROCCO 4 EVER D BEST!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości