A3 1.9TDI ALH++ :D
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
A3 1.9TDI ALH++ :D
Auto było nie sprawne. Przed wymiana przepływomierza i wyczyszczeniem turbiny 63KM i 119NM - prawdziwy demon
Po zabiegach Roberta i Krystiana seria 110KM 226NM
A więc przyszedł czas na mody. Jako, że turbo jest identyczne z tym w ASV 110KM pozostało seryjne. Doszły wtryski z ASV + soft
Wynik bardzo pozytywny 143KM 310NM Dzieki dla ekipy Tune-Up
[img][img]http://img230.imageshack.us/img230/1042/wykrese.th.jpg[/img][/img]
Po zabiegach Roberta i Krystiana seria 110KM 226NM
A więc przyszedł czas na mody. Jako, że turbo jest identyczne z tym w ASV 110KM pozostało seryjne. Doszły wtryski z ASV + soft
Wynik bardzo pozytywny 143KM 310NM Dzieki dla ekipy Tune-Up
[img][img]http://img230.imageshack.us/img230/1042/wykrese.th.jpg[/img][/img]
o rany
o co chodzi z tymi stratami
o co chodzi z tymi stratami
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 08:54 przez goodhope, łącznie zmieniany 1 raz.
rzeczywiscie straty prawie 60ps
goodhope, moglbys rozjasnic temat strat na kolach?? czy jest jakis sposob na ich zmniejszenie? do glowy przychodzi mi tylko zalozenie mniejszych/lzejszych kol. ewentualnie hardcorowe podpomopwanie na reszte nie mamy chyba wplywu bo jest zalezna od przeniesiena napedu.. czy sie myle??
goodhope, moglbys rozjasnic temat strat na kolach?? czy jest jakis sposob na ich zmniejszenie? do glowy przychodzi mi tylko zalozenie mniejszych/lzejszych kol. ewentualnie hardcorowe podpomopwanie na reszte nie mamy chyba wplywu bo jest zalezna od przeniesiena napedu.. czy sie myle??
vw > all
Re: A3 1.9TDI ALH++ :D
Aż tyle seria ?? rózni się czymś ALH w A3 od ALH w np MK4 ??może wtryskami ?? czy po prostu trafiaja sie takie gifty ?? Pytam z ciekawości .yetigd pisze: seria 110KM 226NM
[img]http://img230.imageshack.us/img230/1042/wykrese.th.jpg]Obrazek[/URL][/img]
Gratuluje wyniku
na wykresie jest 100KM, moze 110KM seria ALH + wtryski ASV ?yetigd pisze:o zabiegach Roberta i Krystiana seria 110KM 226NM
chodzi pewnie o róznicę, czyli ze przy pomiarze serii sa mniejsze straty niz przy pomiarze po modach, nie o samą wartość stratgoodhope, moglbys rozjasnic temat strat na kolach??
goodhope chyba nie musze Ci wyjasniac podpisu (pomiar 5bieg)....
Seria i wczesniejsze strojenia na 4 biegu mierzone ze wzgl na czas pomiaru i moja głowe ktora po 8 pomiarze do 220km/h na 5bieg by wybuchla chyba....
Jak juz auto wylize to kontrolnie zapodam na 5ce i stad takie dymy ehh....
A co do strat to hamownia inercyjna mierzy moc na kolach i dodaje do tego straty wyhamowania na luzie. Z tego oblicza moc na silniku. Troche prymitywne, troche niedokladne ale sie sprawdza....
Roznice strat wynikaja z przelozenia, temp opon, czy tego czy w czasie pomiaru ktos nacisnal np na hamulec
Seria i wczesniejsze strojenia na 4 biegu mierzone ze wzgl na czas pomiaru i moja głowe ktora po 8 pomiarze do 220km/h na 5bieg by wybuchla chyba....
Jak juz auto wylize to kontrolnie zapodam na 5ce i stad takie dymy ehh....
A co do strat to hamownia inercyjna mierzy moc na kolach i dodaje do tego straty wyhamowania na luzie. Z tego oblicza moc na silniku. Troche prymitywne, troche niedokladne ale sie sprawdza....
Roznice strat wynikaja z przelozenia, temp opon, czy tego czy w czasie pomiaru ktos nacisnal np na hamulec
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
nie pytam o teorię...
nie wnikam w cyfry...
rozbieżność też mnie nie dziwi bo widzę różnicę przełożenia ale ...
chodzi mi raczej o to paskudne załamanie strat.
Taki przebieg mocy strat może dać jedynie pękająca opona albo ..uślizg na rolce.
właśnie skończyłem dłubać R klasę. przy 4x4 7-gtronic i prędkości max 187km/h oraz baloniastych oponach rodem z MLa ma 60PS strat.
Przed nią E46 330d ośka, hamowanie na ostatnim przełożeniu. Przy 230km/h ma 43PS strat.
Robercie, powtórz proszę pomiar ... a ten skonsultuj z Danielem
nie wnikam w cyfry...
rozbieżność też mnie nie dziwi bo widzę różnicę przełożenia ale ...
chodzi mi raczej o to paskudne załamanie strat.
Taki przebieg mocy strat może dać jedynie pękająca opona albo ..uślizg na rolce.
właśnie skończyłem dłubać R klasę. przy 4x4 7-gtronic i prędkości max 187km/h oraz baloniastych oponach rodem z MLa ma 60PS strat.
Przed nią E46 330d ośka, hamowanie na ostatnim przełożeniu. Przy 230km/h ma 43PS strat.
Robercie, powtórz proszę pomiar ... a ten skonsultuj z Danielem
Ostatnio zmieniony śr paź 07, 2009 16:58 przez goodhope, łącznie zmieniany 2 razy.
Szkoda ze nie mam przy sobie wykresu z biegu 4...140KM przy podobnych obr. Jesli by byl rzeczywiscie poslizg na rolce (co przy tych obr jest wielce dziwne) to automatycznie sztucznie podbite straty starsznie by rozjechaly wynik na +
A roznica miedzy 4 a 5 bieg to ok 3KM wiec.....
Powiem Ci wiecej zdarzaja mi sie czesto takie straty na wysokich biegach. Stawiam na ogumienie albo skrzynie bieg.
A roznica miedzy 4 a 5 bieg to ok 3KM wiec.....
Powiem Ci wiecej zdarzaja mi sie czesto takie straty na wysokich biegach. Stawiam na ogumienie albo skrzynie bieg.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
140PS masz na wykresie już przy 3700 obr, czyli przed tym dziwnym przełamaniem.
Zatem na cyfrę końcową by na to nie wpłynęło. Z resztą też nigdzie się nie czepiłem cyfry, bo właściwie dlaczegóż miał bym to robić.
Wiem tylko tyle, że poślizg nie jest żadnym problemem przy tej prędkości, jeśli auto jest dopięte ewidentnie na "jedną rolkę".
Być może moje wątłe doświadczenie kilku tysięcy pomiarów za sobą, nie powinno mieć tu nic do rzeczy, ale ...podpowiada mi, że moc strat ma narastać jak spod palca. Inaczej pomiar jest schrzaniony i ciężki do powtórzenia. (chyba że mamy do czynienia z automatem i robi się nienaturalny garb przy wysprzęgleniu, ale to już kwestia napędu)
Zatem na cyfrę końcową by na to nie wpłynęło. Z resztą też nigdzie się nie czepiłem cyfry, bo właściwie dlaczegóż miał bym to robić.
Wiem tylko tyle, że poślizg nie jest żadnym problemem przy tej prędkości, jeśli auto jest dopięte ewidentnie na "jedną rolkę".
Być może moje wątłe doświadczenie kilku tysięcy pomiarów za sobą, nie powinno mieć tu nic do rzeczy, ale ...podpowiada mi, że moc strat ma narastać jak spod palca. Inaczej pomiar jest schrzaniony i ciężki do powtórzenia. (chyba że mamy do czynienia z automatem i robi się nienaturalny garb przy wysprzęgleniu, ale to już kwestia napędu)
Hmm sprawdze to bo auto bedzie u mnie niedlugo na robotce. Nie omieszkam dolaczyc wykresu
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 17 gości