1.7td jakie wtryski wydajniejsze dać?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.7td jakie wtryski wydajniejsze dać?
Witam kolegów z golfów problem tak jak w temacie dokładnie chodzi o astre F z silnikiem x17dtl jest to silnik oplowski nie isuzu czyli tds posiada on 68km, turbinę i wtrysk pośredni. Widzę że koledzy w silnikach 1.6td mają spore doświadczenie w modach dlatego mam pytanie od czego można dobrać do mnie wydajniejsze wtryski? Znacie jakiś katalog np boscha gdzie wypisane są poszczególne końcówki z danymi o średnicy i ciśnieniami wtrysków? Podobne pytanie zadałem koledze cowboy w temacie gdzie sprzedaje swoje 216 ale nikt nic nie odpowiedział dlatego gdyby cowboy miał mi coś do zaoferowania z chęcią go tu wysłucham...
PS. gdzie mogę znaleźć dokładny opis co robił zprzał w 1.6td że mu tyle mocy wyszło bo jak dla mnie to to jest ciekawa sprawa...
PS. gdzie mogę znaleźć dokładny opis co robił zprzał w 1.6td że mu tyle mocy wyszło bo jak dla mnie to to jest ciekawa sprawa...
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
1 - po co ci te wydajniejsze wtryski? nawet 1 konia wiecej nie zrobiles, a juz o wtryskach piszesz. nigdy nie bedziesz ich potrzebowal, bo nie dojdziesz do takiej mocy, zeby skonczyla sie ich wydajnosc
2 - w temacie zaprzala znajdziesz wszystko oraz we wszystkich tematach o modzeniu td. szukajka prawde powie
2 - w temacie zaprzala znajdziesz wszystko oraz we wszystkich tematach o modzeniu td. szukajka prawde powie
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Moje wtryski na 90% zaczynają lać więc wymiana niedługo będzie potrzebna, konia dodałem bo sztanga od wg na turbinie skręcona na maxa i doładowanie mam 0.7 z seryjnego 0.4... Ze zmianą wtrysków dawka pójdzie do góry i małe testy z LDA, na razie dawki nie zwiększam bo już teraz potrafi puścić bąka...
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Tam tylko kreci sie magicznym kluczem 13 na pompie i wkreca srube od WG.
Wloz K24, daj 1 bar doladowania, wiecej paliwa i zobacz jak jezdzi. x17dtl jest silnikiem 16DA z dodana turbina, no i pompa z grzybkiem Lukas albo Bosch. Sam mialem ochote uturbic 16DA ale skonczylo sie tylko na wymianie kolektora ssacego.
Wloz K24, daj 1 bar doladowania, wiecej paliwa i zobacz jak jezdzi. x17dtl jest silnikiem 16DA z dodana turbina, no i pompa z grzybkiem Lukas albo Bosch. Sam mialem ochote uturbic 16DA ale skonczylo sie tylko na wymianie kolektora ssacego.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
0.7 jest na postoju przy odłączonym LDA bo manometr był bez trójnika więc na drodze mam inaczej turbina jak przeciągnę świszcze że w kabinie słychać co wcześniej było nie spotykane, a jeszcze większe doładowanie niestety tylko z większą dawką i tu przydały by się wydajniejsze wtryski które by dobrze rozpyliły dużą dawkę bez kopcenia... Dlatego też jak ktoś ma mówić daj spokój bo masakra silnik to go rozumiem ale to nie o to tu pytam tylko o wtryski... Ten klucz 13 to rozumiem że kontra dawki na pompę a potem śrubokrętem? Pompę mam bardzo podobną do waszych boscha...
Standardowo w SB (80KM) są DN0SD 274, niektórzy zmieniają na DN0SD 261 z mercedesa ale jakiejś odczuwalnej różnicy podobno nie ma.mihas66 pisze:jakie końcówki dają do 1.6td?
Generalnie przy grzebaniu w TD należy najpierw zmienić tłoczek i głowiczkę w pompie na większe (10-11mm), bo na standardowych to chyba ciężko wykorzystać potencjał nawet seryjnych wtryskiwaczy.
To świadczy tylko o tym że masz małą turbinkę, bo dużą to nie bardzo da się rozbujać na postoju. A miarodajność takiego pomiaru żadna, pod obciążeniem w tej chwili możesz mieć nawet 1,5 bara.mihas66 pisze:0.7 jest na postoju
turbo to garrett t15 więc malutkie ale jak to mówi mój znajomy mały ale wariat, większego nie chce bo laga mam małego a to się przydaje;p a to te końcówki od merca dobraliście z jakiegoś katalogu czy tak na oko bo jak z katalogu to z chęcią bym zobaczył jaki jest u mnie otworek i coś większego bym dobrał...
Noto ja wrzuce swoje 3 grosze....
Mam 1.7 isuzu w vectrze a, jak na razie pompa skręcona na maksa (coś nie tak daje jeszcze paliwo czeka jąregeneracja bo mało go daje), cisnienie doładowania z seryjnego 0.7 jak na razie skromne 1.5 bara (było już poad 2 bary z seryjnej turbinki IFI-ona zostanie bo nie ma sensu innej), wydech też o wiekszej srednicy. W najblizszym czasie przeróbka dolotu troche (co by skrócic dystans z filtra do turbo) no i inny IC.
I teraz moje pytanie- da się jakieś wtryski do tego dopasować i czy też da się przerobić jakoś pompe wtryskową bo i tak będzie robiona (pompa Bosch, sterowana także cisnieniem z turbo)
za podpowiedzie wielkie dzięki
Mam 1.7 isuzu w vectrze a, jak na razie pompa skręcona na maksa (coś nie tak daje jeszcze paliwo czeka jąregeneracja bo mało go daje), cisnienie doładowania z seryjnego 0.7 jak na razie skromne 1.5 bara (było już poad 2 bary z seryjnej turbinki IFI-ona zostanie bo nie ma sensu innej), wydech też o wiekszej srednicy. W najblizszym czasie przeróbka dolotu troche (co by skrócic dystans z filtra do turbo) no i inny IC.
I teraz moje pytanie- da się jakieś wtryski do tego dopasować i czy też da się przerobić jakoś pompe wtryskową bo i tak będzie robiona (pompa Bosch, sterowana także cisnieniem z turbo)
za podpowiedzie wielkie dzięki
-
- Mały gagatek
- Posty: 77
- Rejestracja: ndz maja 24, 2009 21:51
- Lokalizacja: Z kątowni
Zupełnie nie rozumiem po co ładujesz w niego tyle powietrza, na takie ciśnienie trzeba porządną głowiczkę do pompy zasadzić. I nie IFI tylko IHI.mikruss pisze:skromne 1.5 bara (było już poad 2 bary z seryjnej turbinki IFI-ona zostanie bo nie ma sensu innej)
[ Dodano: 04 Gru 2009 19:28 ]
Co to da?mikruss pisze:W najblizszym czasie przeróbka dolotu troche (co by skrócic dystans z filtra do turbo)
[ Dodano: 04 Gru 2009 19:29 ]
Nr poproszę.mikruss pisze:pompa Bosch
[ Dodano: 04 Gru 2009 19:31 ]
Ciekawe czy już masz opiłki z kompresora w dolocie.mihas66 pisze:turbina jak przeciągnę świszcze że w kabinie słychać co wcześniej było nie spotykane
pompa taka jak na tej aukcji
http://moto.allegro.pl/item834135540_po ... _nowa.html
co do turbo literówka, oczywiscie IHI, co do powietrza (jezdze na 1.5 bara, raz chcialem sprawdzic ilke da na maksa i wypluło ponad 2 ) hmmm no nie wiem czy az tak za duzo no ale za bardzo nikt mi nie umiał powiedziec co i jak bo przy isuzu nikt az tak grubo u nas nie grzebal (jedynie przy pompie co mam zdrobione to wyciągniety pierscien i dawka na maksa wkrecona, tak ze nie mozna bylo juz wolnych obrotów obniżyć).
Co do dolotu-tez mi nikt nie potrafi powidziec czy jak to zmienie to czy cos da czy nie (obecnie powietrze do turbo leci wokoło silnika i dopiero do turbo), filtr jest na kolektorze dolotowym a chce to miejsce pominąć i dać filterek koło blotnika i jakąś wkladke k&n bo taka latwiej dostan niz na kolektor
http://moto.allegro.pl/item834135540_po ... _nowa.html
co do turbo literówka, oczywiscie IHI, co do powietrza (jezdze na 1.5 bara, raz chcialem sprawdzic ilke da na maksa i wypluło ponad 2 ) hmmm no nie wiem czy az tak za duzo no ale za bardzo nikt mi nie umiał powiedziec co i jak bo przy isuzu nikt az tak grubo u nas nie grzebal (jedynie przy pompie co mam zdrobione to wyciągniety pierscien i dawka na maksa wkrecona, tak ze nie mozna bylo juz wolnych obrotów obniżyć).
Co do dolotu-tez mi nikt nie potrafi powidziec czy jak to zmienie to czy cos da czy nie (obecnie powietrze do turbo leci wokoło silnika i dopiero do turbo), filtr jest na kolektorze dolotowym a chce to miejsce pominąć i dać filterek koło blotnika i jakąś wkladke k&n bo taka latwiej dostan niz na kolektor
Ostatnio zmieniony sob gru 05, 2009 13:58 przez mikruss, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości