jak zamontowac turbo boost

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

roocki21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 27, 2009 14:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

jak zamontowac turbo boost

Post autor: roocki21 » pt lis 27, 2009 15:14

dokladnie mi chodzi o przedostanie sie z silnika to wnetrza samochodu.. prosilbym o jakas porade ktoredy mozna wezyk poprowadzic



michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Post autor: michszym11970 » pt lis 27, 2009 15:35

wg mnie najlepiej będzie przez oryginalny otwór w ścianie grodziowej, przez który przebiega instalacja elektryczna, znajduje się on mniej wiecej pod serwem (wspomaganiem hamulców), a patrząc od środka w okolicy pedałów, ja zawsze tamtędy przeprowadzam jakiekolwiek dodatkowe przewody, chyba, że ktoś ma lepszy pomysł


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

roocki21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 27, 2009 14:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: roocki21 » pt lis 27, 2009 17:10

aha no sprobuje tamtedy moze mi sie uda ..



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » pt lis 27, 2009 22:22

ja kolego w mk2 poprowadzilem przez otwor linki licznika bo wymienialem linke to przy okazi werzyk poprowadzilem i jest git :grin:



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pt lis 27, 2009 22:38

odkręć zbiorniczek płynu wyrównawczego i pod mim na wysokości serwa hamulców w ścianie grodziowej będziesz miał kilka otworów technologicznych zaślepionych gumowymi zaślepkami do przepuszczenia przewodów z komory silnika do wnętrza auta tamtędy sobie spokojnie przeciągniesz co chcesz



roocki21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 27, 2009 14:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: roocki21 » pt lis 27, 2009 23:35

heh znalazlem lepsze miejsce do przeprowadzenia wezyka :D:D zaraz od strony kierowcy pod podszybiem jest taka gumka o srednicy 2-3cm sciaglem ja i przedziurawilem tam taka niby izolacje grubosci ok 1cm i przepchalem wezyk i wyszedl mi kolo bezpiecznikow :D



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » pt lis 27, 2009 23:36

ja się wpiąłem trójnikiem koło komputera w podszybiu i tam jest też zaślepka przez którą dostałem się do środka auta, Jak zdemontujesz schowek górny, czy poduszkę zależy co tam masz dostaniesz się do niego.

W zaślepce tej zrobiłem małą dziurkę , taka żeby na ciasno przeciągnąć wężyk, jest ona tez na dobrej wysokości z tego co pamiętam , żeby woda się do niej nie dostawała

Jutro mogę cyknąć fotkę,

To jest najkrótsza i wg mnie najlepsza drogą w MK3 z pod maski do środka,
Na zewnątrz jest tylko z 10 cm wężyka i od razu w chodzi do kabiny

[ Dodano: 27 Lis 2009 22:37 ]
roocki21 pisaliśmy jednocześnie mniej więcej o tym samym, ;D

tylko gumka o której ja piszę jest bliżej prawej strony
Ostatnio zmieniony pt lis 27, 2009 23:38 przez mariachi, łącznie zmieniany 1 raz.



red_eyed_rider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 21:25
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: red_eyed_rider » śr kwie 21, 2010 22:08

Cześć

Mam gofra 4 z AGRem i chciał bym założyć zegar doładowania. Został mi po 200sx analogowy zegar greddy. Może mi ktoś podpowiedzieć którędy przejść grodzią do wnętrza? I w który przewód wpiąć się z trójnikiem?


pzdr


vel sputnik

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » śr kwie 21, 2010 22:21

red_eyed_rider pisze:Może mi ktoś podpowiedzieć którędy przejść grodzią do wnętrza?
zaślepką
red_eyed_rider pisze:I w który przewód wpiąć się z trójnikiem?
tam gdzie jest ciśnienie
:bigok:



red_eyed_rider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 21:25
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: red_eyed_rider » śr kwie 21, 2010 22:56

morfeusz86r pisze:
red_eyed_rider pisze:Może mi ktoś podpowiedzieć którędy przejść grodzią do wnętrza?
zaślepką
Świetna rada , faktycznie wybór jest spory ,a wąż każdą przechodzi ochoczo na wylot
morfeusz86r pisze:
red_eyed_rider pisze:I w który przewód wpiąć się z trójnikiem?
tam gdzie jest ciśnienie
:bigok:
Ta jest jeszcze lepsza, potne wszystkie przewody po kolei ,żeby sprawdzić czy jest ciśnienie.

:|


vel sputnik

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » czw kwie 22, 2010 12:42

w AGR jest MAP zewnętrzny... chyba, że macie na myśli pomiar bezpośrednio w muszli wpinając się do przewodu idącego do N75.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » czw kwie 22, 2010 13:16

podpinając się pod przewód od n75 wskaźnik może kiepsko pokazywać , n75 otwiera się i zamyka może to powodować skakanie wskazówki... tu masz temat co cię będzie interesował gdzie trzeba się podłączyć gdzie wiercić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... s&start=60



red_eyed_rider
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 21, 2010 21:25
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: red_eyed_rider » czw kwie 22, 2010 21:11

Przeciągnąłem przewód w tym miejscu w którym przechodzi wiązka koło podstopnicy. Teraz pomyśle gdzie by sie tutaj wwiercić :)

Dzięki za pomoc


vel sputnik

Wymiocik19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: sob mar 14, 2015 19:59

jak zamontowac turbo boost

Post autor: Wymiocik19 » pn paź 12, 2015 18:04

GMS,

( podpinając się pod przewód od n75 wskaźnik może kiepsko pokazywać , n75 otwiera się i zamyka może to powodować skakanie wskazówki... tu masz temat co cię będzie interesował gdzie trzeba się podłączyć gdzie wiercić viewtopic.php?t=" onclick="window.open(this.href);return false; ... s&start=60) masz cos na ten temat ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości