Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt wrz 25, 2009 22:50

Udesky pisze:a do tamtych miejsc nikt nie zagląda.
tak sie nie tłumacz :P
ma być ładnie i już - wszędzie :D



Awatar użytkownika
jozko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:39
Lokalizacja: Skarżysko/Kielce
Kontakt:

Post autor: jozko » czw paź 01, 2009 21:42

VW Bora 1.9Tdi FMIC od Ford Mondeo MK3

Obrazek Obrazek Obrazek


[b]był Vw Passat Variant B3 1.8 GT
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]

Awatar użytkownika
jarucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
Lokalizacja: LPU

Post autor: jarucki » czw paź 01, 2009 23:57

jozko nawet Fajnie to wyszło ;)


[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm

arwam

Post autor: arwam » pt paź 02, 2009 00:01

jarucki pisze:jozko nawet Fajnie to wyszło ;)
może i fajnie tylko ten IC trochę taki jakby mikry jest :grin:



Awatar użytkownika
jozko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:39
Lokalizacja: Skarżysko/Kielce
Kontakt:

Post autor: jozko » pt paź 02, 2009 00:36

jarucki a nie mowilem :)

arwam zobacz jaka ma objetosc btw goodhope zrobil na nim 175 i 360 plasko tak wiec maly ale wariat ;]


[b]był Vw Passat Variant B3 1.8 GT
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]

arwam

Post autor: arwam » pt paź 02, 2009 07:28

jozko, ale od sprintera byłby lepszy ewentualnie od VECTRY 2.2DTI

taki jak ja miałem wcześniej.
tylko on się może czasem poddać przy ciśnieniach rzędu 1.8bara



Awatar użytkownika
jozko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: wt sie 01, 2006 08:39
Lokalizacja: Skarżysko/Kielce
Kontakt:

Post autor: jozko » pt paź 02, 2009 09:43

kwestia jeszcze miejsca - ja chcialem zeby zmiescil siepod zderzak


[b]był Vw Passat Variant B3 1.8 GT
był Vw Passat Variant B4 2.0 Highland
był Vw Passat Variant B4 2.8 Vr6
jest Vw Bora sedan 1.9 Tdi
[/b]

paweloli007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 19:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: paweloli007 » ndz paź 04, 2009 10:29

koledzy jakby ktoś potrzebował to mam zestaw P&P do mk3 z klimą przerobiony IC od megane + kompletne orurowanie jak coś to uderzać na PW



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » wt paź 20, 2009 20:18

Intercooler w passacie 1,9 TD, najprawdopodobniej pochodzi z audi 1.8T. Został zamontowany przed chłodnicą. Po montażu ciśnienie doładowania spadło około 0,1 bara. Nie odczułem wzrostu laga. Rury to nierdzewka, 50mm srednicy.

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 08:14 przez dziomal, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » ndz paź 25, 2009 18:59

Właśnie skończyłem zakładać IC koledze do golfa IV i tak to wygląda już po robocie:
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
Kowi87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw mar 12, 2009 11:22
Lokalizacja: LRY

Post autor: Kowi87 » pn paź 26, 2009 13:48

Troche nisko siedzi ten ICek w golfiku, właściciel bedzie musiał uwazać


Obrazek

Awatar użytkownika
Tominator
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: ndz lip 02, 2006 00:08
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Tominator » pn paź 26, 2009 19:26

Spokojnie, IC siedzi jakis 1cm wyzej niz dokadka



Awatar użytkownika
jarucki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: śr lip 09, 2008 18:25
Lokalizacja: LPU

Post autor: jarucki » wt paź 27, 2009 17:05

Tominator a gdzie upchałeś rury od ICka bo coś ich nie widać :p


[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » wt paź 27, 2009 21:43

witam oto moje rezultaty prac zwiazanych z FIMC.
Na poczatku bylo na szybkiego i nie dopracowane ze wzgledu na wyjscia ICKA 3 cale nie mozna bylo schowac do konca lacznikow.

Obrazek Obrazek Obrazek

Do tego wystapil problem z obcieraniem rury idacej od turbo o poloske.

Obrazek Obrazek



troche slabe foty. Ale nie bylo kratek bo sporo laczniki wystawaly jeden z rury jeden 3 calowy zsilkonowy. Postanowilem to wszystko doprowadzic do ladu. Pare lacznikow silikonowych i z rurek.

Obrazek Obrazek
Obrazek

Tak to wyszlo. Niestety nei udalo sie calkiem showac lacznikow i wystaja troche za kratki troche to kiepsko wyglada ale narazie musi byc. Przy okazji popracowalem troche nad stylizacja silnika mysle ze calkiem neizle mi poszlo dojdzie jeszcze oslpona od s3 na plym do spryskiwaczy i chlodzacy.

Moze na wisne pokusze sie i zmienie ICEK na mniejszy zeby schowac te laczniki chociaz tam jest bardzo ciasno juz teraz i nie wiem za bardoz czy mi sie uda. W razi pytan piszcie i oceniajci hehe. Pozdro.
Ostatnio zmieniony wt paź 27, 2009 21:46 przez czajaa22, łącznie zmieniany 1 raz.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości