Różnice w 1.9TDI MK5 BRU a BKC
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Różnice w 1.9TDI MK5 BRU a BKC
Czy te silniki dużo się różnią ? Jeden 90 drugi 105KM, oba na pompowtryskach (?). Czy mają te samo sprzęgło, mowa oczywiście o skrzyni 5b. ?
Jak wygląda podatność na mody tego słabszego, bo co do 105 to coś tam słyszałem.
Czy mógł by mi ktoś napisać listę modów jakie trzeba by było wykonać aby wycisnąć z nich okolice 200kuca, bo tyle jest podobno górna osiągalną granicą...
Czy przy osiągnięciu takiego wyniku będzie duży lag ?
Jak wygląda podatność na mody tego słabszego, bo co do 105 to coś tam słyszałem.
Czy mógł by mi ktoś napisać listę modów jakie trzeba by było wykonać aby wycisnąć z nich okolice 200kuca, bo tyle jest podobno górna osiągalną granicą...
Czy przy osiągnięciu takiego wyniku będzie duży lag ?
Dokładnie, praktycznie takie same jednostki napędowe i taka sama podatność na mody
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
prawdaPinkFloyd pisze:Oba to bliźniacze silniki, słabszy shamowany jest programem
falsz. samym softem mozna spokojnie zblizyc sie do 150 a nawet je przekroczyc.PinkFloyd pisze:górna granica dla obu to ok 140KM na fabrycznych pompkach
pompki w zaden sposob nie ograniczaja przyrostu na seryjnych gratach wiec nie trzeba ich zmieniac
do osiagniecia 180ps potrzebne jest wieksze turbo
najwiekszym mankamentem tego silnka jest skrzynia przez ktora trzeba oslabiac moment obrotowy.
vw > all
A jak by się miała sprawa włożenia skrzyni 6 biegów, dało by rade zastosować sprzęgło od jakiegos ASZ czy ARL, nie bardzo jestem zwolennikiem jednomasu...
Czy skrzynia 6 wymaga innego mechanizmu zmiany, bo półosie rozumiem że trzeba zmienić.
A czy do mocy tych powiedzmy 180 nie trzeba robić wydechu 2.5'' i FMIC z rurami ?
Czy skrzynia 6 wymaga innego mechanizmu zmiany, bo półosie rozumiem że trzeba zmienić.
A czy do mocy tych powiedzmy 180 nie trzeba robić wydechu 2.5'' i FMIC z rurami ?
Tak naprawdę bezpieczna granica dla sprężarki to okolice 145-150KM i raczej wtedy trzeba pamiętać żeby nie przegiąć, dla klientów z ulicy nie robię z tego więcej jak 140-143KM...
Półosi nie trzeba wymieniać, turbo od ,,170ki'' ewentualnie hybryda na bazie ARL i okolice 180 do uzyskania, do tego oczywiście sprzęgło
Półosi nie trzeba wymieniać, turbo od ,,170ki'' ewentualnie hybryda na bazie ARL i okolice 180 do uzyskania, do tego oczywiście sprzęgło
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
a świstak siedzi...majkitdi pisze:moj kolega ma program na 150 w golfie v i jezdzi praktycznie bezdymnie. kopcenie wysteuje tylko wtedy gdy auto pojezdzi troche 'bez palowania' - wowczas po daniu w palnik przez chwile wystepuje male zadymienie.
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 12:17 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
ja tam niczyich zdolności i doświadczenia nie śmiałbym nawet negować
ale, mam pomysła
majkitdi
skoro twierdzisz że w BKC 150PS robi się bezdymnie...a ograniczeniem jest samo turbo..
to właściwie w czym problem ?
więcej koksu, zadymi...ale musi wygenerować ze 160 albo i więcej ?
widział kto takiego ? (może jakiś filmik) ?
ale, mam pomysła
majkitdi
skoro twierdzisz że w BKC 150PS robi się bezdymnie...a ograniczeniem jest samo turbo..
to właściwie w czym problem ?
więcej koksu, zadymi...ale musi wygenerować ze 160 albo i więcej ?
widział kto takiego ? (może jakiś filmik) ?
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 13:43 przez goodhope, łącznie zmieniany 2 razy.
powoluje sie jedynie na przyklad auta mojego kolegi.
widzialem wynik z hamowni maha, widzialem jak auto jezdzi na pelnym bucie - nie ma dymienia. po konkretne odpowiedzi odsylam do autora softu ( bobik - jetronik ).
added: troche zmieniles posta a zdazylem juz odpisac . nie wiem jak jezdzi ten motor przy 160PS. te informacje ktore podaje sa prawdziwe. niczego nie przekolorowuje.
[ Dodano: 09 Paź 2009 13:48 ]
goodhope, wlasnie otrzymalem informacje od wlasciciela golfa o ktorym pisze abys poprosil kogos z compsportu o wykres przy doladowaniu 1.4 bara na seryjnych gratach - wynik 165PS.
ten wynik znajdziesz rowniez w gazecie "motor" - byl dla nich robiony test.
i jeszcze slowa uzytkownika streetracing.pl:
"mam takiego golfa, w CS zrobili mi program ponoc lightowy i hama dala 157HP/313Nm i ladny przebieg bez peakow. na trasie przy stalej predkosci 140km/h pali 6.6l. zadnych problemow ze sprzeglem nie zanotowalem na razie (skrzynia 5). mam 7000km po chipie i bez zarzutowow (auto chipowane z przebiegiem 1000km) "
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 016&hl=bkc
widzialem wynik z hamowni maha, widzialem jak auto jezdzi na pelnym bucie - nie ma dymienia. po konkretne odpowiedzi odsylam do autora softu ( bobik - jetronik ).
added: troche zmieniles posta a zdazylem juz odpisac . nie wiem jak jezdzi ten motor przy 160PS. te informacje ktore podaje sa prawdziwe. niczego nie przekolorowuje.
[ Dodano: 09 Paź 2009 13:48 ]
goodhope, wlasnie otrzymalem informacje od wlasciciela golfa o ktorym pisze abys poprosil kogos z compsportu o wykres przy doladowaniu 1.4 bara na seryjnych gratach - wynik 165PS.
ten wynik znajdziesz rowniez w gazecie "motor" - byl dla nich robiony test.
i jeszcze slowa uzytkownika streetracing.pl:
"mam takiego golfa, w CS zrobili mi program ponoc lightowy i hama dala 157HP/313Nm i ladny przebieg bez peakow. na trasie przy stalej predkosci 140km/h pali 6.6l. zadnych problemow ze sprzeglem nie zanotowalem na razie (skrzynia 5). mam 7000km po chipie i bez zarzutowow (auto chipowane z przebiegiem 1000km) "
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 016&hl=bkc
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 14:48 przez majkitdi, łącznie zmieniany 4 razy.
vw > all
o wykres, prędzej musiałbym prosić kogoś z elprosysu, bo o ile wiem, compsort do dziś własnej hamowni nie posiada, a jedynie bywa na gościnnych występach.
hmmm skoro przyrost rzędu 50% to soft lightowy ...
To właściwie, po co się bawić w turbo w tym silniku, skoro można zrobić "harcorowy" i mieć tyle ile inni po turbo ? (byle by unikać wysokich prędkości i żyć musi, tak mówi teoria, więc "dlaczemu" nie?)
ze sprzęgłem w tych silnikach nie ma żadnych problemów, pod warunkiem że się nie wyłazi powyżej 320-325Nm. Chyba że to T5, to nawet 310 potrafi być zbyt wiele.
(Ale na ten temat wypowiadałem się już w innym wątku, który nosił wykresy z tych motorów po 350Nm, seria nie wiedzieć dlaczego po 280 i więcej, w których ponoć się nic nie działo).
hmmm skoro przyrost rzędu 50% to soft lightowy ...
To właściwie, po co się bawić w turbo w tym silniku, skoro można zrobić "harcorowy" i mieć tyle ile inni po turbo ? (byle by unikać wysokich prędkości i żyć musi, tak mówi teoria, więc "dlaczemu" nie?)
ze sprzęgłem w tych silnikach nie ma żadnych problemów, pod warunkiem że się nie wyłazi powyżej 320-325Nm. Chyba że to T5, to nawet 310 potrafi być zbyt wiele.
(Ale na ten temat wypowiadałem się już w innym wątku, który nosił wykresy z tych motorów po 350Nm, seria nie wiedzieć dlaczego po 280 i więcej, w których ponoć się nic nie działo).
Ostatnio zmieniony pt paź 09, 2009 15:40 przez goodhope, łącznie zmieniany 5 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości