SWAP ALH NA ARL

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Czy opłacalny jest SWAP ALH na ARL

Czas głosowania minął śr gru 30, 2009 21:14

TAK
3
14%
BEZ SENSU LEPIEJ ZMIENIĆ CAŁĄ BUDĘ
8
36%
LEPIEJ KUPIC FABIĘ SDI
11
50%
 
Liczba głosów: 22

slogger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt mar 16, 2007 09:24
Lokalizacja: Radzionków

SWAP ALH NA ARL

Post autor: slogger » wt lis 24, 2009 21:14

WITAM

Mam pytanie do szanownego grona

Mam golfa IV 90

Mechanicznie ok zawieszenie SAHS ipt...

Nie chce zmieniać budy bo dostalem go tanio 11000

Chce zakupic silnik ARL i zrobić SWAP moje pytanie dotyczy pszymusu wymiany szkrzyni ?

I konkretne koszty fakty tylko prosze o nie pisanie ze sie nie oplaca widzialem poczatek cen z ARL 25-30 tys a sam silnik to koszt 2000-3000


Pozdrawiam,

Slogger



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt lis 24, 2009 21:30

lepiej włożyć wtryski, turbo, dobry program i też będzie 150



slogger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt mar 16, 2007 09:24
Lokalizacja: Radzionków

Post autor: slogger » wt lis 24, 2009 21:47

No niby tak ... ale znajomy mechanik powiedział cytuje " 90 nie nadaje się na tuning vel wirus itp itd bo ma cienki korbowód powiedział ze afn i wyżej jusz mają korbowód gruby i można targac z 110 na 130-140KM może ktoś oświecony się wypowie



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 24, 2009 21:49

slogger pisze:znajomy mechanik powiedział cytuje " 90 nie nadaje się na tuning vel wirus itp itd bo ma cienki korbowód powiedział ze afn i wyżej jusz mają korbowód gruby i można targac z 110 na 130-140KM może ktoś oświecony się wypowie
nie słuchaj mechanika :)

był na forum ALH (90KM) zrobiony na 250KM

jeśli masz oznaczenie ALH to 150KM bardzo łatwo idzie osiągnać i bedzie to tak samo bezpieczne jak na 110 konnym silniku AFN czy ASV



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » wt lis 24, 2009 21:57

ja mam ALH na 150KM i nic sie nie dzieje a najechane juz na tym setupie 15 000 km...


Czarny turboklekocik

slogger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt mar 16, 2007 09:24
Lokalizacja: Radzionków

Post autor: slogger » wt lis 24, 2009 22:04

Dobra Panowie to jesteśmy w domu:

Chcę mieć tak 130-140 KM tanim kosztm jak najmniej inwazyjnym, oczywiście hamownia i wtryski plus ewentualnie turbo może ktoś podać szczególy jestem ze śląska która hamownia które turbo gdzie wtryski ...



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt lis 24, 2009 22:12

Wszystko na temat gratow do silnika jakie mozna zaladowac jest na forum. Nikt tu nie bedzi esie powtarzal 150 raz na ten sam temat zadawany poraz 1000 raz. Opcja szukaj to na poczatek. Sa teamty wtrskow sa tematy turbo, IC i wiele innych.

Co do ceny jak apodales za ARL to chcialbym to widziec ze w tej cenie dostaniesz ten silnik. Za 2000 to dostaniesz same pompki do niego. Cena to nawet za sam blok z korbowodem i to na tyle. turbo kosztuje sporo do tego pompki, skrzynia i ciekawe czy dwumas nie do wymiany. Dlatego zeby ten silnik chodzil to koszt takiego swapa wyniesie cos kolo 10 tys PLN a nawet moz eto spokojnie przekroczyc. Jesli chcesz sie conieco dowiedziec co mozna zrobic z twoim silnikiem oraz na inne tematy Cie nurtujace to uzyj opcji szukaj. Forum jest dosc bogate w wiedze.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » wt lis 24, 2009 22:17

na 130 km to za wiele nie musisz zrobić
wtryski ala cowboy plus dobry program i masz spokojne 140 a jak pompa zdrowa to i 145 :bigok:
a jak chcesz 165 km to wtryski 230, turbo asz i jakiś ic no i to będzie max pompy 10 na 11 pociągniesz wyżej kwestia czy chcesz

alh to dobry motor tylko trzeba czasami o niego podbać
a co do tunera to niech ktoś napisze kto tam mieszka

[ Dodano: 24 Lis 2009 21:19 ]
no to się wychyliłem



Awatar użytkownika
Broker89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 311
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 15:06
Lokalizacja: Wwa/Lwo

Post autor: Broker89 » wt lis 24, 2009 22:19

slogger, piszesz o swapie, a zaraz odpowiadasz że chcesz to zrobić tanim kosztem, lekko to ze sobą koliduje :chytry:


[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]

slogger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt mar 16, 2007 09:24
Lokalizacja: Radzionków

Post autor: slogger » wt lis 24, 2009 22:21

wesol pisze:Wszystko na temat gratow do silnika jakie mozna zaladowac jest na forum. Nikt tu nie bedzi esie powtarzal 150 raz na ten sam temat zadawany poraz 1000 raz. Opcja szukaj to na poczatek. Sa teamty wtrskow sa tematy turbo, IC i wiele innych.

Co do ceny jak apodales za ARL to chcialbym to widziec ze w tej cenie dostaniesz ten silnik. Za 2000 to dostaniesz same pompki do niego. Cena to nawet za sam blok z korbowodem i to na tyle. turbo kosztuje sporo do tego pompki, skrzynia i ciekawe czy dwumas nie do wymiany. Dlatego zeby ten silnik chodzil to koszt takiego swapa wyniesie cos kolo 10 tys PLN a nawet moz eto spokojnie przekroczyc. Jesli chcesz sie conieco dowiedziec co mozna zrobic z twoim silnikiem oraz na inne tematy Cie nurtujace to uzyj opcji szukaj. Forum jest dosc bogate w wiedze.
Moja wina zastosuję szukaj

[ Dodano: 24 Lis 2009 21:23 ]
Broker89 pisze:slogger, piszesz o swapie, a zaraz odpowiadasz że chcesz to zrobić tanim kosztem, lekko to ze sobą koliduje :chytry:
Może nie chciałem aby mi podano sklep z klatkami bezpieczeństwa primo wiesz dla różnych osób różnie może znaczyć "tanim kosztem"



jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » wt lis 24, 2009 22:23

swap i modzenie to dwie różne rzeczy.
za swap 10k minus ewentualnie odsprzedany silnik i podzespoły
modzenie to wtryski turbo ic
i w tym i w tym przypadku tanim kosztem tego nie zrobisz

wtryski + program 3tyś
turbo asz + ic + wtryski + program 4.5tyś
i jeszcze pompa 11 z 1 tyś
zależy kto, co i czym będzie robił
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 22:34 przez jaro789, łącznie zmieniany 2 razy.



slogger
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt mar 16, 2007 09:24
Lokalizacja: Radzionków

Post autor: slogger » wt lis 24, 2009 22:29

Tanie mięso jedzą psy proszę was nie czepiajcie się źle się wyraziłem

Wtryski zmodzę u cowboy-a i tu pytanie czy muszę moje wysyłać(postój auta), czy przyśle mi nowe a ja mu moje odeśle i pytanie które konkretnie bo ma widzę kilka hybryd...?

A modzenie w V-techu krakowskim względnie blisko czy może gdzieś konkurencyjnie jest cenowi i bliżej ze Śląska Vtech jastrzębski
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 22:54 przez slogger, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » śr lis 25, 2009 00:09

slogger pisze:Wtryski zmodzę u cowboy-a i tu pytanie czy muszę moje wysyłać(postój auta), czy przyśle mi nowe a ja mu moje odeśle i pytanie które konkretnie bo ma widzę kilka hybryd...?
to już zależy jak się z nim dogadasz.
slogger pisze:A modzenie w V-techu krakowskim względnie blisko czy może gdzieś konkurencyjnie jest cenowi i bliżej ze Śląska Vtech jastrzębski
daj spokój - znajdzie porządnego tunera w swojej okolicy. Szkoda Twojego czasu i auta


Obrazek

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » śr lis 25, 2009 01:21

Jakby co to zapraszam , czy to w kwestii swapa czy modzenia ALH.
Poszukaj postów użytkownika Deft-on na przykład . Jeżeli interesuje Cię
moc w okolicach 140 km to wystarczy wsadzić wtryski .216 i zrobić soft,
wskazana również wymiana sprzęgła na g60 i jednomas.
Szczegóły na priv lub tel.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości