Turbina ściemnia-ocena wykresu.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Turbina ściemnia-ocena wykresu.

Post autor: losdamianos » pn paź 26, 2009 11:08

Koledzy, po zamontowaniu nowej turbiny, auto nie ma dołu. Rogal próbował poprawić coś softem, i wyszło coś takiego:

Obrazek


Nadal auto jest zamulone ale "ciupkę" mniej. Czy wymieniać turbinę? Ma 5 m-cy i była kupiona jako "nowa" od silnika ARL. Nie wiem co o tym mysleć....


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn paź 26, 2009 11:33

losdamianos pisze:auto nie ma dołu.
300NM przy 2000 rpm to sie nazywa nie ma dołu ?



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » pn paź 26, 2009 11:36

Cyferki wyglądają okej, ale wystarczy się przejechać autkiem i zobaczyć,że faktycznie coś jest nie tak z dołem...


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn paź 26, 2009 11:43

Cyferki wyglądają okej, ale wystarczy się przejechać autkiem i zobaczyć,że faktycznie coś jest nie tak z dołem...
no tak wykresem sie nie jedzie :)

bo wykres to krzywe naeysowane z pedałem w podłodze, a przy normalnej jeździe moze turbo budzić się później



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn paź 26, 2009 11:55

skoro byłeś u rogala, on samochód stroił to po co się pytasz ludzi na forum którzy nic nie wiedzą o Twoim samochodzie????
są dwa wyjścia, albo spytaj Witka czy wszystko ok itp. albo idź do wróżki
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 12:09 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » pn paź 26, 2009 11:56

Czyli jaka sugestia? Robić jakieś logi? Jakich grup?? Dzięki za pomoc Cowboyu!

[ Dodano: 26 Paź 2009 10:59 ]
grzegorzp pisze:skoro byłeś u rogala, ona samochód stroił to po co się pytasz ludzi na forum którzy nic nie wiedzą o Twoim samochodzie????
są dwa wyjścia, albo spytaj Witka czy wszystko ok itp. albo idź do wróżki
"Ona" samochodu nie stroiła tylko poprawiła trochę soft. Stwierdził,że za jakiś czas sam odczuje czy różnica jest czy też nie. Stwierdzam,że nie ma i dlatego pytam czy wymieniać turbo na inne , czy też coś kombinować z tym. Chyba od tego to forum jest, prawda?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pn paź 26, 2009 18:22

losdamianos, To jest hybryda czy orginalene turbo ARL... mój brat miał lepszy dół na gt 20 ...
Bo jak hybryda to za bardzo roztoczyli muszle i i bedzie słąby dół



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » pn paź 26, 2009 19:21

Rogal napisał,że to hybryda ale to oryginał ARL.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt paź 27, 2009 14:15

mozna pokombinować ze sztanga ewentulanie.. le potem korekta softu jest raczej konieczna



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » wt paź 27, 2009 15:07

a nie zmieniles czasem dolotu? wyglada jakby MAF lekko nie korelował


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » wt paź 27, 2009 18:36

niech żyją hybrydy :)


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » wt paź 27, 2009 20:41

Nic nie kombinowałem z dolotem. To nie jest żadna hybryda, normalna locha od ARL.


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Rogalotti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw lut 24, 2005 00:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Rogalotti » wt paź 27, 2009 23:42

Damian nie nadazam za Toba

Powiedziałes ze kupiłes turbine od xxx (nie bede wymieniał kto bo nie o to chodzi)
Powiedziałes ze była uzywana i na używana wygalada (brudne obudowy itp)
Powiedziałes ze to JAK arl
Widoczeni temu komus nie wyszła

Nie ma problemu z dolotem, przepływka itp. Nie ma co skracac sztangi.

Miałem auto na hamowni i walczyłem z symulatorem nad nim.

Problem jest w turbinie, mod w sterowniku jest skomplikowany jak pod big turbo. Sprężarka nie chce wstawac i stabilizowac doładowania.

Wszystko inne masz sprawne, napisze to jeszcze raz tak jak i mówiłem osobiscie. Na poprzedniej spręzarce dół był taki jak powinien byc.

Turbo nie nadaje sie !! a jak bedziesz wysyłał logi po forach to potem beda takie kwiatki ze Ci beda kazali sztange skracac albo przepływki podmieniac.

OD DZISIAJ PRZESTAJE POMAGAC LUDZIOM NAPRAWIAC SOFTEM USZKODZONE SAMOCHODY.

Pozdrawiam.


.:: MRMotors - W-WA UL. MINERALNA 26 - 0-694-046-807 ::..

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » śr paź 28, 2009 12:49

hehe wiedziałem że się tuner w końcu wq..wi :jezor: jak takie głupoty zobaczy...nie wiem po co ten temat w ogóle ktoś zakładał - takie jest moje zdanie :smoke:


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości