mk3 1.9 TDi 1z - zwiększyć trochę moc - kilka prostych pytań
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Fahoo pisze:MAPI, ale i nasypałes nowościami
przepisałes to co ja napisałem+reklama twoich rupieci :green_fuck:
Fahoo.....prosze Cie ..Twoja wypowiedz to zapewne same nowości nigdy dotąt nie spotkane i nie opisywane na forum ,
to co ja napisałem to jest moja sprawa ... Tobie nic do tego
i prosze bez osobistych podjazdów
te paluchy to wiesz gdzie możesz sobie ...
wiem gdzie, dlatego są w tym miejscu gdzie są.......
nowośc nie nowośc ale piguła informacyjna,odpowiedź rzeczowa i na temat a ty co posty nabijasz?
widac ze wypowiedziami nie grzeszysz
poza tym dział giełda jest niżej :green_fuck:
nowośc nie nowośc ale piguła informacyjna,odpowiedź rzeczowa i na temat a ty co posty nabijasz?
widac ze wypowiedziami nie grzeszysz
poza tym dział giełda jest niżej :green_fuck:
Ostatnio zmieniony pt sty 08, 2010 08:55 przez Fahoo, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 23:53
- Lokalizacja: DKA
- Kontakt:
Panowie, panowie bez sprzeczek proszę Już dużo mi rozjaśniliście, więc wnioskuje iż:
koszta takie:
egr - 0zł (sam zrobię z kolegą)
kat - wspawanie rurki i oddanie kata +50zl
wtryski ASV - 400 od kolegi z forum
komp - (jeszcze nie sprawdzałem, spadło metr śniegu, zimno i nie miałem ochoty grzebać) ale jeśli potrzebna wymiana na 16bit - 400 od kolegi z forum, chyba ze uda się wyrwać coś taniej
program - 900 w promocji jakiejś
czyli wyjdzie: 1650 (po odsprzedaniu starych wtrysków i kompa ciut wróci do mnie:))
P.S. Jeśli mam kompa 8bit to MUSZE go zmienić na 16, 8 nie wyjdzie? Wymiana z 8 na 16 da lepsze wyniki km/nm czy da tylko ułatwienie dla "programatora"?
koszta takie:
egr - 0zł (sam zrobię z kolegą)
kat - wspawanie rurki i oddanie kata +50zl
wtryski ASV - 400 od kolegi z forum
komp - (jeszcze nie sprawdzałem, spadło metr śniegu, zimno i nie miałem ochoty grzebać) ale jeśli potrzebna wymiana na 16bit - 400 od kolegi z forum, chyba ze uda się wyrwać coś taniej
program - 900 w promocji jakiejś
czyli wyjdzie: 1650 (po odsprzedaniu starych wtrysków i kompa ciut wróci do mnie:))
P.S. Jeśli mam kompa 8bit to MUSZE go zmienić na 16, 8 nie wyjdzie? Wymiana z 8 na 16 da lepsze wyniki km/nm czy da tylko ułatwienie dla "programatora"?
http://soft-tuning.pl/
Jeśli jest map sensor do 2.5 bara to wg mnie nie ma sensu wymieniać bo to tylko ułatwienie dla piszącego program. Tak jak napisała przedmówca 16 bit da lepsze próbkowanie i rozdzielczość, ale dobry tuner bez problemu ogranie 8 bitowy sterownik, jakby co mogę kogoś polecić...MalY-VW-Tdi pisze:P.S. Jeśli mam kompa 8bit to MUSZE go zmienić na 16, 8 nie wyjdzie? Wymiana z 8 na 16 da lepsze wyniki km/nm czy da tylko ułatwienie dla "programatora"?
Ostatnio zmieniony ndz sty 10, 2010 22:26 przez MRCZ, łącznie zmieniany 1 raz.
w Gdańsku był kiedyś skup katalizatorów (może jeszcze jest) i można było za 300zł opchnąć katalizator np. od audi 100.ewaldino pisze:Kata jak wytniesz za 30zł to jeszcze zarobisz Bo sprzedaż go za ok. 100zł na allegro. ja wycinałem swojego w afn-ie (okazało się że był w bdb stanie) i pogoniłem go na allegro w 20 minut od założenia aukcji za 100zł, i nie kupują tego ludzie którzy chcą wsadzać to z powrotem do auta
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
To fajny ten kolega...MalY-VW-Tdi pisze:komp - (jeszcze nie sprawdzałem, spadło metr śniegu, zimno i nie miałem ochoty grzebać) ale jeśli potrzebna wymiana na 16bit - 400 od kolegi z forum,
Nawet na Allegro jest taniej
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Wszystko zalezy z jakiego auta i jaki był silnik, pewnie chodzi o wage środka kata, takze cena będzie bardzo różna w zależności z czego kat będzie pochodził.qwert pisze:w Gdańsku był kiedyś skup katalizatorów (może jeszcze jest) i można było za 300zł opchnąć katalizator np. od audi 100.
Mój AFN-
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=307069
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=307069
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 23:53
- Lokalizacja: DKA
- Kontakt:
bradley, juz nie szukam kompa, stary zostaje
ewaldino, mój zaprzyjaźniony tłumikarz zrobi mi wszystko, weźmie kata i da mi jeszcze 50zl na piwo
miazga, wiesz no moja pompa obecna nie wydaje się być padnięta, jeździ dobrze a inaczej jej zdiagnozować nie mogę
bvw08, turbo tez ładnie pracuje, nie zyga olejem z reszta mechanik robiący mi remont motoru powiedział by mi o niesprawnej turbawce
ostatecznie zakupuje wtryski ASV, wywalam kata, zaślepiam EGR (czyszczę kolektor) i jadę na program, ile wyjdzie tyle będzie
ewaldino, mój zaprzyjaźniony tłumikarz zrobi mi wszystko, weźmie kata i da mi jeszcze 50zl na piwo
miazga, wiesz no moja pompa obecna nie wydaje się być padnięta, jeździ dobrze a inaczej jej zdiagnozować nie mogę
bvw08, turbo tez ładnie pracuje, nie zyga olejem z reszta mechanik robiący mi remont motoru powiedział by mi o niesprawnej turbawce
ostatecznie zakupuje wtryski ASV, wywalam kata, zaślepiam EGR (czyszczę kolektor) i jadę na program, ile wyjdzie tyle będzie
http://soft-tuning.pl/
No właśnie, to że jeździ dobrze nie znaczy że pompa jest dobra, a to czy jest czy nie to okaże się po programie;P Ale już nie chce krakać mam nadzieje ze wyjdzie Ci upragnione 130km a to już nieźle jak na mk3
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości