Jaką większą LOCHE???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
Jaką większą LOCHE???
Witam. tak jak w temacie opisałem zastanawiam się na d zmianą turbo na coś większego, program juz jest zrobiony wyszło 162KM, noi już zaczyna brakować śmocy, więc chce włóżyć większe turbo i coolera większego założyć. Jak myślicie jakie turbo byłoby odpowiednie jakaś hybryda z ARL'a czy seria większa??
Może być problem ze zmieszczeniem turbo, bo mam też tylni napęd, więc jakie weszło by bez problemu??
Może być problem ze zmieszczeniem turbo, bo mam też tylni napęd, więc jakie weszło by bez problemu??
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
panowie a jakie są różnice między turbo ASZ i ARL ??? Chłodzenie ich jest takie samo czy inne?? Bo chyba się zdecyduje na hybryde z ARL'a.......
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
pusty, ARL ma większy wirnik od ASZ, jeśli już się chcesz pchać w zabawy z big turbo, to z doświadczeń forumowiczy pchaj oryginalną ARL bądź gt22, przy arl unikniesz zmiany kolektorów przerabiania wydechu itd tylko większy coolerek(seryjny arl jest większy od asz ale jak robić to lepiej od razu customowy na przód zapodać), gt22 pociąga za sobą spore koszta
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 19:01 przez Broker89, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://img694.imageshack.us/i/37923698.jpg/][img]http://img694.imageshack.us/img694/1319/37923698.jpg[/img][/url]
- luki-TDI
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
- Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
- Kontakt:
Hybrydy raczej większość ci odmówi z takiego powodu że większość osób miało z nimi problemy, na turbo od BRD można zrobić 200km. Do jazdy na codzień i w twoim przypadku (4x4) była by to najbardizej optymalna opcja. Na turbiny nie patrzcie tylko pod kątem jakie ma śmigło ale ile powietrza może dostarczyć przy danym doładowaniu.
162km z ASZ?Troche mało?Masz coś niesprawnego?Czy bardzo lajtowy programik?Pochwal się wykresem
162km z ASZ?Troche mało?Masz coś niesprawnego?Czy bardzo lajtowy programik?Pochwal się wykresem
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 19:48 przez luki-TDI, łącznie zmieniany 1 raz.
KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Na dobrym kolektorze 300Nm przy 2000obr to zaden problem dla turbo GT2256. Oczywiscie trzeba ja madrze w sofcie polechtac ale sie da....i to nie wazne czy mowa o silniku 1.9 TDI VP PD czy 2.0 PD 16v......
powiem wiecej ...przerabialem chyba kazda mozliwa wariacje hybrydowa jesli chodzi o silniki 1.9 TDI i takie GT2256 wysterowane poprawnie bedzie znacznie lepiej reagowac na gaz niz niz hybryda GT18/20 zbudowana na org kolektorze z GT17...dlaczego? Bo co z tego ze wirnik wsadzimy wiekszy nawet od gt22 jak pojemnosc "dupki" goracej jest ograniczona.
Nawet oslawione turbiny BRD (ktore kupowane na allegro jako nowki za 50% ceny) to odpady produkcyjne ktore znacznie leniwiej reaguja na gaz niz pelnowartosciowe GT2256....oczywiscie rodzajow GT22 jest pelno i taka locha jak GT2260 to juz tylko na street sie nadaje ale takich psow nie wieszac prosze na gt22....
Uwazam ze hybrydy to sprawdzaja sie tylko "delikatnie" wieksze.....reszta to wynalazki ktore ciezko wysterowac i wszysko zalezy jakie mamy szczescie....
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
tu masz wykres smochodu z silnikiem ASZ
turbo ASZ z wirnikiem z BMW 530D
FMIC z oktavi 2
Sprzegło wzmacnine przez radzikowskiego podwójna sprezyna centralna wytrzymac ma ponad 550nm
Pompki seria
Dolot seria
wydech przelot 2.5"
http://www.fotosik.pl/pok...7cb19adaaf.html
Taką samą hbryde da sei zrobic z arl bedzie lepszy dół bo arl ma wiekszy wirnik gorący ... jak hcesz to dam ci nammiary na zakład co ją robił mam kilku znajomych co ma turbiny z tej firmy i nie było zadnego problemu....
[ Dodano: 06 Sty 2010 20:17 ]
A dlaczego tylko 213ps bo na konic u pompki nie miały chęci dymił juz mocno i tp... moze wałek kiedys bedzie...
turbo ASZ z wirnikiem z BMW 530D
FMIC z oktavi 2
Sprzegło wzmacnine przez radzikowskiego podwójna sprezyna centralna wytrzymac ma ponad 550nm
Pompki seria
Dolot seria
wydech przelot 2.5"
http://www.fotosik.pl/pok...7cb19adaaf.html
Taką samą hbryde da sei zrobic z arl bedzie lepszy dół bo arl ma wiekszy wirnik gorący ... jak hcesz to dam ci nammiary na zakład co ją robił mam kilku znajomych co ma turbiny z tej firmy i nie było zadnego problemu....
[ Dodano: 06 Sty 2010 20:17 ]
A dlaczego tylko 213ps bo na konic u pompki nie miały chęci dymił juz mocno i tp... moze wałek kiedys bedzie...
Ostatnio zmieniony śr sty 06, 2010 21:06 przez krzys-jeruzal, łącznie zmieniany 1 raz.
- pusty
- Użytkownik
- Posty: 430
- Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
- Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
- Kontakt:
proszę tu jest wykresik: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102&start=75luki-TDI pisze:162km z ASZ?Troche mało?Masz coś niesprawnego?Czy bardzo lajtowy programik?Pochwal się wykresem
czemu tak mało?? Łysy powiedział że turbo więcej już nie da, i pompki jeszcze nie są na 100% sprawne, dlatego taki wynik. 3 razy poprawiał softa i cały czas wychodziło w granicach 160-164 km.
możesz podać namiary na tego facha
4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102
- przemekkum
- Użytkownik
- Posty: 305
- Rejestracja: śr maja 03, 2006 13:33
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości