kolektor do vp
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
kolektor do vp
witam
mam pytanie do osób siedzących w temacie
interesuje się zamianą seryjnego smic na fmic i chciałbym wyjść z rurami z drugiej strony.
wiem, że pasuje p&p kolektor awx tylko go dość ciężko dostać.
I tu moje pytanie czy kolektory z wzdłużnych silników typu passat audi np a4 są takie same??
wiem, że są custumy typu od LT 2.4 z obciętym jednym kanałem ale to mnie nie interesuje, chce coś seryjnego.
dodam że chodzi tylko i wyłącznie o silnik 1.9 tdi na pompie, do niego szukam kolektora.
czy koletkory z passata 130km pd są identyczne do 130km z audi??
jak to sie ma??
pozdrawiam
mam pytanie do osób siedzących w temacie
interesuje się zamianą seryjnego smic na fmic i chciałbym wyjść z rurami z drugiej strony.
wiem, że pasuje p&p kolektor awx tylko go dość ciężko dostać.
I tu moje pytanie czy kolektory z wzdłużnych silników typu passat audi np a4 są takie same??
wiem, że są custumy typu od LT 2.4 z obciętym jednym kanałem ale to mnie nie interesuje, chce coś seryjnego.
dodam że chodzi tylko i wyłącznie o silnik 1.9 tdi na pompie, do niego szukam kolektora.
czy koletkory z passata 130km pd są identyczne do 130km z audi??
jak to sie ma??
pozdrawiam
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
kolego jaki masz samochód ???
kolektory w (awx avf VW pasat . A4 A6) mają wyjscie w tą samą strone co orginalne w golfie 3 jak stoisz na w przeciwko silnika to w prawą strone
a od silnikiów np w MK4 ASZ ARL AlH itm maja w przeciwna strone znaczy w lewą...
kolektory w (awx avf VW pasat . A4 A6) mają wyjscie w tą samą strone co orginalne w golfie 3 jak stoisz na w przeciwko silnika to w prawą strone
a od silnikiów np w MK4 ASZ ARL AlH itm maja w przeciwna strone znaczy w lewą...
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 21:48 przez krzys-jeruzal, łącznie zmieniany 1 raz.
silnik mam 1.9 tdi na pompie alh
jak by jeszcze ktoś napisał mi fi wyjścia z turbiny i wejścia do kolektora był bym pełni szczęścia
samochód audi a3
potrzebuje z wyjściem w prawą stronę pod nowe rury fimc
i interesują mnie kolektory o większych kanałach czyli 130 i 150km
jak by jeszcze ktoś napisał mi fi wyjścia z turbiny i wejścia do kolektora był bym pełni szczęścia
samochód audi a3
potrzebuje z wyjściem w prawą stronę pod nowe rury fimc
i interesują mnie kolektory o większych kanałach czyli 130 i 150km
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 20:23 przez jaro789, łącznie zmieniany 2 razy.
Kiedyś czytałem post autorstwa Marka z MT,pisał,że każe niepotrzebne zwiększenie objętości układu dolotowego niczemu dobremu nie służy,zwłaszcza w silnikach z coolerem.
Im większy układ,tym większy lag,tym szybciej powietrze się ponownie nagrzewa.
Pisał coś w tym stylu.
Mnie się wydaje,że im szybciej sprężone powietrze wpadnie do silnika,tym lepiej,ale mogę się mylić.Dłuższe kanały to dodatkowy niepotrzebny wymiennik ciepła,który chcąc,czy nie,powoduje straty i wydłuża czas napełnienia cylindrów.
Już pomijam fakt,że z tyłu brak miejsca na cokolwiek,jak słusznie zaznaczyłeś.
Ale najważniejsze,że Tobie taki pasuje.
Sam kiedyś przez chwilę o takim myślałem,ale z braku miejsca i wlotu z innej strony odpuściłem.
Zobacz jak wygląda kolektor ssący z v10 tdi 5.0l.
Jeden cylinder ma 500ccm,to praktycznie tyle samo,co w 1.9,a specjalnie wielki nie jest.
A to,że daje radę jest oczywiste.
Im większy układ,tym większy lag,tym szybciej powietrze się ponownie nagrzewa.
Pisał coś w tym stylu.
Mnie się wydaje,że im szybciej sprężone powietrze wpadnie do silnika,tym lepiej,ale mogę się mylić.Dłuższe kanały to dodatkowy niepotrzebny wymiennik ciepła,który chcąc,czy nie,powoduje straty i wydłuża czas napełnienia cylindrów.
Już pomijam fakt,że z tyłu brak miejsca na cokolwiek,jak słusznie zaznaczyłeś.
Ale najważniejsze,że Tobie taki pasuje.
Sam kiedyś przez chwilę o takim myślałem,ale z braku miejsca i wlotu z innej strony odpuściłem.
Zobacz jak wygląda kolektor ssący z v10 tdi 5.0l.
Jeden cylinder ma 500ccm,to praktycznie tyle samo,co w 1.9,a specjalnie wielki nie jest.
A to,że daje radę jest oczywiste.
AFN 165,5@380,8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości