Prośba o doradzenie warsztatu - bIgTurbo ARL

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Grabek1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt maja 12, 2009 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Prośba o doradzenie warsztatu - bIgTurbo ARL

Post autor: Grabek1985 » pt wrz 18, 2009 12:09

Witam!

Chciałbym w swoim ARL zmienić seryjne turbo na GT2256 + dolot z kwasówki.
Szukam warsztatu w Warszawie, bądź okolicach, w którym mógłbym dokonać takich zmian.
Dowiadywałem się już w MR Motors - koszt całkowity to prawie 10 tyś z wydechem 2,5 cala.
Czy ktoś z was mógłby podać mi namiary na warsztat, gdzie mógłbym zrobić to taniej?
Drugie pytanie, czy do tego turbo konieczny jest wydech 2,5 cala, czy Down Pipe wystarczy wymienić? Wydech 2,5 cala i tak zagościłby w moim golfie, natomiast chwilowo nie stać mnie na niego, a turbo muszę wymienić natychmiast, bo niedługo odejdzie z tego świata...a nie chcę ani regenerować tego, ani decydować się na mniejsze Turbo, bo docelowo mierze w 230-240 KM.

Z góry dziękuję za pomoc



majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » pt wrz 18, 2009 12:31

ale co co dokladnie wchodzi w sklad modu za prawie 10 tys w MR Motors?


vw > all

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » pt wrz 18, 2009 12:58

jeżeli 240KM to 2,5'' jest konieczne (przy GT22 konieczne)...
polecam firme Dynosoft we Wrocławiu, zrobili juz wiele takich projetków (a co do ceny to niezaszkodzi zadzwonić i zapytać... może zrobią w lepszej cenie)


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

Grabek1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt maja 12, 2009 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Grabek1985 » pt wrz 18, 2009 13:03

Podając ceny brutto:
Wymiana turbo - 6 tyś.
Wydech 2,5 cala - 2,4 tyś.
Orurowanie do IC - 1,2 tyś

W sumie podliczając koszty jest to 9,6 tyś złotych..
Mam wrażenie, że to trochę przesadzona cena.. stąd moja prośba o doradzenie innego warsztatu.
Dynosoft jest we Wroclawiu, a ja jestem z wawy... niestety troche za daleko ode mnie..



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt wrz 18, 2009 13:15

Grabek1985 pisze:Szukam warsztatu w Warszawie, bądź okolicach
Grabek1985 pisze:Dowiadywałem się już w MR Motors
Pewne jest że w MR Motors temat będzie ogarnięty profesjonalnie.
Grabek1985 pisze:Wymiana turbo - 6 tyś.
Domyślam się że to łączny koszt modyfikacji, razem ze strojeniem...
A trochę roboty przy tym jest...
A kolejna kwestia to że nie każdy tuner potrafi big turbo opanować.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
marcinvvv
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 209
Rejestracja: czw paź 16, 2008 11:35
Lokalizacja: jesteś?
Kontakt:

Post autor: marcinvvv » pt wrz 18, 2009 14:04

Odezwij sie do uzytkownika Ponior. On ma u siebie w ARL big turbo z tego co wiem. Moze cos doradzi.
pozdrawiam


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt wrz 18, 2009 14:19

Grabek1985, masz foto tego turbo?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pt wrz 18, 2009 16:51

Przecież to można zrobić samemu i tylko jechać na strojenie :smoke:

A jak ktoś już zrobi, to będzie wiedział dlaczego komercyjnie kosztuje to ~10k PLN :D



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt wrz 18, 2009 17:09

tjwasiak, bez przesady, az tyle chyba nie ma babraniny z tym


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Maciek19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała

Post autor: Maciek19 » pt wrz 18, 2009 18:27

marcinvvv pisze:Odezwij sie do uzytkownika Ponior. On ma u siebie w ARL big turbo z tego co wiem. Moze cos doradzi.
On właśnie robił w Dynosofcie we Wrocławiu


Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:

Grabek1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: wt maja 12, 2009 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Grabek1985 » pt wrz 18, 2009 19:09

Adamm pisze:Grabek1985, masz foto tego turbo?
No nie, bo ja dopiero chcę je kupić...
I liczyłem, że przez warsztat kupie taniej , ze zniżką..
Jak na razie kontaktowałem się z Grabowski motor sport jeszcze i mam dostać na maila wycenę modyfikacji, niestety jeszcze go nie dostałem...



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pt wrz 18, 2009 20:00

moze udez od Adama z forum.... ja polecam do takich robótek
Adamm,
Ostatnio zmieniony pt wrz 18, 2009 20:01 przez krzys-jeruzal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt wrz 18, 2009 20:01

Grabek1985, jak cos to mozemy sprobowac to ogarnac :D mysle ze to nie powinen byc az tak wielki problem :)

tylko pokaz mi jak to turbo wyglada :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » pt wrz 18, 2009 20:28

Adamm pisze:tjwasiak, bez przesady, az tyle chyba nie ma babraniny z tym
Nie no pewnie że nie ma... Ale za czas i pracę ludzi, czy warsztat trzeba zapłacić... Jak dodasz ZUS, śmiusy i inne drobiazgi to się uskłada. Pewnie, że to nie jest nic wielkiego ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości