audi 80 b2a + TDI ??

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 05, 2010 11:57

Rzecz w tym, ze czasem warto rozebrać kilka skrzyń, policzyć zęby i mieć rozeznanie a nie polegać na wiedzy z internetu, która w tym przypadku jest błędna :green_fuck: i wmawiać uparcie innym, ze nie mają pojęcia :goof:
pokaż mi fotki, podaj własciwe przełożenia i udowodnij ze jest błąd we wszystkich źródłach w internecie na temat CTN

bo tak to mozesz sobie pisać... udowodnisz i wszyscy bedziemy mądrzejsi

ja na tych skrzyniach co testowałem, CYP, ASD, GGU wszystko sie zgadzało
toffic pisze:GMS napisał/a:
nie wiem czy ktoś zauważył ale w rozpisce która jest na poprzedniej jest błąd i to poważny przełożenie główne które jest podane dla skrzyni cyp jest błędne (3. 875 ) powinno być 3.159
zauważyłem, napisałem że jest żle na co kolega cowboy odpowiedział


to była odpowiedź na błąd obliczen kolegi z vwzone - nie pisz głupot, moja odpowiedź była na twoją prozycję porównanie CTN z krótką skrzynię z ABFa
cowboy pisze:toffic napisał/a:
to może porównaj CTN z jakąś krótką z ABFa :green_fuck:

ale po co, co to ma z tematem ?

CTN jest minimalnie krótsza od CYP wiec róznica bedzie mniejsza :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 05, 2010 12:19

cowboy zamiast się złościć czytaj uważnie: napisałem, że na podstawie danych które podałeś na wcześniejszej stronie (CYP i CDA) i mojej wiedzy na temat CTN wychodzi, ze CTN jest dłuższa i dlatego napisałem, żebyś porównał ją z jakąś skrzynią z ABFa, rozumiesz??
Bo ty uparcie twierdzisz że CYP jest łuższa od CTN i ma
1 bieg 3,779
2 bieg 2,063
3 bieg 1,348
4 bieg 0,967
5 bieg 0,774
i główne 3,875



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 05, 2010 12:32

Bo ty uparcie twierdzisz że CYP jest łuższa od CTN i ma
gdzie twierdze że CYP ma takie parametry ?

napisałem że ja licze w excelu:
skrzynia CYP (AFN) - przełożenie główne (60/19) 3,157894737
bieg przełożenie rpm mp/h km/h
1 3,7778 2000 11 17,7
1 3,7778 4000 22 35,4
2 2,0625 2000 20 32,2
2 2,0625 4000 41 66,0
3 1,3478 2000 32 51,5
3 1,3478 4000 68 109,4
4 0,9667 2000 44 70,8
4 0,9667 4000 89 143,2
5 0,7436 2000 58 93,3
5 0,7436 4000 116 186,7


Obrazek


np V bieg
CYP = 29/39 = 0,7436
CTN = 34/45 = 0,7556

0,7436<0,7556



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sty 05, 2010 12:37

to dlaczego na 1 stronie wkleiłeś coś innego i wprowadzasz ludzi w błąd :chytry:
poza tym to co teraz podałeś się zgadza z rzeczywistością ale za to twoje zdanie
cowboy pisze:w ramach ciekawostek: skrzynia z AFNa i ABFa ma bardzo podobne przełożenia :)
jest nieaktualne, widzisz teraz duuuużą różnice między CYP a CDA?? Nadal będziesz twierdził, że skrzynia z AFNa i ABFa to prawie to samo?? :goof:
pozdrawiam i kończe dyskusje :bigok:



arwam

Post autor: arwam » wt sty 05, 2010 13:13

cowboy pisze:arwam, zrzucałes kiedyś przód w B2 ?
w B2 nie tylko w B3 jak silnik wyjmowałem do gruntownego przeglądu



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 05, 2010 13:15

toffic pisze:poza tym to co teraz podałeś się zgadza z rzeczywistością ale za to twoje zdanie
nigdzie nie podałem inaczej, to juz teraz CTN jest krótsza niż CYP ?

to dlaczego wprowadzasz ludzi w błąd ?
to dlaczego na 1 stronie wkleiłeś coś innego i wprowadzasz ludzi w błąd :chytry:
pamietałem temat na VW zone, więc go wkleiłem - napisałem wyraźnie, że to nie ja liczyłem - są to dane dostępne w internecie - czytasz ze zrozumieniem czy tylko sie dopierdzielać umiesz ?

okazało się że był tam błąd w przełożeniu głównym CYP i można to wyczytać w temacie dalej, wiec nikogo w błąd nie wprowadzam, bo ja osobiście porównywałem skrzynie z TDI VP, a nie zajmowałem sie skrzyniami z ABF-a, tym bardziej że nie jest to przedmiotem tematu (w sensie porównianie skrzyń CYP vs CDA)
toffic pisze:pozdrawiam i kończe dyskusje :bigok:
masz rację zakończ :green_fuck: , nie wyszło Ci ze skrzynią CTN to znowu czepiasz sie tematu z vwzone :)

dla mnie temat skrzyń tez jest zakonczony, każdy post na temat skrzyni ABFa, czy tez błedu w przełożeniu CYP bedzie traktowany jako spam !

jak autor bedzie chciał swapowac to zapraszam na B2 forum, oraz kontaktu do Derbiaka (moge podac priv) bo on poda fakty, a nie mity na temat TDI w B2, co więcej moze tez takiego swapa zrobic...

[ Dodano: Wto Sty 05, 2010 12:15 ]
arwam pisze:w B2 nie tylko w B3 jak silnik wyjmowałem do gruntownego przeglądu
arwam pisze:co do swapu dobrze jest cały przód zrzucić to się wtedy tak nie na męczy przy wkładaniu silnika
no widzisz, bo w B2 nie da rady zrzucić przodu :) tak jak w B3 czy golfie..
Ostatnio zmieniony wt sty 05, 2010 13:21 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » wt sty 05, 2010 15:24

cowboy pisze:no widzisz, bo w B2 nie da rady zrzucić przodu :) tak jak w B3 czy golfie..
cowboy widzisz człowiek całe życie się czegoś nowego uczy :wink:



Awatar użytkownika
Wujek Sibula
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: czw lut 15, 2007 01:36
Lokalizacja: Kartuzy
Kontakt:

Post autor: Wujek Sibula » czw sty 07, 2010 20:14

co do skrzyni: oglądając fotki ori z b2 oraz z a4/paska b5 doszedłem do wniosku ze nie będzie pasowała na mocowania? Jak to rozwiązać?? Z czego zastosować półośki? Derbiaka projekt to quattro, i zastosował skrzynie od benzyniaka z b2, a ja chciałbym wykorzystać skrzynie AFN`owską... Pomoże ktoś?

Pozdr
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 20:15 przez Wujek Sibula, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob sty 09, 2010 00:44

ale to jakiś większy problem ?? znajomy wpakował w taką budę skrzynie od rs4 , w razie czego to ciecie gięcie, spawanie i wszystko pasi , oski na zamówienie z rury 250 zł szt robią co ci się wymarzy tylko musisz wymiar podać i określić się co i jak... ostatnio robiłem
Ostatnio zmieniony sob sty 09, 2010 00:46 przez GMS, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob sty 09, 2010 09:56

Wujek Sibula pisze:a ja chciałbym wykorzystać skrzynie AFN`owską... Pomoże ktoś?
no to zakup sobie kompletny silnik AFN + skrzynia z jakiegoś paska B5 , albo jeszcze lepiej jakiegoś rozbitka w Anglii z silnikiem AHH (pompa 11) i bedziesz miał komplet

półosie pewnie będą do przewrobienia, tak samo jak pewnie mocowanie skrzyni oraz łapy silnika

przy swapie takie rzeczy to norma, a dojedzie jeszcze mnóstwo innych



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn sty 11, 2010 23:32

Wujek....jak ma byc tani dupowoz to zostaw 1.8 z gazem


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości