ciśninienie wtryskow
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ciśninienie wtryskow
Witam. Mam pytanie. Czy jest lepiej jak cisnienie wtryskow jest wieksze? Obecnie mam pompe 10mm i wtryski ustawione na 155bar i czy da cos w tym przypadku zwiekszenie cisnienia ? czy jest to zbędne. Sorry jezeli powtarzam temat,ale szukalem tego na forum i za ardzo nie znalazlem informacji jak to sie ma do TD...
Ostatnio zmieniony wt gru 15, 2009 21:59 przez b0ss, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie, nie będzie z tego żadnych kożyści, a wręcz może to w skrajnym przypadku doprowadzić do zniszczenia silnika.
Zwiększone ciśnienie spowoduje większe opory na kole pasowym pompy co zwiększa ryzyko ścięcia klina na wale, nie mówiąc już o szybszym zużywaniu się samej pompy i większym obciążeniem wałka.
Zwiększone ciśnienie spowoduje większe opory na kole pasowym pompy co zwiększa ryzyko ścięcia klina na wale, nie mówiąc już o szybszym zużywaniu się samej pompy i większym obciążeniem wałka.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 01:27 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Bo w TDi jest inaczej montowane koło rozrządu do wału, AAZ czesto na serii ma problemy z gibającym się kołem i scinaniem klina.
[ Dodano: 16 Gru 2009 11:41 ]
Co się tyczy pompy to w ta z TDI ma grubszy wałek, a i tak słyszałem o przypadkach, że się ukręcał przy próbach zakręcenia silnika na wyższe obroty - w AAZ gdzie kręci silnik do 5000obr/min jest to niepotrzebne zwiększanie ryzyka.
[ Dodano: 16 Gru 2009 11:43 ]
Jeśli nie możesz dojść do ładu z mocą to napewno zwiększenie ciśnienia na wtryskach nic nie da.
[ Dodano: 16 Gru 2009 11:41 ]
Co się tyczy pompy to w ta z TDI ma grubszy wałek, a i tak słyszałem o przypadkach, że się ukręcał przy próbach zakręcenia silnika na wyższe obroty - w AAZ gdzie kręci silnik do 5000obr/min jest to niepotrzebne zwiększanie ryzyka.
[ Dodano: 16 Gru 2009 11:43 ]
Jeśli nie możesz dojść do ładu z mocą to napewno zwiększenie ciśnienia na wtryskach nic nie da.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 12:42 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
tOmal napisał;
[quote="t0mal"]Bo w TDi jest inaczej montowane koło rozrządu do wału, AAZ czesto na serii ma problemy z gibającym się kołem i scinaniem klina.
W TDI jest śćięcie po jednej stronie a w TD jest wpust na wale a koła są tak samo dokręcane do czoła wału nawet te same śruby idą.
[quote="t0mal"]Bo w TDi jest inaczej montowane koło rozrządu do wału, AAZ czesto na serii ma problemy z gibającym się kołem i scinaniem klina.
W TDI jest śćięcie po jednej stronie a w TD jest wpust na wale a koła są tak samo dokręcane do czoła wału nawet te same śruby idą.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 15:16 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.
fale tez, chyba tylko obudowa zostala z td ;] trochim robil mi ją, spowrotem przyslal mi cala glowiczke z fala, wiec z tego wnioskuje ze i fale mam z TDI.
Ostatnio zmieniony czw gru 17, 2009 01:33 przez b0ss, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości