Stan popychaczy do chipa.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » pt sty 15, 2010 21:35

To u mnie w takim razie będzie okey, bo nawet jak go butuje to ciężko w lusterku zobaczyć przykopcenie. Dzisiaj go przegoniłem 80km po A4-ce z prędkością 160-210km/h i ani razu nie złapał zonka, moze mu oddało :grin: pojezdze troche i zobacze czy sytuacja będzie sie powtarzała.



Awatar użytkownika
miazga
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 08:35
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: miazga » pt sty 15, 2010 22:47

chlopaki powiedzcie czy kierownice moga byc zapieczone a jednoczesnie turbo nie przeladowywac? U mnie wystepuje przerazliwy gwizd na lekkim doladowaniu rzedu okolo 0,5 bara, a jak go dzis przegonilem po autostradzie to sie uspokoilo - niestety tylko na kilka km. Kurde wszystko wskazuje na te pieprzone kierownice:[ Jest zima i nie ma go gdzie pocisnac:/


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]

arwam

Post autor: arwam » sob sty 16, 2010 00:31

miazga, poszukaj nieszczelności. auto nie kopci?
jeśli nie to powiedz jaki ton ma ten gwizd; niski czy wysoki?



Awatar użytkownika
miazga
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 08:35
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: miazga » sob sty 16, 2010 10:33

Ton wysoki - 99% ze to nie jest nieszczelnosc stawiam. Mam wskaznik doladowania i gwizda tylko w okreslonym przedziale... Przy mocnym dodaniu gazu doladowanie osiaga 1,9 bara ale szybko jest zbijane do 1,65. Ale tez niewiem czy mozna do konca ufac temu wskaznikowi jest to auto gauge juz ten na silniczku z ceremonia otwarcia.... Sztanga chodzi ciezko ale palcami idzie nia poruszac.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=244695 - tutaj jest dokladnie opisane ale nikt sie neichce zainteresowac :smoke:
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 11:17 przez miazga, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn sty 18, 2010 11:53

miazga pisze:Sztanga chodzi ciezko ale palcami idzie nia poruszac.
Tu masz odpowiedz, powinna chodzic lekko, powinienes czuc tylko opor sprezyny, zaden inny.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
miazga
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 27, 2007 08:35
Lokalizacja: Chrzanów
Kontakt:

Post autor: miazga » pn sty 18, 2010 15:40

Turbina wlasnie sie czysci - mam nadzieje ze wszystko wroci do normy.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości