Jak ustawic pompe po wymianie wtrysków ????

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Jak ustawic pompe po wymianie wtrysków ????

Post autor: boss.p21 » sob lis 14, 2009 13:11

Witam serdecznie wyczytałem ze po wymianie wtrysków powinno się wyregulowac pompe.
Trzeba ustawic dwa ciśnienia robocze. Na czym to polega???
Mam Golfa 3 1.9tdi 90 km wymienilem wtryski na 216 boiso (fratelli).
Pomóżcie!!!!! :grin:
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 13:13 przez boss.p21, łącznie zmieniany 1 raz.


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » sob lis 14, 2009 13:26

ciśnienie ?

Daj spokój, ustaw dynamiczny kat wtrysku oraz dawkę i nie cuduj.

Jeśli masz wydętą pompę, to żadne inne ustawianie ci nie pomoże ;)



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Re: Jak ustawic pompe po wymianie wtrysków ????

Post autor: grzegorzp » sob lis 14, 2009 13:34

boss.p21 pisze:Witam serdecznie wyczytałem ze po wymianie wtrysków powinno się wyregulowac pompe.
Trzeba ustawic dwa ciśnienia robocze. Na czym to polega???
Mam Golfa 3 1.9tdi 90 km wymienilem wtryski na 216 boiso (fratelli).
Pomóżcie!!!!! :grin:
lepiej sam nic nie grzeb bo coś zepsujesz,
najpierw poczytaj forum i znajdziesz informacje, bo na razie to wszystko Ci się poplątało
Ostatnio zmieniony sob lis 14, 2009 13:35 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Re: Jak ustawic pompe po wymianie wtrysków ????

Post autor: marcuso86 » ndz lis 15, 2009 15:55

boss.p21 pisze: Trzeba ustawic dwa ciśnienia robocze. :grin:

To sie ustawia na każdym wtrysku. Jeśli ktoś ci ustawił te wtryski to chyba ci wyregulował ciśnienia.
Na pompie nic nie ustawiasz ewentualnie mozesz skorygować kąt wtrysku jeśli sie przestawi a to nie zawsze następuje.



podruc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 09:50
Lokalizacja: Poznań

Post autor: podruc » śr lis 18, 2009 17:13

No i ewentualnie dawkę paliwa na nastawniku chyba? U mnie kąt po wtryskach poszedł w dół (wiekszości w górę idzie więc trochę się zdziwiłem) - oddałem do regulacji. Dawkę paliwa na nastawniku pomógł kolega z forum poprawić



marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » śr lis 18, 2009 18:01

podruc pisze:No i ewentualnie dawkę paliwa na nastawniku chyba? U mnie kąt po wtryskach poszedł w dół (wiekszości w górę idzie więc trochę się zdziwiłem) - oddałem do regulacji. Dawkę paliwa na nastawniku pomógł kolega z forum poprawić
Jeśli masz ALH to po wsadzeniu 216 kąt nie powinien sie wogóle zmienić ponieważ i 216 i ori wtryski z alh mają dokładnie te same cisnienia. Chyba ze miałes na inne ustawione.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr lis 18, 2009 19:16

zalezy ktore 216. Nalezy pamietac ze byly dwa silniki R5 zreszta to nie wazne bo nie same koncowki decyduja o cisnieniu. Zesraw naprawczy to cos wiecej jak koncowki. Zreszta opisywal cowboy czym sie roznia zestawy fratelli od boscha.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lis 19, 2009 16:29

podruc pisze:U mnie kąt po wtryskach poszedł w dół (wiekszości w górę idzie więc trochę się zdziwiłem)
w większości idzie w dół (zmniejsza się wartość), czyli się opóźnia



podruc
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 10, 2008 09:50
Lokalizacja: Poznań

Post autor: podruc » pt lis 20, 2009 15:33

Aha, czyli dobrze było:) Ostatnio kąt podregulowałem i auto po nocy pali lepiej, chociaż nie tak jak na ori wtryskach (troche szarpnie czasem), a z tego co słyszałem, to jest to już problem braku nowego programu po wymianie na 216 - cowboy możesz sie wypowiedziec w temacie?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 20, 2009 16:53

nie wiem jak było, kąt ma być około 51..
trudno mi wrózyć z fusów, generalnie nowe koncówki dobrze rozpylają paliwo i jesli wszystko jest dobrze ustawione i pompa sprawna to pali z półobrotu :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości