Możliwości chiptuningu...?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » czw sie 13, 2009 10:42

U mnie po 216 i programie spalanie spadło dość znacznie :bigok: ale to normalny objaw w ALH, który jak już było poruszane wiele razy, w serii potrafi "łyknąć"



sebinHo

Post autor: sebinHo » czw sie 13, 2009 11:15

no tak panowie ale czy opłaca mu się inwestować tyle kasy aby mu spadło spalanie?

zamień golfa na polo sdi to będziesz miał znacznie mniejsze spalanie



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » czw sie 13, 2009 12:35

Ale kolega nie napisał że chęć osiągnięcia niższego spalania jest dla niego priorytetem dlatego chipa i tak pewnie zrobi :bajer:


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

sebinHo

Post autor: sebinHo » czw sie 13, 2009 14:06

kmink, "Witam. Mam ładnego i zdrowego AFN'a. Chciałbym go przystosować do dalekich podróży po całej europie z kumplami. Chodzi głównie o to by przy jakiejś słusznej autostradowej prędkości (110-130 km/h) spalanie było jak najmniejsze, żeby można było na 1 baku zrobić jakieś 1200-1400 km. "

WTF??



Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » czw sie 13, 2009 14:32

sebinHo pisze:kmink, "Witam. Mam ładnego i zdrowego AFN'a.....?
:jezor:

źle zinterpretowałem :pub:
Ostatnio zmieniony czw sie 13, 2009 14:34 przez TuneFORCE, łącznie zmieniany 1 raz.


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » czw sie 13, 2009 15:03

Ogólnie temat spalania w dziale "Speed" ?? :) Znaczy nie czepiam się pytania ale wiadomo : "Zeby zap.... musisz zalać " :bigok:
A co do AFN to robilem kiedys trase nad morze i z powrotem a jestem ze śląska , samochód wypakowany 5 osobami i bagażnik pełny ,często klima, momentami sporo nadganiałem korki wiec było dużo wyprzedzania , jak wiemy nie ma autostrady ( zaledwie 100 km pod gdańskiem) i spalanie według przeliczeń wyszło ok 6 :) byłem w szoku ale nie chciało wyjśc inaczej .
Więc ogolnie chyba ciężko bedzie zejść moim zdaniem, zależy też może od samego motora , jeden weżmie wiecej jeden mniej



BAKI_PL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw sie 13, 2009 23:27
Lokalizacja: BRZEG

Post autor: BAKI_PL » czw sie 13, 2009 23:46

Mój miecz to MK 5 TDI 140 kucy, zrobiony na 180 km i 380 nm. Czy jest techniczna możliwość wymiany na turbo z serii 170 KM i dalsze zwiększenie mocy przy zostawieniu seryjnych wtrysków i pompy paliwa? A przy okazji pozdrawiam wszystkich Vw- maniaków. Jestem z wami od dzisiaj dopiero. no to hej i do zobaczenia może w Suchym Borze :))



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » pt sie 14, 2009 00:21

BAKI_PL pisze:pompy paliwa?
a zwłaszcza...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt sie 14, 2009 22:06

BAKI_PL, teraz najwiekszym ograniczeniem jest turbo, uklad paliwowy wydoli grubo ponad 200KM


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
TuneFORCE
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 465
Rejestracja: pt lis 14, 2008 10:51
Lokalizacja: Trondheim
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » sob sie 15, 2009 09:15

Dario84 pisze:BAKI_PL, teraz najwiekszym ograniczeniem jest turbo, uklad paliwowy wydoli grubo ponad 200KM
dokładnie


Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/

BAKI_PL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw sie 13, 2009 23:27
Lokalizacja: BRZEG

Post autor: BAKI_PL » sob sie 15, 2009 09:59

dzieki za podpowiedź Dario84, czyli teraz muszę postarać się o większe turbo i granica 200 kucy będzie pewnie przekroczona. Nie wiem tylko czy wytrzyma te obciążenia seryjne sprzęgło.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości