Witam golfik 1,9 TD

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

roocki21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 27, 2009 14:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Witam golfik 1,9 TD

Post autor: roocki21 » czw sie 27, 2009 15:29

Posiadam golfika III z silnikiem 1,9 td 65 kw

moje pytanie czy da sie w nim wstawic opornik tak samo jak w TDi??

drugie pytanie jezeli mam zniszczona turbine i nie dziala juz poprawnie i jak ja wymienie na regenerowana to czy bedzie mi nadal brac olej ?


silniczek zdrowy po za turbina jak jest zimny turbina uruchamia sie prawidlowo..a jak sie zagrzeje juz to gdzies na 3,5-4 tys i na chwile ...

samochod na 4 osiaga predkosc 144km/h
na 5 biegu nie mialem okazji go docisnac jeszcze do konca z powodu braku drogi oraz zniszczonej turbiny powietrze ucieka bo słychac głosny gwizd ze strony silnika jak dam wiecej gazu...


prosze o jakies rady.. co zrobic i czy warto wymieniac turbine i co kolwiek do niego dokladac,,
Ostatnio zmieniony czw sie 27, 2009 22:03 przez roocki21, łącznie zmieniany 3 razy.



Quest
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Quest » czw sie 27, 2009 18:26

Poczytaj trochę forum, znajdziesz odpowiedzi.


Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327

roocki21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 27, 2009 14:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: roocki21 » czw sie 27, 2009 18:39

czytam własnie od kad sie zarejestrowalem i znalazlem sporo odpowiedzi ale w starych tematach..

teraz mam zamiar turbine wymienic leje sie olej z niej tragicznie nie wiem co jest przyczyna mysle ze najlepiej wymienic znalazlem juz na allegro w jakiej cenie one sa teraz popytam znajomych mechanikow zeby mi takowa zalatwili.. i wymienie pozniej ja dlekiatnie podkrece wstawie opornik i zwieksze lekko doplyw paliwa ... i mam nadzieje ze bedzie chodzic duzo lepiej..

moze ktos by dal jakas opinie o tym typie silnika bo te nie wiem czy warto cos w ten samochod dokladac i zostawic go na kilka lat czy poprostu go sprzedac jak najszybciej...



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw sie 27, 2009 20:18

Jak pod pompe w TD podepniesz opornik??? moze na lince gazu???
Pierw zajrzyj pod maskę i zobacz co jak wygląda po 2 poczytaj o silnikach "TD" i o TDI i sie zaczerwienisz....
W TD a mianowicie w silniku AAZ masz pompe sterowana linką gazu która jest połączona mechanicznie z pedałem gazu a w TDI masz pompe jak i turbinę sterowaną elektronicznie

[ Dodano: 27 Sie 2009 20:21 ]
roocki21 pisze:drugie pytanie jezeli mam zniszczona turbine i nie dziala juz poprawnie i jak ja wymienie na regenerowana to czy bedzie mi nadal brac olej ?

To jest dobre pytanie ???
Jak zregenerują ci zle turbine to będzie brała olej a jak dobrze to nie bedzie brała oleju i bedzie ciszej pracowac.
Ostatnio zmieniony czw sie 27, 2009 20:18 przez krzys-jeruzal, łącznie zmieniany 1 raz.



roocki21
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: czw sie 27, 2009 14:38
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: roocki21 » czw sie 27, 2009 21:01

aha dzieki za odpowiedz :d nieraz sie nie pomysli jak sie cos pisze ;p


tak dzis pogrzebalem poogladalem silniczek i turbine i znalazlem urwany wezyk od turbniny gdzies grubosci ok 1 cm mysle ze to on jest powodem zlej pracy turbiny jutro sobie go podlacze tak jak powinien byc i zobacze efekty



JUz sie wszystkiego dowiedzialem tak ze w najblizszym czasie wymieniam boost pina , i podkrece lekko wtrysk paliwa jak narazie turbiny nie ruszam dopuki sie nie wyjasni sie co jej sie stało
Ostatnio zmieniony czw sie 27, 2009 22:05 przez roocki21, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości