[chip] Golf V 1.9 TDI 90KM...ile da się zrobic i gdzie ?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » pn lis 02, 2009 10:51

...bezdymnie i lajtowo :goof:



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pn lis 02, 2009 11:08

no pewnie ze 130 to duzo za malo jak na ten silnik

TuneFORCE, goodhope, szkoda, ze nie zabieraliscie glosu w sprawie tego wykresu: http://img17.imageshack.us/img17/8680/r ... wykres.jpg na forum mastersa.


vw > all

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » pn lis 02, 2009 12:17

ależ zabierałem ...wyjaśniłem twoje wszelkie wątpliwości "zielonego jak jabłuszko w temacie hamowania tych aut" w tym wątku ...to mało ?? ...

nota bene...
nikt nie skwitował że to lajt, że to bezdymne, że to bezpieczne.
więc tak na prawdę .."o co kaman" :goof:
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 12:22 przez goodhope, łącznie zmieniany 3 razy.



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pn lis 02, 2009 12:32

goodhope pisze:ależ zabierałem ...wyjaśniłem twoje wszelkie wątpliwości "zielonego jak jabłuszko w temacie hamowania tych aut" w tym wątku ...to mało ?? ...
przytocze Twoje slowa:
"Ot tak, zachcianka tunera... a co ..nie wolno mu :) ?" czy uwazasz to za wyjasnienie :bigok:

bo skoro:
"na hamowni takiej jak maha lps3000, hamować auto takie jak te można niemal na każdym biegu i wynik będzie równie rzeczywisty. " to chcialbym miec auto shamowane na przedostatnim biegu, tak aby dokladnie widziec co dzieje sie w najwyzszym zakresie obrotow..


vw > all

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pn lis 02, 2009 12:34

...ani Marek ani ja nie mamy w naszych autach 150KM...to chyba o czymś świadczy :green_fuck:

ale Ty tego nie zrozumiesz....

kilka dni temu miałem golfa V z tym właśnie silnikiem....poprawka po jakimś poznańskim tunerze - nie mam pojęcia jakim, w każdym bądź razie dopiero przy wartościach 137KM/308Nm nic się nie działo, nic nie drgało, nic nie kopciło...
...dodam że golf jednego z forumowiczów z przebiegiem ok 50tyś...więc nie zajechany szrot...
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 12:36 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pn lis 02, 2009 12:35

goodhope pisze:nota bene...
nikt nie skwitował że to lajt, że to bezdymne, że to bezpieczne.
więc tak na prawdę .."o co kaman" :goof:
skoro owner jezdzi na tym setupie od lipca ( wtedy odbyl sie pomiar ) uwazam, ze to bezpieczny mod. zreszta pisalem Ci w innym temacie, ze moj kolega ma podobna moc w tym samym silniku i nie dymienia a przejechal juz chyba 50tys.

[ Dodano: 02 Lis 2009 11:36 ]
TuneFORCE pisze:poznańskim tunerze - nie mam pojęcia jakim
moze goodhopie - on z tego co wiem urzeduje gdzies w WLKP :green_fuck:
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 12:38 przez majkitdi, łącznie zmieniany 1 raz.


vw > all

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pn lis 02, 2009 12:49

Tamten tuner nie miał czasu/umiejętności żeby zrobić korektę - czy zająć sie kompleksowo w.w autem...z tego co wiem o goodhopeie ludzie z różnych for maja bardzo dobre zdanie :jezor:
Dodatkowo tuner nie miał ori softu ani wykresu swojego klienta max moment był był przy 2100obr....więc ja stawiam na jakiegoś allegrotjunera

Powiedz mi jedno dlaczego Masters w swoim candy nie ma 150KM? Dlatego że nie potrafi zrobić? Ja wiem dlaczego z tego samego powodu w swoich autach też nie mam 150KM... :jezor:


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pn lis 02, 2009 12:49

TuneFORCE pisze:Powiedz mi jedno dlaczego Masters w swoim candy nie ma 150KM? Dlatego że nie potrafi zrobić? Ja wiem dlaczego z tego samego powodu w swoich autach też nie mam 150KM... :jezor:
nie wiem dlaczego. ale skoro robi mody na wlasnie taka moc to chyba bierze za to jakas odpowiedzialnosc. zreszta nie tylko on wykreca te silniki na ponad 150PS. w innym topicu o tym motorze zabral kolega - tak jak pisalem wczesniej przejechal chyba 50tys na tym setupie i nic sie nie stalo.


vw > all

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn lis 02, 2009 12:50

majkitdi pisze:moze goodhopie - on z tego co wiem urzeduje gdzies w WLKP :green_fuck:
goodhope lipy by nie zrobił



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » pn lis 02, 2009 12:52

majkitdi ja nie twierdzę że się nie da - bo się da zrobić 150KM...ale naprawdę nie we wszystkich autach...zadzwoń do Mastersa i zapytaj ile z tego silnika robi...normalne setupy w okolicach 140KM oscylują...150KM naprawdę tylko dla nielicznych...


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn lis 02, 2009 13:06

majkitdi pisze: zreszta nie tylko on wykreca te silniki na ponad 150PS. w innym topicu o tym motorze zabral kolega - tak jak pisalem wczesniej przejechal chyba 50tys na tym setupie i nic sie nie stalo.
Widze ze zapominasz o jednym bardzo istotnym fakcie ...braku 2 identycznych motorow....
Ostatio robilem dwa passaty AFN jeden z lekkim dymieniem na 146KM a drugi 135KM i kopcil jak cholera....w tym samym dniu w tych samych warunkach na tej samej hamowni.

UWAZAM ZE SENSOWNIE W WIEKSZOSCI WYPADKOW 105KM JEDNOSTKI MOZNA ROBIC NA OK 135-145KM W ZALEZNOSCI OD EGZEMPLARZA.
A co do tych mega 150KM ktore z palcem w dupie sie robi hehe smiac mi sie chce z tych durniow co daja tyle przecietnemu uzytkownikow na seryjnych gratach. Tak napisze DURNIOW bo 105KM nie maja zadnej chlodniczki oleju ! Przy takiej mocy auto musi sie krecic wysoko i podgrzewa olej w bardzo niebezpieczne zakresy !!!!
Czym to grozi nie musze wyjasniac... ale oczywiscie wykres najwazniejszy :ass:
Oczywiscie wykres roomstera o niczym nie swiadczy. Moze to wyjatkowy egz ktory na normalnych nastawach wygenerowal tyle...super ALE TO SPRAWA JEDNOSTKOWA

Swojego czasu zostalem przez jedne ASO poproszony o wspolprace po mojej konkurencji z pomorza. Problem byl taki ze walili mega mocne softy. Ale 7-10 tys km i turbo kaput albo sprzeglo.....centrala miala podejrzenia ze cos nie halo i byl dym.
Od kilku lat robie im delikatniej niz zwykle....nie mieli zadnej powaznej awarii w samochodzie na gwarancji oprocz jednej zwiazanej z zatarciem silnika przez brak oleju.
To chyba wystarczy.
PS Goodhoope to spec przed ktorym uchylam czapke wiec podwazanie jego roboty troche mnie smieszy.
PS Moja zona ma Tourana 1.9 BKC i 135KM bezdymne i wiecej nie bedzie.... z powodow ktore wyzej wyjasnilem
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 13:17 przez rob555, łącznie zmieniany 4 razy.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pn lis 02, 2009 13:22

rob555 pisze:Tak napisze DURNIOW bo 105KM nie maja zadnej chlodniczki oleju ! Przy takiej mocy auto musi sie krecic wysoko i podgrzewa olej w bardzo niebezpieczne zakresy !!!!
Czym to grozi nie musze wyjasniac... ale oczywiscie wykres najwazniejszy :ass:
mysle, ze jak ktos sie bardzo postara to zagotowanie oleju nie bedzie problemem niezaleznie czy auto ma 140 czy 150PS. slyszalem, ze olej mozna zagotowac nawet w seryjnym tdi - na glupote ludzka nie ma rady. ale tak jak napisal goodhope jestem zielonym jabluszkiem, wiec moje posty prosze traktowac z przymruzeniem oka.
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 13:23 przez majkitdi, łącznie zmieniany 1 raz.


vw > all

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn lis 02, 2009 13:24

stepniak.p pisze:
chce miec w nim na poczatek ok 120-130 KM jesli bedzie to ten silnik co go wykastrowali z 105 KM :jezor:

Powiedzcie mi taka rzecz : Jaki symbol ma ten silnik ktorego wykastrowali z 105 KM ?

Z tego co wiem 1.9 90 KM sa chyba 3 symbole (rodzaje)....prawda ?
ja mam BRU czyli wykastrowana 105-tka, samym programem 130 KM a i 140 samym programem coniektórzy mają



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn lis 02, 2009 13:25

majkitdi pisze: mysle, ze jak ktos sie bardzo postara to zagotowanie oleju nie bedzie problemem niezaleznie czy auto ma 140 czy 150PS. slyszalem, ze olej mozna zagotowac nawet w seryjnym tdi - na glupote ludzka nie ma rady.
Oczywiscie ale upraszczajac -powiedzmy ze pierwsze 25KM przyrostu obciaza silnik i sprezarke o 15%...dalsze 5KM drugie tyle ! Dlatego bardzo czesto widze zawiedzione miny klientow....bo miala byc okragla cyfra a tu ledwie 3KM brakuja....tak ale te 3 KM czasem ciezej wysuplac niz 10KM wczesniej.
Uwierz mi ze przy 140 a 150KM roznica w temp oleju bedzie znaczna nawet przy zwyklej ostrzejszej jezdzie...sprawdzone na kilku egz.
Robilem 105KM na 180KM ale na wiekszych turbinach, z chlodniczkami oleju itd....
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 13:27 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości