jakie turbo do atd gdy arl po 1000 km wybuchna
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:16
- Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
- Kontakt:
żadna tajemnica gt2256vmorfeusz86r pisze:to jakaś tajemnica że nie napisałeś co tam siedzi?std1984 pisze:BigT(by MR Motors)
ET 13.716 dieslem <= Audi A3 ATD@BigT + metanol by MR Motors <= SPRZEDAM!!! & Mitsubishi Lancer Evolution X - Stage 3
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
gt2256v było też w:
Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)
Alfa Romeo 156 MY2002 silnik M30 (2.4 JTD 10V 110kw)
BMW 3.0 TDI 160KW
Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)
Alfa Romeo 156 MY2002 silnik M30 (2.4 JTD 10V 110kw)
BMW 3.0 TDI 160KW
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
CrocodileReggae, zapomniałeś o
RENAULT Mascott - 140HP
IVECO DAILY 2.8
LANDROVER RANGE ROVER Td6
LANCIA AURELIA
JEEP Grand Cherokee - 163HP
FORD RANGER
FIAT Marea JTD - 140HP
FIAT Ducato JTd - 125HP (mniej to chyba już nie mogli na niej zrobić)
ALFA ROMEO 166 JTD - 175HP
mam nadzieje że o żadnym nie zapomniałem
RENAULT Mascott - 140HP
IVECO DAILY 2.8
LANDROVER RANGE ROVER Td6
LANCIA AURELIA
JEEP Grand Cherokee - 163HP
FORD RANGER
FIAT Marea JTD - 140HP
FIAT Ducato JTd - 125HP (mniej to chyba już nie mogli na niej zrobić)
ALFA ROMEO 166 JTD - 175HP
mam nadzieje że o żadnym nie zapomniałem
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:16
- Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
- Kontakt:
momęt jest tak poprowadzony że na drugim biegu jest w miare ok na suchym, na mokrym można zapomnieć o trakcjiresearch1 pisze:a jak z trakcją przy takiej mocy i momencie? na 3-ce dalej zrywa przyczepność ?
ET 13.716 dieslem <= Audi A3 ATD@BigT + metanol by MR Motors <= SPRZEDAM!!! & Mitsubishi Lancer Evolution X - Stage 3
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF
www.kif.pl www.forum.kif.pl Oficjalny Portal i Forum dyskusyjne Magazynu KiF
nie zgodzę się.CrocodileReggae pisze:gt2256v było też w:
...Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)...
Do końca 2000r pakowany silniki Unijet1 2.4JTD nie posiadał zmiennej geometrii.
Dopiero 140konny UJ2, ale pakowany przez rok 2001 w 156 i także 2002 w 166 (do czasu liftingu modeli i wprowadzenia MJ) posiadał tę sprężarkę.
Być może elementy w nich zastosowane są zamienne, ale to nie jest ta sama sprężarka.
Ostatnio zmieniony pt lis 06, 2009 11:33 przez goodhope, łącznie zmieniany 1 raz.
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
z tego co wszyscy powtażają to najlepsze jest GT2256v o numerze A6120960599 z merca E/ML 2.7 CDi 168PS. z bmw podobno jest najgorsza czytaj duży lag
[ Dodano: 06 Lis 2009 20:58 ]
w lybrze gt 2256v mają silnik: 841C.000, M722KT24, 839A6.000, M728.2387, M722,24
wszystkie od 2001r
[ Dodano: 06 Lis 2009 21:00 ]
w lybrze gt 2256v mają silnik: 841C.000, M722KT24, 839A6.000, M728.2387, M722,24
wszystkie od 2001r
[ Dodano: 06 Lis 2009 20:58 ]
goodhope pisze:nie zgodzę się.CrocodileReggae pisze:gt2256v było też w:
...Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)...
Do końca 2000r pakowany silniki Unijet1 2.4JTD nie posiadał zmiennej geometrii.
Dopiero 140konny UJ2, ale pakowany przez rok 2001 w 156 i także 2002 w 166 (do czasu liftingu modeli i wprowadzenia MJ) posiadał tę sprężarkę.
Być może elementy w nich zastosowane są zamienne, ale to nie jest ta sama sprężarka.
w lybrze gt 2256v mają silnik: 841C.000, M722KT24, 839A6.000, M728.2387, M722,24
wszystkie od 2001r
[ Dodano: 06 Lis 2009 21:00 ]
goodhope pisze:nie zgodzę się.CrocodileReggae pisze:gt2256v było też w:
...Lancia Lybra 1999-2005 silniki M7 i M8 (2.4 JTD CF3 140PS i 150PS)
Alfa Romeo 156 1997-2002 silnik M4 (2.4 JTD CF3)...
Do końca 2000r pakowany silniki Unijet1 2.4JTD nie posiadał zmiennej geometrii.
Dopiero 140konny UJ2, ale pakowany przez rok 2001 w 156 i także 2002 w 166 (do czasu liftingu modeli i wprowadzenia MJ) posiadał tę sprężarkę.
Być może elementy w nich zastosowane są zamienne, ale to nie jest ta sama sprężarka.
w lybrze gt 2256v mają silnik: 841C.000, M722KT24, 839A6.000, M728.2387, M722,24
wszystkie od 2001r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości