końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » sob paź 10, 2009 10:34

bradley pisze:
Stupa_mk3 pisze:Ile dadza wtryski w silniku ALE? ma ktos moze wsadzone i hamowal auto?
Stupa_mk3 pisze:takie pytanie tez zadalem odnosnie silnika ALE bo nie widzialem aby o takowym ktos cos pisal ;)
Tyle samo co w 1Z i AHU :panna:

Trzeba bedzie zrobic czyszczenie tematu, w ktorym bedzie tylko publikacjac wynikow i ew. komentarze dotyczace tych wynikow.

dokładnie :okej:



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » sob paź 10, 2009 20:15

Jeden koleś co się zna na rzeczy, odradził montowania wtrysków 216 w 1Z . Przecież na forum nie ma ani jednej negatywnej wypowiedzi na temat 216. Wydaje mi się, że nie wiedział co mówi.


Dodano 21 września 2011r

Aktualnie mam założone wtryski 230 7otw., pompę 11 i BRD. Śmiga, aż miło.
Ostatnio zmieniony śr wrz 21, 2011 09:11 przez Fucker, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » sob paź 10, 2009 20:41

Fucker, poczytaj troche nawet temat o 216 i zobacz jakie są osiagi dla 1z seri plus 216 ... czy faktycznie nie ma sensu wkładanie 216 skoro tyle osub ma je i przekroczyło 130ps



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » sob paź 10, 2009 22:31

Fucker pisze:Powiedz mi dlaczego jeden koleś co się zna na rzeczy odradził mi montowania wtrysków 216 w 1Z. Powiedział, że to nie ma sensu. Bo turbo za słabe, pompa itd. Mówił, że bym musiał zmienić kolektor z turbiną, komputer itd. Sprzedajesz wtryski to uważam, że będziesz wiedział, bo widzę, że masz pojęcie. Czytam twoje posty.
sratatata

Na zdrowm 1Z wyszło mi z samymi wtryskami, bez softu 122Ps !!! , po sofcie 135,8

Więc na przeciętnym będzie spokojnie 110, bez softu , po sofcie wyjdzie 125, 130ps


Nie warto
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 22:33 przez mariachi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » sob paź 10, 2009 23:24

Sens jest, to widać na forum...
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 01:49 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gozdus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob gru 09, 2006 17:45
Lokalizacja: Ząbki
Kontakt:

Post autor: Gozdus » sob paź 10, 2009 23:41

Fucker pisze:]Tylko nie wiem dlaczego zaraz po kupnie mój 1Z dużo pali. W trasie przy 170km/h spalił 8 litrów. Każdy mi mówi, że dużo.
Bo golfem 1z nie jeździ się 170 w trasie :green_fuck:



Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » sob paź 10, 2009 23:58

Gozdus pisze:
Fucker pisze:]Tylko nie wiem dlaczego zaraz po kupnie mój 1Z dużo pali. W trasie przy 170km/h spalił 8 litrów. Każdy mi mówi, że dużo.
Bo golfem 1z nie jeździ się 170 w trasie :green_fuck:
Jak nie, legalnie jeżdżę, jak jadę do brata do Niemiec (Koln). Tam na autostradach nie ma ograniczeń. Nie wiem czego się czepiasz. 170 to sobie jeszcze spokojnie jedzie na serii.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » ndz paź 11, 2009 10:55

Kolega nie miał na myśli ze nie poleci 170 tylko to ze przy tej prędkości bedzie takie zuzycie , więc albo latasz w trasie 120 i łyka 6 albo 170 i wtedy łyknie i 8.



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » ndz paź 11, 2009 13:11

Fucker pisze:chcę podnieść ciśnienie o 0,2 bara

Zabijesz turbo...
według mnie to albo seria albo profi program do autka ....
jak chcesz łatać to szybko to większą chłodnica oleju ja założyłem chłodnice od asz
takie rezystory i tp dla mnie to grzebanie palcem w d....
porządny program to i autko jest ekonomiczne i jedzie dobrze w całym zakresie obrotów...
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 13:12 przez krzys-jeruzal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » ndz paź 11, 2009 14:32

krzys-jeruzal pisze:Zabijesz turbo...
O 0,2bara? :D Jakby dmuchnal na tej suszarce powyzej 1.4 to bylby hardcore. A 1bar jest niczym niespodziewanym.

Dlaczego nie poleca sie 216 w 1Z. Bo to jest tak: zapas paliwa jest ale nie mozna go w pelni wykorzystac bo powietrza brak. Mialem plany zmiany turbiny ale zmienie ja tylko pod warunkiem, ze stara sie zepsuje, a narazie dziala i dziala.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » ndz paź 11, 2009 15:16

szatanek pisze:Kolega nie miał na myśli ze nie poleci 170 tylko to ze przy tej prędkości bedzie takie zuzycie , więc albo latasz w trasie 120 i łyka 6 albo 170 i wtedy łyknie i 8.
Więc mnie to cieszy jeżeli to jest normalne spalanie. Bo od każdego tylko słyszę, że mu pali 5, 5,5 max. 6 przy butowaniu. Nie jadę non stop taką prędkością tylko prędkość oscyluje między 120 - 170.

[ Dodano: 11 Paź 2009 15:19 ]
krzys-jeruzal pisze:
Fucker pisze:chcę podnieść ciśnienie o 0,2 bara

Zabijesz turbo...
według mnie to albo seria albo profi program do autka ....
jak chcesz łatać to szybko to większą chłodnica oleju ja założyłem chłodnice od asz
porządny program to i autko jest ekonomiczne i jedzie dobrze w całym zakresie obrotów...
Już zakupiłem turbo z AWX'a GT17
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 01:54 przez Fucker, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » ndz paź 11, 2009 15:53

Fucker pisze:Więc mnie to cieszy jeżeli to jest normalne spalanie. Bo od każdego tylko słyszę, że mu pali 5, 5,5 max. 6 przy butowaniu.
Po prostu jak kos ci takie bajki opowiada to dodaj 1-2l :D :D


http://tuneforce.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
https://tuneforce.pl/chiptuning-walbrzych-hamownia" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » śr paź 14, 2009 23:20

Fucker pisze:
Gozdus pisze:
Fucker pisze:]Tylko nie wiem dlaczego zaraz po kupnie mój 1Z dużo pali. W trasie przy 170km/h spalił 8 litrów. Każdy mi mówi, że dużo.
Bo golfem 1z nie jeździ się 170 w trasie :green_fuck:
Jak nie, legalnie jeżdżę, jak jadę do brata do Niemiec (Koln). Tam na autostradach nie ma ograniczeń. Nie wiem czego się czepiasz. 170 to sobie jeszcze spokojnie jedzie na serii.
W DE już są ograniczenia .. i zostało naprawdę niewiele odcinków na których można sobie pozwolić deptać do oporu... ale to inna bajka.
Co do spalania 8l/100km to się nie dziw kolego .Przy 170 km/h silniczek ma swoje obroty i musi wciągnąć ON by to jechało a z 90 koni i skrzyni 5 wiele nie uzyskasz.
Z taką prędkością i mniejszym spalaniem- owszem ale z mocniejszym silnikiem- długą skrzynią 6.. to tyle w temacie.
Co do 216... to owszem-- polecają chłopaki bo jeśli są wsadzone do nie zakatowanego silniczka i zapodamy jeszcze jakiś ładnie zestrojony program pod to to i spalanie potrafi spaść... a o ile?? to już zależy od naszej Prawej stopy :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Fucker
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
"KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
Posty: 616
Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
Kontakt:

Post autor: Fucker » czw paź 15, 2009 09:52

Wiesz, na innych forach to się chwalą jakie to niskie spalanie mają, ale jak wszedłem na to forum to widzę, że są tu realia. To mnie trochę uspokoiło. Teraz już założyłem MFA do mojego golfa i widzę jak teraz przebiega spalanie. Przy spokojnej jeździe pokazuje średnie spalanie 5,8 L/100km



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości