jaka turbina do 1,6td???

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

jaka turbina do 1,6td???

Post autor: Awo_marek » śr wrz 23, 2009 13:45

witam!!!
powiedzcie mi jaką włożyć turbinę do swojego golfa chciałem podnieść nieco jego moc
z forum dowiedziałem się że ludzie wkładają różne turbiny a nawet je podkręcają
natomiast z zakładu regenerującego w mielcu dowiedziałem się ze musi być to oryginalna turbina i nic gość nie słyszał żeby się cos w turbinach podkręcało WIĘC JAK TO W KOŃCU JEST???
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 14:17 przez Awo_marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » śr wrz 23, 2009 19:28

Po pierwsze :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55639
Po drugie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Po trzecie:
Załóż jeden temat i zapytaj o wszystko co chcesz, bo teraz 5 tematów i każdy z innym pytaniem.

[ Dodano: 23 Wrz 2009 19:29 ]
ps. co do gościa od turbin, nie tryska intelektem.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
*Tomal*
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt cze 23, 2009 14:50
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: jaka turbina do 1,6td???

Post autor: *Tomal* » czw wrz 24, 2009 20:34

Awo_marek pisze:witam!!!
powiedzcie mi jaką włożyć turbinę do swojego golfa chciałem podnieść nieco jego moc
z forum dowiedziałem się że ludzie wkładają różne turbiny a nawet je podkręcają
natomiast z zakładu regenerującego w mielcu dowiedziałem się ze musi być to oryginalna turbina i nic gość nie słyszał żeby się cos w turbinach podkręcało WIĘC JAK TO W KOŃCU JEST???
Zapodaj K24


MÓJ MK4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=254368&postdays=0&postorder=asc&start=0
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d85bb5389b8e7213.html][img]http://images50.fotosik.pl/285/d85bb5389b8e7213m.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » czw wrz 24, 2009 21:56

Awo_marek,
jaki masz teraz silniczek ? na jakiej dmuchawce ?



Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » czw wrz 24, 2009 22:28

silnik to 1,6td i jest to 1v a turbina to oryginalna garret(chyba) dokładnie sprawdzę i zabieram się za nią w poniedziałek więc do usłyszenia :D



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt wrz 25, 2009 09:54

Awo_marek pisze:silnik to 1,6td i jest to 1v
w takim razie zacznij najpierw od zmiany pompy paliwa.dopiero potem możesz myśleć nad większym turbo lub kręceniem tego co masz teraz


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » pt wrz 25, 2009 11:00

upss pomyłka na moją korzyść mój silnik ma 70 km czyli to nie jest ten z tą pompą gorszą :)
-cudze chwalicie swego nie znacie...



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » pt wrz 25, 2009 11:08

Awo_marek pisze:upss pomyłka na moją korzyść mój silnik ma 70 km czyli to nie jest ten z tą pompą gorszą
-cudze chwalicie swego nie znacie...
Jeśli jest to 70 km to powinieneś mieć także dobre turbo. :helm:


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt wrz 25, 2009 11:54

Awo_marek, jak ci pisałem, uwierz nie trzeba nic psuć, chyba że masz sporo kasy i silnik wyjęty z auta, porób mody pompy pokręć dawką, rusz ciśnienie, jak mu dowalisz koksu bez umiaru to na zdrowie mu to nie wyjdzie.



Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » pt wrz 25, 2009 12:55

w takim razie myślę założyć intercooler boost pina i dam uszczelkę od 1,9 pod głowicę
a silnik to możliwe że będzie wyjęty bo się szykuje remont generalny zależy to tylko od stanu cylindrów...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt wrz 25, 2009 13:16

Awo_marek pisze:boost pina
To już masz w serii :)
Awo_marek pisze:dam uszczelkę od 1,9 pod głowicę
A razem z nią nowe szpilki, i głowica do splanowania, warto też sprawdzić szczelność zaworów, stan szklanek, prowadnic, i wymienić uszczelniacze - po co 2 razy później rozbierać



Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » pt wrz 25, 2009 14:42

boost pin seryjny jest prosty a podobno lepszy jest z grzybkiem???



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt wrz 25, 2009 14:55

Tylko w 1,9 jest prosty, w 1,6 ma kształt stożka



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pt wrz 25, 2009 18:25

Awo_marek, pokaz foto tego silnika

troche mylisz pojecia
z grzybkiem(LDA) lepsza jest POMPA
a boostpin czyli ten bolec w pompie jest lepszy sciety czyli taki jaki jest w pompach od 1,6 z grzybkiem
wiec jesli masz pompe z grzybkiem to nie musisz zmieniac boostpina



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości