SWAP mk3 2.0 TDI

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
HMP
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 178
Rejestracja: pt maja 23, 2008 00:45
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: HMP » sob gru 26, 2009 13:57

morfeusz86r pisze:kiedyś czytałem opis jakiekoś seata bodajrze toledo i ta gościu włożył właśnie R5 tdi duże turbo i kompresor, pisało że musiał przerobić podłużnice żęby to sie zmieściło
Auto robiło TTC z Kraka. Wystarczy poszukać w necie, pobieżny opis tutaj:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=44056

Rzeźba spora, możliwości spore. Pytanie czy warto? Może lepiej kupić seryjną Imprezę GT, która da frajdę z jazdy nie tylko na wprost.



BOBEK_VW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 17:53
Lokalizacja: WadoVWice

Post autor: BOBEK_VW » sob gru 26, 2009 15:48

KrzychuKrzys, to chyba wiadome że takiego swapa nie robi sie po to żeby sie opłacał ma jechać tyle...koszty jakie poniosę trudno liczę sie z tym ze to będzie kupka pieniędzy ale auto ma być zrobione i chce 2.0TDI silnik po 07 tak ze juz bez obaw ze głowica pęknie...
morfeusz86r, nie wiem dokładnie za 2.0 z osprzętem samym chciał 5 potem 4k musze dogadać sie żeby załatwił mi to co potrzebne wiązką pedały itp...dostęp do części jest to tyle dobrze za afn nie wiem ale za dużo kasy trzeba do niego zeby to jechało i 2.0 potencjał większy...



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości