Stan popychaczy do chipa.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » śr sty 13, 2010 10:55

Dario84 Ja nie twierdze ze były źle wyczyszczone bo sam przy tym byłem i robota wykonana jak należy :bigok: , dlatego zastanawia mnie czy nie ma innej przyczyny że tak szybko sie zapiekłyjak na dniach nie bedzie wiecej padało to przegonie go po A4 bo akurat mam trase, narazie staram się jak najmniej zamulać. Dario84 to twierdzisz że turbawka już słabawa i czas na jakąś nową suszarke?? bo piszesz że kierownice juz zajechane.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr sty 13, 2010 14:54

Na razie radzil bym go przegonic, pozniej ew zrobic logi jak sie sprawuja kierownice.

Jesli dalej bedzie problem to niestety klania sie wymiana suszarki badz przelozenie kierownic z czescia goraca z jakiejs innej sprezarki z uszkodzonym wirnikiem.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » śr sty 13, 2010 21:27

No to kolorowo, to juz chyba wole kupić jakąs inną, ciut większą np jakiegoś awx-a. Tylko kupić taką w bdb stanie to też sztuka :kac: Choć z drugiej strony troche mi szkoda tej suszary bo nie puszcza oleju, i autko na niej fajnie śmiga po za tymi kierownicami :grin:
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 21:29 przez ewaldino, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » śr sty 13, 2010 22:10

ewaldino pisze:Tylko kupić taką w bdb stanie to też sztuka
jak chcesz to taką mam. w idealnym stanie.
a swoją możesz sprzedać jak jest w dobrym stanie i nie wyjdzie cię wcale tak drogo.


reszta w temacie w moim podpisie.



Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » śr sty 13, 2010 23:08

narazie sie wstrzymuje, musze przegonić moją i zobaczyć co tam z nią. W ogóle rozkminiam te turbawki i niby z awx-a jest gt1749VA ale tak samo do asz też jest gt1749VA i innych audi. To jak to jest one się czymś różnią?? Bo z tego co wiem to tylko z AWX-a pasuje pod AFN-a P&P. Poprawcie mnie jesli się myle bo juz głupi jestem.
Ostatnio zmieniony śr sty 13, 2010 23:09 przez ewaldino, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » śr sty 13, 2010 23:39

ewaldino, jeśli się nie mylę to ASZ występował w golfie MK4 a tam masz kolektor zintegrowany z gorącą muszlą i gdybyś chciał założyć to musiałbyś przerabiać łapę mocującą silnik.

nie jestem tego na 100% pewien więc niech ktoś bardziej obeznany potwierdzi.



Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » czw sty 14, 2010 00:07

Gdybym miał zmieniać to tylko na taką P&P gdyż nie interesuje mnie rzemiosło. Zastanawia mnie tylko czy wszystkie gt1749VA podejdą pod afn-a. Czy wszystkie sa takie same, tak samo ułożone muszle zimne mają? Gdyż jeśli turbo z audi wzdłużnego to jeśli się nie myle to tam pod innym kątem jest wyjście na icek z turbo. A co do ASZ to chodziło mi o to że w tabelce jakie turbo podchodzi do silnika to w asz-cie pisało właśnie też gt1749VA i stąd moje pytanie, bo z tego co się orientuje to turbawka z asz nie podchodzi p&p do afn-a.
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 00:09 przez ewaldino, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 00:35

ewaldino, najlepiej mieć fotki a co do ułożenia zimnej muszli to ją akurat można w dowolny sposób obracać jest to bez znaczenia..
a tak już wcześniej mówiłem trzeba się zoriętować czy nie ma zintegrowanego kolektora
wydechowego.
jedyny schodek o którym mi wiadomo to konieczność zastosowania szybkozłączki która pozwala podłączyć zwykły wąż ciśnieniowy do IC
po za tym możesz zakładać i ma śmigać



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw sty 14, 2010 08:26

ewaldino, turbiny podchodzace pnp do Ciebie to AWX (AVf), BRD (mowie o bardziej wydajnych rzecz jasna).

Turbo ASZ to tez GT1749VA ale ma zintegrowany kolektor wydechowy tak jak pisze arwam.

Zeby zalozyc u Ciebie AWX trzeba turbo, oraz zlaczke do wyjscia cisnienia doladowania.

Najtansze rozwiazanie u Ciebie jesli oczywiscie kierownice beda sie dalej zacinaly to przelozenie czesci goracej i kierownic z innej turbiny uszkodzonej.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » czw sty 14, 2010 18:08

No czyli są różne gt1749VA, o to mi chodziło, wiem że do mnie musi być te z Awx, tylko poprstu jak przeglądałem allegro to zdziwoło mnie że ten sam model turbiny pasuje też do mk4. Dario84 Pewnie masz racje, tylko kwestia że ja raczej nie mam dostępu do takich uszkodzonych suszarek to raz, dwa że pchanie się znowu w unt15 czyli kupienie takze juz wiekowej suszarki z Bóg wie jakim przelotem, dlatego wole poszukać czegoś nowszego. Dziś to juz mi łapie zonka na 3 biegu z pedałem w podłodze jak śmigam po miescie, takze delikatnie zaczyna mnie to juz *#cenzura#* :grrr:
Dario84 a co sądzisz o innej przyczynie np lejący któryś wtrysk? Bo bez wyciągniecia nie da sie stwiedzić czy któryś leje ? np po objawach, choc nawet nie wiem jakie są przy takiej dolegliwości. Bo zanim coś kupie musze byc pewnei że to ejst to :grin: Gdyż budżet mam ograniczony narazie w kwocie 2 tyś na program + .. turbo lub wtryski, zalezy co będzie do bani.



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » czw sty 14, 2010 18:23

ewaldino pisze:co sądzisz o innej przyczynie np lejący któryś wtrysk?
jak leją wtryski to nawet przy sprawnych świecach żarowych przy odpalaniu na bardzo zimnym silniku, mogą występować takie cuda jak ostre rzucanie silnikiem(jak by miał spod maski wyskoczyć), zanim się rozgrzeje chodzi np. na 3 cylindry, dosłownie siwa chmura za tobą przy odpalaniu zimnego auta, dziwnie podwyższone spalenie i nadmierne dymienie przy bucie co przy tej temperaturze jest rzadkością (zimno w dolocie)

tak jak pisałem wcześniej sprawdzenie wtrysków to nie majątek :bigok:



arwam

Post autor: arwam » czw sty 14, 2010 18:55

ewaldino, jeśli szukasz turbo z niewielkim przelotem to na PW napisz a w podpisie masz link do tematu



Awatar użytkownika
ewaldino
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 208
Rejestracja: śr paź 29, 2008 20:02
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: ewaldino » czw sty 14, 2010 21:06

yanosho z tego co napisałeś to mam tylko cos takiego jak odpalam go po nocy przy -15 to zaraz po odpaleniu (pali od pierwszego) chodzi nie równo przez jakieś 3-5 sek. i troche potalepie, bączka siwego puści ale to jak chyba większosć dieslów w zime. A tak reszty nie zaobserwowałem, przykopci trozke tylko przy mocnym bucie ze świateł, spalanie w normie. Musze obczaić gdzie w okolicy jest jakiś spec od diesla.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt sty 15, 2010 08:17

Jak wtrysk leje zostawiasz za soba dym bardzo gesty, tak jak ze starow, po rozruchu powinien zostawiac za soba kupe siwego dymu, podczas jazdy zimnym tez.

moim zdaniem wtryski sa ok.

[ Dodano: 15 Sty 2010 07:18 ]
oza tym zeby sprawdzic wtryski dwucisnieniowe to trzeba zbadac obydwa cisnienia, ja znam tylko jednego czlowieka w pl ktory ma taki sprzet.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości