Samochod kreci nie chce zapalic jakies pomysły

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Samochod kreci nie chce zapalic jakies pomysły

Post autor: Fido_dido » śr wrz 16, 2009 18:20

Vag pokazał takie błędy

auto kreci ale nie chce zaskoczyć :/

18027, 17664,17932,18080,17571

ktoś ma jakiś pomysł



18027 przekaznik swiec zarowych

17664 to temperatura plynu chlodzacego

18080 to blad wentylatora jest swap wiec olac

17571 czujnik temperatury paliwa

tego 32 nie wiem



ktos ma jakies pomysły


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr wrz 16, 2009 18:38

znalazłem coś takiego 17932 P 1524- przekaźnik pompy paliwa -obwód otwarty/zwarcie do masy
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 18:44 przez vision, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » śr wrz 16, 2009 18:44

jak to sprawdzić ?


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » śr wrz 16, 2009 18:48

Fido_dido pisze:jak to sprawdzić ?
mam taki cwany opis oporowość zmierzyć (czujnik prędkości obrotowej )1000-1500 ohm i jak nie sprawny to auta nie zapalisz ale wtedy powinien być błąd tego , a co z tym opisem wyżej 32 ty masz PD to oporowość 400-550 oHm błedy tego to np 4141 , 4142
Ostatnio zmieniony śr wrz 16, 2009 19:15 przez vision, łącznie zmieniany 5 razy.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr wrz 16, 2009 19:32

najlepiej rozebrać przekaźnik i przelutować na nowo styki i przeczyścić nóżki przekaźnika, jak nie pomoże to szukać przerwy lub zwarcia po kablach aż do pompy.


Obrazek

WWE Bąbel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: wt maja 26, 2009 22:12
Lokalizacja: Sadowne
Kontakt:

Post autor: WWE Bąbel » ndz lis 08, 2009 04:10

u mnie było podobnie.podłącz kabel od plusa akumulatora do pompy paliwa jak zapali to przekaźnik...



Rogalotti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lut 24, 2005 00:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rogalotti » ndz lis 08, 2009 23:14

Bez tej pompy tez zapali, mozesz spróbowac z zewnetrznego zbiornika.

Sprawdz czy:

1. ECU nie ma przypadkiem plusa po stacyjce z klemy 75 wtedy przy rozruchu mu ten plus ginie
2. czy sterownik silnika jak krecisz rozrusznikiem widzi obroty silnika
3. włóż seryjny motor :-)

Pozdrawiam.


.:: MRMotors - W-WA UL. MINERALNA 26 - 0-694-046-807 ::..

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » pn lis 09, 2009 10:54

z tego co kojarzę to problem dawno został rozwiązany
A to jest taki mały kotlet :food:



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości