Grupowy chiptuning w CompSport
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
No witam ja był bym chętny tylko że w oddziale Krakowskim, nie wiem czy jest taka możliwość .
Bo do Gliwic mam 170 kilosów , a praca mi nie pozwala w tygodniu na takie wojaże
A chrapkę mam na moc już z pół roku .
Pozdro
Bo do Gliwic mam 170 kilosów , a praca mi nie pozwala w tygodniu na takie wojaże
A chrapkę mam na moc już z pół roku .
Pozdro
Ostatnio zmieniony pn cze 29, 2009 11:23 przez olko25, łącznie zmieniany 3 razy.
Miłość do passata od 10 lat :]
Moja bryka : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2921349#2921349
Moja bryka : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2921349#2921349
Trzeba zapytać czy by się dało w oddziale krakowskim ale jak ostatnio odbyło się to w Gliwicach więc pewnie innej opcji nie ma.olko25 pisze:No witam ja był bym chętny tylko że w oddziale Krakowskim, nie wiem czy jest taka możliwość .
Bo do Gliwic mam 170 kilosów , a praca mi nie pozwala w tygodniu na takie wojaże
A chrapkę mam na moc już z pół roku .
Pozdro
Ja mam do Gliwic 300km w jedną stronę.
No to wspólnymi siłami 10 autek zbieramy i gonimy na chipowanie.
Wątek o grupowym chiptuningu na forum a3-club.net:
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... post427227
Cena normalna 1500zł, dla grupy 10 aut 1000zł.
Aktualna lista:
Program:
1. luk-a-sz (1 lipca - 25 sierpnia) Audi A3 1.8T AGU
2. papa82 (od 10go lipca ) Audi A3 1.8T AGU
3. sokolnh (pod koniec lipca) Audi S3 1.8T AMK
4. sugestia (połowa sierpnia) Passat b5 AFN
5. Kusiol (koniec sierpnia) Audi A6 2.0 tdi 140 km
Tylko hamownia:
1. Dominik_m
2. markiewa
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... post427227
Cena normalna 1500zł, dla grupy 10 aut 1000zł.
Aktualna lista:
Program:
1. luk-a-sz (1 lipca - 25 sierpnia) Audi A3 1.8T AGU
2. papa82 (od 10go lipca ) Audi A3 1.8T AGU
3. sokolnh (pod koniec lipca) Audi S3 1.8T AMK
4. sugestia (połowa sierpnia) Passat b5 AFN
5. Kusiol (koniec sierpnia) Audi A6 2.0 tdi 140 km
Tylko hamownia:
1. Dominik_m
2. markiewa
Ostatnio zmieniony wt cze 30, 2009 07:41 przez luk-a-sz, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie no, że daleko to ja mogę powiedzieć 440km. mam do Gliwic !! Swoją drogą nie ma chętnych gdzieś z Wielkopolski na taki zbiorowy Chip-tuning? Żebym miał bliżej zapisałbym sięolko25 pisze:No witam ja był bym chętny tylko że w oddziale Krakowskim, nie wiem czy jest taka możliwość .
Bo do Gliwic mam 170 kilosów , a praca mi nie pozwala w tygodniu na takie wojaże
A chrapkę mam na moc już z pół roku .
Pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167468/]Mój MK3 AFN![/url]
- Ceglarz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- Kontakt:
Rewola, Zgłoś się tu http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=64860
Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
Znajdzie się jesszcze miejsce dla mnie?? Jestem zainteresowanyluk-a-sz pisze:Zostały już TYLKO 2 miejsca na 23 Lipca
pwrd by COMPsport 154,6KM i 334,6Nm
Mój VWóz viewtopic.php?f=91&t=207197" onclick="window.open(this.href);return false; SPRZEDAM
Na wstępie proszę aby moderatorzy nie usuwali tej wypowiedzi.
Jestem rozczarowany całym chiptuningiem w jednej z najlepszych firm w PL [CZYTAJ COMPSPORT], mianowicie - przestudiowałem cały wątek i nie jest tam napisane że auta po modyfikacjach nie mogą uczestniczyć w chipowaniu. Więc zapisałem się na piątek 24 lipca- CHIPTUNING GRUPOWY CENA 1000ZŁ OD AUTA. Po przyjeździe na miejsce - dowiaduje się od szanownego kolegi z CompSportu, że mojego autka nie zrobi bo mam nie SERYJNE!!!!!! to znaczy wymieniłem wtryski na 216 i włożyłem większe turbo od awx. Więc nie rozumiem - czy grupowy chip polega na tym aby na szybko wgrać na seryjne programy trochę lepszy program. Byłem świadkiem jak trwało to około 25 minut łącznie z 2 pomiarami na hamowni. Oczywiście kolega z CS powiedział, że owszem zrobi mi program ale będĘ musiał więcej zapłacić[JAK BYM CHCIAŁ WIĘCEJ PŁACIĆ TO BYM PRZYJECHAŁ INDYWIDUALNIE] 1500 zeta to o połowę więcej niż grupowo. Motywował to tym że w moim przypadku ma 2 razy więcej lutowania [CZYLI WYCHODZI ŻE OKOŁO 3 GODZIN - LUDZIE TO ZA CO WY CHCECIE BRAĆ PIENIĄŻKI] za zhamowanie auta dwa razy ENTER i wgranie gotowca. Myślałem że wybierając CS mogę liczyć na fachowość. Widzę, że reklama was trochę przerasta.
To moja ostatnia przygoda z COMPSPORTEM, poszukam innych tunerów którzy przyłożą się do powstania programu w moim aucie.
Szczerze czuje się oszukany, człowiek jedzie kawał drogi i odchodzi z kwitkiem.
Jestem rozczarowany całym chiptuningiem w jednej z najlepszych firm w PL [CZYTAJ COMPSPORT], mianowicie - przestudiowałem cały wątek i nie jest tam napisane że auta po modyfikacjach nie mogą uczestniczyć w chipowaniu. Więc zapisałem się na piątek 24 lipca- CHIPTUNING GRUPOWY CENA 1000ZŁ OD AUTA. Po przyjeździe na miejsce - dowiaduje się od szanownego kolegi z CompSportu, że mojego autka nie zrobi bo mam nie SERYJNE!!!!!! to znaczy wymieniłem wtryski na 216 i włożyłem większe turbo od awx. Więc nie rozumiem - czy grupowy chip polega na tym aby na szybko wgrać na seryjne programy trochę lepszy program. Byłem świadkiem jak trwało to około 25 minut łącznie z 2 pomiarami na hamowni. Oczywiście kolega z CS powiedział, że owszem zrobi mi program ale będĘ musiał więcej zapłacić[JAK BYM CHCIAŁ WIĘCEJ PŁACIĆ TO BYM PRZYJECHAŁ INDYWIDUALNIE] 1500 zeta to o połowę więcej niż grupowo. Motywował to tym że w moim przypadku ma 2 razy więcej lutowania [CZYLI WYCHODZI ŻE OKOŁO 3 GODZIN - LUDZIE TO ZA CO WY CHCECIE BRAĆ PIENIĄŻKI] za zhamowanie auta dwa razy ENTER i wgranie gotowca. Myślałem że wybierając CS mogę liczyć na fachowość. Widzę, że reklama was trochę przerasta.
To moja ostatnia przygoda z COMPSPORTEM, poszukam innych tunerów którzy przyłożą się do powstania programu w moim aucie.
Szczerze czuje się oszukany, człowiek jedzie kawał drogi i odchodzi z kwitkiem.
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
modyfikacja w sumie dosyć popularna...sugestia pisze:wymieniłem wtryski na 216 i włożyłem większe turbo od awx
żadna mega wydumka która by dała tunerowi do myślenia...
Ja bym nie powiedział że jest to branie pieniędzy za "NIC"...sugestia pisze:Byłem świadkiem jak trwało to około 25 minut łącznie z 2 pomiarami na hamowni. Oczywiście kolega z CS powiedział, że owszem zrobi mi program ale będĘ musiał więcej zapłacić[JAK BYM CHCIAŁ WIĘCEJ PŁACIĆ TO BYM PRZYJECHAŁ INDYWIDUALNIE] 1500 zeta to o połowę więcej niż grupowo. Motywował to tym że w moim przypadku ma 2 razy więcej lutowania [CZYLI WYCHODZI ŻE OKOŁO 3 GODZIN - LUDZIE TO ZA CO WY CHCECIE BRAĆ PIENIĄŻKI] za zhamowanie auta dwa razy ENTER i wgranie gotowca.
Jest wiele firm które są co prawda "tańsze" i robią program za połowę stawki ale trzeba po nich poprawiać.
Wbrew pozorom nie jest to takie proste...
I zanim zaczęło im wychodzić strojenie w "25 minut"... to nie w jednym laptopie farbę z ENTERA starli...
Ostatnio zmieniony pt lip 24, 2009 23:23 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 2 razy.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- luki-TDI
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
- Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
- Kontakt:
Operacja "lutowanie" trwa nie dłużej niż kilkanaście minut z programowaniem chwilke dłużej. Ja wcale się nie dziwie że Patryk powiedział Ci więcej. Tymbardziej, że wcześnie powinieneś to z nim ustalić, "że przyjeżdżam już z takim setupem". Cena jaką powiedział nie jest wygurowaną również. Może za niedługo setup:BigT,FMIC,wałek,duże pompki będzie traktowany jako standardowy "Chip".
Czy w benzynie: GT28RS też jest pewnym standardzikiem, do tego zakuty motor, inne wtryski,pompa paliwa itp itd też ma być liczone podobnie jak sofcik?
Troche więcej rozwagi panowie...... szanujmy się nawzajem
Pozdrawiam
Czy w benzynie: GT28RS też jest pewnym standardzikiem, do tego zakuty motor, inne wtryski,pompa paliwa itp itd też ma być liczone podobnie jak sofcik?
Troche więcej rozwagi panowie...... szanujmy się nawzajem
Pozdrawiam
KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Zwyczajnie mu się nie chciało podstawek lutować.Raz,że to czasochłonne,a dwa nie zawsze się udaje.
O niebo łatwiej jest wgrać program po kablu.
W czasie jaki musi poświęcić na wlutowanie dwóch podstawek zrobi kilka autek po kablu.
Stąd ta niechęć.
Ale swoją drogą,trochę źle to o nich świadczy.
Ale tuner też człowiek i swoje humory miewa.
sugestia, podjedź do Daniela,to Ci zrobi szybko i profesjonalnie.
Jesteś z Krakowa,a szukasz szczęścia po świecie.
Uderz do kolegi KonradzikIV, to Cię z nim umówi.
Dodam tylko,że hamownia,a Daniel takiej nie ma(leży rozebrana),to urządzenie potrzebne do uzyskania wykresu.Żadne logi robione na hamowni nie pokryją się z tymi zrobionymi na drodze.Inne obciążenia.
Dobremu tunerowi do pełni szczęścia wystarczy dłuższa prosta.
Mnie zrobił program bez hamowni i powiem Ci,że wyszło mu super.
[ Dodano: 26 Lip 2009 10:30 ]
Trzeba się umawiać,bo szanowny tuner nie ma czasu na wlutowanie podstawek,czy kości.
To za co wy ta kasę chcecie brać????
Za wgranie tego samego programu,po raz setny,do takiego samego silnika??
Trochę szacunku dla klienta.
Są tacy,którzy wiedzą,co należy zrobić i nie wybrzydzają.
Co to za problem napisać program pod 216tki i większe turbo?
Otóż,jak się okazuje jest to problem,bo nie da się już walnąć gotowca,tylko trzeba kilka map zmienić.Do tego dochodzi lutowanie,wiec,to już za dużo,jak na 1000 zeta.
Ta wasza arogancja mnie rozpier....
Może ta kwota,to za mało?
1000 PLNów,za pół godziny roboty,to już psie pieniądze jak dla was?
O niebo łatwiej jest wgrać program po kablu.
W czasie jaki musi poświęcić na wlutowanie dwóch podstawek zrobi kilka autek po kablu.
Stąd ta niechęć.
Ale swoją drogą,trochę źle to o nich świadczy.
Ale tuner też człowiek i swoje humory miewa.
sugestia, podjedź do Daniela,to Ci zrobi szybko i profesjonalnie.
Jesteś z Krakowa,a szukasz szczęścia po świecie.
Uderz do kolegi KonradzikIV, to Cię z nim umówi.
Dodam tylko,że hamownia,a Daniel takiej nie ma(leży rozebrana),to urządzenie potrzebne do uzyskania wykresu.Żadne logi robione na hamowni nie pokryją się z tymi zrobionymi na drodze.Inne obciążenia.
Dobremu tunerowi do pełni szczęścia wystarczy dłuższa prosta.
Mnie zrobił program bez hamowni i powiem Ci,że wyszło mu super.
[ Dodano: 26 Lip 2009 10:30 ]
Niedługo będziecie krzyczeć fortunę za operacje która trwa krócej niż wytrysk.luki-TDI pisze:Ja wcale się nie dziwie że Patryk powiedział Ci więcej.
Trzeba się umawiać,bo szanowny tuner nie ma czasu na wlutowanie podstawek,czy kości.
To za co wy ta kasę chcecie brać????
Za wgranie tego samego programu,po raz setny,do takiego samego silnika??
Trochę szacunku dla klienta.
Są tacy,którzy wiedzą,co należy zrobić i nie wybrzydzają.
Co to za problem napisać program pod 216tki i większe turbo?
Otóż,jak się okazuje jest to problem,bo nie da się już walnąć gotowca,tylko trzeba kilka map zmienić.Do tego dochodzi lutowanie,wiec,to już za dużo,jak na 1000 zeta.
Ta wasza arogancja mnie rozpier....
Koleś odwalił już mechanikę za was szanowni tunerzy,więc nie rozumiem,skąd ta niechęć.luki-TDI pisze:Może za niedługo setup:BigT,FMIC,wałek,duże pompki będzie traktowany jako standardowy "Chip".
Może ta kwota,to za mało?
1000 PLNów,za pół godziny roboty,to już psie pieniądze jak dla was?
AFN 165,5@380,8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości