Golf 4 2.0 TDI BKD 16V by DynoSoft

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Golf 4 2.0 TDI BKD 16V by DynoSoft

Post autor: guluwroc » czw kwie 16, 2009 08:33

Swap silnika z 1.4 benzyny na 2.0 TDI BKD by DynoSoft Wrocław
Kolektor rurowy równoodległosciowy pod turbo by DynoSoft Wrocław
Big Turbo by DynoSoft Wrocław
Sprzęgło Sharan
Wydech 3 cale
Big Intercooler by DynoSoft Wrocław
BMC CDA
Silnik odpalony na instalacji edc 15

Znalazłem godzine aby posiedzieć przy swoim aucie,soft narazie średni,żadnego mocnego koksu a ku zdziwieniu mocy nie brakuje :)

Obrazek

niestety mam dalej kłopot i nie wiem jeszcze do końca z czym,przez to że zachciało mi sie przerobić silnik BKD aby działał na EDC15 cos przerywa dlatego udało mi sie tylko auto schamować do 3800 obr i do tych obrotów mam 243 KM co uważam za wynik świetny(szacuje że moc maxymalną ten silnik będize miał przy ok 4600 obr),po świetach zaczynam dłubać i szukać co jest przyczyną bo moc jaka sie pojawiła dała mi motywacji :) .



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw kwie 16, 2009 17:15

Gdzie masz czujnik położenia wału? :chytry:


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » czw kwie 16, 2009 20:51

jaro4444 pisze:Gdzie masz czujnik położenia wału? :chytry:
w edc16 jest on na uszczelniaczu wału za kołem dwumasowym,ja przerabiając silnik na edc15 musiałem czujnik z PDka dac w inne miejsce wraz impulsatorem.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw kwie 16, 2009 21:51

guluwroc pisze:w edc16 jest on na uszczelniaczu wału za kołem dwumasowym,ja przerabiając silnik na edc15 musiałem czujnik z PDka dac w inne miejsce wraz impulsatorem.
Gulu proszę uszanuj choć troszke moją wiedzę i nie pisz oczywistych spraw. Ja pytam o konkrety :)
Dałeś koło inpulsatora tak jak mają np BMW M3?


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » pt kwie 17, 2009 10:00

jaro4444 pisze:
guluwroc pisze:w edc16 jest on na uszczelniaczu wału za kołem dwumasowym,ja przerabiając silnik na edc15 musiałem czujnik z PDka dac w inne miejsce wraz impulsatorem.
Gulu proszę uszanuj choć troszke moją wiedzę i nie pisz oczywistych spraw. Ja pytam o konkrety :)
Dałeś koło inpulsatora tak jak mają np BMW M3?
Nie rozumiem do czego zmierzasz?Patent działa i nie ważne gdzie jest.Wg mnie są 2 opcje.

1 albo coś ma bicie i powyzej jakiś obrotów gubi sygnał
2 zmiana kabla na pełen ekran ( i tak właśnie teraz robie)



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt kwie 17, 2009 23:40

podoba mi się przebieg momentu, w miare płasko a MAX Nm u góry, a nie przy 2k RPM :blush:
taka lepsza benzynka w sam raz do katowania :helm:


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz maja 31, 2009 11:20

up.
no i jak? udało się w końcu wystroić samochód? jeżeli tak to z jakim skutkiem?



guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » wt cze 30, 2009 22:25

Wzieło mnie natchnienie przed urlopem i po części kryzys braku auta bo corrado sprzedane:) i zrobiłem problem przerywającego auta przy 3800obr.A więc moge teraz napisać że silnik jest przerobiony przezemnie i odpalony na sterowniku EDC 15.Jak już pisałem program narazie light na szybko zrobione przez Aligatora gdy kilka miesięcy temu otwieraliśmy hamownie.Auto po ustawionym rozrządzie na serie wogóle nie dymi,oto wynik po 100 próbie zlikwidowania przerywania.
Obrazek



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » śr lip 01, 2009 00:29

guluwroc, Fazy rozrządu seria?? czy przestawiony wałek?


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » śr lip 01, 2009 08:18

andrew.zbyrko pisze:guluwroc, Fazy rozrządu seria?? czy przestawiony wałek?
Seria.dlatego moc nisko trzyma puki co :)



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr lip 01, 2009 10:40

to teraz trzeba fotele usztywnić...

guluwroc, czy podliczałeś całkowity koszt swapa i modyfikacji?
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2009 10:42 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » śr lip 01, 2009 17:43

CrocodileReggae pisze:to teraz trzeba fotele usztywnić...

guluwroc, czy podliczałeś całkowity koszt swapa i modyfikacji?
Auto kosztowało 4,5 tys zł bez silnika i skrzyni 1,4 benzyna,no i myśle że spokojnie z 25 tys zł wsadziłem nie mówiąć ile miesięcy własnej pracy.



Awatar użytkownika
Rafalek114
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
Kontakt:

Post autor: Rafalek114 » śr lip 01, 2009 18:36

jezeli to jest light to ile planujesz finalnie osiagnac ?? 260-270 jest realne ?


WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm

2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm

2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » śr lip 01, 2009 18:49

Rafalek114 pisze:jezeli to jest light to ile planujesz finalnie osiagnac ?? 260-270 jest realne ?
Zobaczymy,to już od silnika zależy,osprzęt jest gotowy na 300KM.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości