Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: webster__ » śr gru 30, 2009 16:49

panowie kolega jeden pytal czy turbo przy wysokich przebiegach nie ucierpi? i nikt na te pytanko nie odpowiedzial.. wiec ponawiam.. bo jakby nie bylo nagle odetchnie? ja mam 1.9TD przebieg 230tys i turbo widac lekko moczy i nie dobije jej to ze nagle bedzie jej lekko? moze za lekko?
Ostatnio zmieniony śr gru 30, 2009 16:51 przez webster__, łącznie zmieniany 1 raz.


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

KrzychuKrzys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
Lokalizacja: Z kątowni

Post autor: KrzychuKrzys » śr gru 30, 2009 17:22

Przy takim przebiegu to się silnik rozdupcy, rozklekocze i eksploduje, a nawet imploduje :jezor:
PS. Gdzie ty kupiłeś 1.9TD z przebiegiem 230kkm? Chyba od dziadka Hansa - rocznik 1934, który jeździł nim tylko w niedzielę do kościoła i częściej go mył niż wyprowadzał z ocieplanego garażu :kac:
Tak na poważnie to wycinałem kata przy silniku o przebiegu 450kkm ze spoconym turbo i jeździ już tak 3-ci rok.



webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: webster__ » śr gru 30, 2009 17:36

KrzychuKrzys pisze:Przy takim przebiegu to się silnik rozdupcy, rozklekocze i eksploduje, a nawet imploduje :jezor:
PS. Gdzie ty kupiłeś 1.9TD z przebiegiem 230kkm? Chyba od dziadka Hansa - rocznik 1934, który jeździł nim tylko w niedzielę do kościoła i częściej go mył niż wyprowadzał z ocieplanego garażu :kac:
kolego akurat tego przebiegu jestem pewien bardziej niz swojego wieku!! bo auto znam osobiscie;) i bez ironii... bo jush na tym forum chyba faktycznie bez jakis gluich komentarzy to nie da sie normalnie poprosic o pomoc i otrzymac normalnej ludziej w miare dojrzalej odpowiedzi.. nie jestem akurat w tym temacie dobry.. wiec prosze o porade..


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: manior15 » śr gru 30, 2009 23:46

CrocodileReggae pisze:nic nie trzeba ciąć

to chyba zależy od wersji silnikowej, ja ciąłem w tym miejscu (pkt2)
Obrazek
dospawałem kawałek rury i z drugiej strony połączyłem z reszta wydechu opaska
i wyglada to tak:
Obrazek


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » czw gru 31, 2009 20:12

dobra wiadomo że po wycięciu starego kata będzie tylko lepiej ale co z przeglądem?? z tego co wiem to moga się doczepić bo wszystkie auta wyprodukowane po 1991 powinny mieć kat ?


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
QCHARZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 01, 2008 16:19
Lokalizacja: Kietrz
Kontakt:

Post autor: QCHARZ » pt sty 01, 2010 17:36

dobre pytanie co z przeglądem??


SPRZEDAM BBS RC330 8J18 et32 5X100 - 25 JAHRE http://allegro.pl/show_item.php?item=2759538556

g0trek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw gru 11, 2008 00:41
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: g0trek » pt sty 01, 2010 17:52

QCHARZ pisze:dobre pytanie co z przeglądem??
A czy Wam kiedykolwiek badali w dieslu spaliny na przeglądzie ? Z tego co słyszałem to w dieslach nigdy tego nie badają. Ja przechodziłem ostatnio przegląd (mam rurę zamiast katalizatora, wiec od razu widać, że go brakuje) i nikt nawet słowem nie mruknął nic na ten temat.


ASV - 207@389

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » pt sty 01, 2010 22:01

dokładnie a jak ktoś bedzie miał problem to zawsze idzie wspawać tłumik przelotowy bo wygląda jak kat


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » sob sty 02, 2010 00:01

Wg polskiego prawa w dieslach katalizatory nie są obowiązkowe ;) :green_fuck:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
manior15
VW- Das Auto
VW- Das Auto
Posty: 513
Rejestracja: śr mar 04, 2009 00:19
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: manior15 » ndz sty 03, 2010 01:08

ziomek1988 pisze:Wg polskiego prawa w dieslach katalizatory nie są obowiązkowe
prosta sprawa, :bigok: kazdy zrobi jak zechce..


GT17/20 AJM+/ASZ+ Alu 18" Gwint FK, and more.. zapraszam :)No Smoke No Fun - TDI Rulez :D
Stage 1 DONE - 167Ps@404Nm
Stage 2 DONE - 195Ps@424Nm
viewtopic.php?f=89&t=276520

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » ndz sty 03, 2010 01:25

ziomek1988 pisze:Wg polskiego prawa w dieslach katalizatory nie są obowiązkowe ;) :green_fuck:
o jakim konkretnie ty prawie mówisz?



bushman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt gru 09, 2008 14:55
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: bushman » czw sty 07, 2010 18:47

Ja już po operacji. Z głośnością jest ok jak dla mnie. Z kolei pod kątem szybszego załączania się turbiny czy innych odczuć z jazdy to kiepsko ocenić - zero trakcji z powodu śniegu :(
Kat był z lekka zabity więc polecam. U mnie przebieg ok 260kkm



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » czw sty 07, 2010 19:16

przeczytałem na a3 forum, że w polskim prawie jest zapisane, że dezel nie musi być wyposażony w kata aby przejść badanie techniczne :bigok:



Awatar użytkownika
mp1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mp1985 » pt sty 08, 2010 01:26

jesli w dow rej jest napisane ze ma kat to ma miec i tyle




a inna sparwa że ŻADEN diesel z lat 90 o przebiegu pow 200tys km nie przejdzie testu spalin
jak to w PL ma być i juz a czy sprawny czy nei to inna sprawa dlatego tez dobyym mykiem jest wybebeszanie kata i zostawianie pustej puszki jesli ktoś nie ma znajomych na stacji diagnostycznej



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości