Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Magic-Cookie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: pn sie 21, 2006 16:05
Lokalizacja: PK/PPL
Kontakt:

Post autor: Magic-Cookie » pn lis 23, 2009 12:15

mirass pisze:na 11mm rozrzad co 60 tys.
czy 10 czy 11 wymieniam co 60tys.. nie wiem czy dobrze czy nie ale mało istotne :)
_mumin_ pisze:He he i dobry pasek bardzo zalecany :helm:
jaki pasek polecasz ?


ASV + gt22,11,230,2.5",FMIC itd

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » pn lis 23, 2009 12:18

Najlepiej ORI albo Conti do Gates'a mam jakoś taki uraz :hmm:



arwam

Post autor: arwam » wt gru 01, 2009 10:57

Rapix,

masz może jeszcze wtryski 230 na sprzedaż?
aw69 pisze:odepnij przeplywke w drodze na strojenie....zeby przypadkiem tłok nie spłynął
aw69, jak przy dolnych obrotach nie będzie deptał do spodu nic mu się nie stanie to nie bena że nalicza ilość paliwa w stosunku do połykanego powietrza nie zależnie od obciążenia.
Co do spalania to z tego co czytalem przy butowaniu troche pije taka pompa;)
oj potrafi , potrafi .
wtedy jak się butuje do spodu obrze by było mieć przynajmniej jakieś 80-100l pojemności baku bo seryjne 60l potrafi szybko sie skończyć.

krzys-jeruzal pisze:Koledzy mam pytanko : Jak założę pompe przerobioną pompe z 1z na11 jak będzie ze spalaniem przy normalnej jeździe???
krzys-jeruzal, ja mam pompę 11mm i turbo GT2052V i spalanie przy płynnej jeździe z prędkością nie przekraczającą 150km/h to mieszczę się poniżej 4l/100km a w zasadzie nie przekraczam na co dzień zużycia 5l w mieście chyba że całyczas i w pośpiechu to narazie dobiłem tylko do 6,5l



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » wt gru 01, 2009 19:17



AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » wt gru 01, 2009 19:47

_mumin_ pisze:Najlepiej ORI albo Conti do Gates'a mam jakoś taki uraz :hmm:
Ja wogóle nie zakładam klientom innych pasków niż CONTI, jeszcze nie było z tym paskiem żadnego problemu, Tak więc polecam, a jak już Gates'a to szukać z końcówką XS w oznaczeniu - to oznacza wzmacniany



patyk_lks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks » śr gru 02, 2009 00:39

Czy pompa 11 od AHH audi a4 2000 podejdzie bez problemu do ASV (ibiza 2000) ? Podobno są jakies problemy i pasi tylko 11ka od passata w automacie? Czy robi się taki myk jak opisał to Adamm na poprzedniej stronie :chytry: ?
Ostatnio zmieniony śr gru 02, 2009 00:40 przez patyk_lks, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 02, 2009 01:07

patyk_lks, hmmm jesli to 11 faktycznie to powinna podejsc bez problemu bo te pompy mialy tak samo rozwiazane mocowanie, jesli mialbys jej zdjecie to by bylo latwiej odpowiedziec


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

patyk_lks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks » śr gru 02, 2009 01:15

numery vw / bosch sie zgadzaja czyli bosch 0460 414 987 oraz 038 130 107 J . Jutro bede miec zdjecia tej pompy.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr gru 02, 2009 01:33

patyk_lks pisze:Czy pompa 11 od AHH audi a4 2000 podejdzie bez problemu do ASV (ibiza 2000) ?
z tego co się orientuję, to pompa od A4 będzie miała okrągła wtyczkę na końcu kabla z nastawnika więc tu by trzeba było przerabiać.


Obrazek

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr gru 02, 2009 01:51

Sztomel, A4 z 1Ztem mialy juz takie wtyki jak MK3 wiec nie przypuszcam zeby w mlodszych wersjach znow zmieniali


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr gru 02, 2009 01:57

oczywiście mogę się mylić, nie przeczę.


Obrazek

patyk_lks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks » śr gru 02, 2009 02:18

Tutaj screen z etki.

AHH audi

Obrazek
ASV seat

Obrazek



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr gru 02, 2009 02:34

w ETCE jest wiele błędów a rysunki schematyczne nie odnoszą się indywidualnie do każdego konkretnego rodzaju podzespołu tak, że tym bym się raczej nie sugerował na 100%, poza tym z wtyczką i tak trzeba będzie pokombinować bo w AHH mają 8 pinów a w ASV i ALH 10 pinów.


Obrazek

patyk_lks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: patyk_lks » śr gru 02, 2009 02:54

czyli mechanicznie pompa podejdzie tylko trzeba bedzie kostke przerobic. Da sie to zaadaptować tak? pomimo roznicy w pinach?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości