chip w mk4

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » pn cze 08, 2009 09:36

U mnie seryjne sprzęgło ALH trzymało przy 290 Nm przez jakieś 1500 km :) , liczylem na troche wiecej ale trudno :) teraz ładuje G60



19klaudik86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt gru 30, 2008 12:38
Lokalizacja: mysłoWVIce
Kontakt:

Post autor: 19klaudik86 » sob cze 13, 2009 19:36

witam poanowie czytam tak i mam pytanie ja swojego golfa sprowadzilem z niemiec i co sie okazalo jego moc w dowodzie ma 96kw to czyli 130 km a naklejka na razadzie jest i wychodiz ze ma 100km przejechalem sie na hamownie i co sie okazalo jest po chipie i ma teraz 143,8 dokladnie i tu moje pytanie czy to jest moliwe ze z 100 wycisl by az tyle kucykow z gory dzieki



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob cze 13, 2009 20:52

Deft-on pisze:U mnie seryjne sprzęgło ALH trzymało przy 290 Nm przez jakieś 1500 km
Mój dwumas,co mnie zadziwia,pomimo,że mam 380 niutów nadal żyje i jakoś nie spieszno mu na tamten świat,choć lekko nie ma.
Dlatego dziwi mnie jak czytam,że inne klękają już przy niewiele ponad 300 niutkach.
Jakieś słabe te nowsze 2u-masy. :grin:

[ Dodano: 13 Cze 2009 20:57 ]
19klaudik86 pisze:tu moje pytanie czy to jest moliwe ze z 100 wycisl by az tyle kucykow z gory dzieki
Na pompkach możliwe,choć z dymem.
Sprawdź,jakie masz turbo,bo może i to zmienione.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » sob cze 13, 2009 21:59

sagon pisze:Mój dwumas,co mnie zadziwia,pomimo,że mam 380 niutów nadal żyje i jakoś nie spieszno mu na tamten świat,choć lekko nie ma.
Dlatego dziwi mnie jak czytam,że inne klękają już przy niewiele ponad 300 niutkach.
Jakieś słabe te nowsze 2u-masy.
Koledze sprzeglo sie skonczylo choc dwumas tez mial juz luzy, dzis wymienilem mu na jednomas z G60, zrobiona tez byla korekta programu.

19klaudik86, jak najbardziej robi sie takie wyniki z setki, najbardziej widoczne przyrosty sa na silniku 1,9tdi PD 90KM w MK5 miedzy innymi, ma turbo gt1749V czyli takie samo jak w setce i innych, po programie tez wychodzi okolice 140KM.

Takze przyrost 90-->140 calkiem fajny :), chyba najtansze konie w tdi jesli chodzi o soft :).


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

19klaudik86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt gru 30, 2008 12:38
Lokalizacja: mysłoWVIce
Kontakt:

Post autor: 19klaudik86 » ndz cze 14, 2009 02:47

sagon, tzn ??? moglbys mnie roswirtlic bo blady jestem z tego jak to sprawdzic ??



Dario84, ale to jesat mk IV ?? czy to jest mozliwe?? jak cos to mam paier z chamowni jak cos by ulatiwl



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » ndz cze 14, 2009 09:14

Dario84, ale to jesat mk IV ?? czy to jest mozliwe?? jak cos to mam paier z chamowni jak cos by ulatiwl[/quote]

Jest spokojnie możliwe i to bez dymienia ...w końcu to PD :)



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz cze 14, 2009 11:30

Zwróć uwagę na kształt muszli aluminiowej.
Jeżeli masz taką,to turbinka jest zmieniana.
http://moto.allegro.pl/item652013834_tu ... ml#gallery

Jeżeli wygląda tak,to seryjna.
http://moto.allegro.pl/item652014021_tu ... ml#gallery

Zawsze jeszcze może być hybryda,ale to mało realne przy takiej mocy.
Najlepiej spisać numer z tabliczki znamionowej,jest wygrawerowany na tej aluminiowej muszli.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
QCHARZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 362
Rejestracja: sob lis 01, 2008 16:19
Lokalizacja: Kietrz
Kontakt:

Post autor: QCHARZ » ndz cze 14, 2009 14:38

witam
posiadam golfa IV 90ps
planuje wymienić mu wtryski oraz program do tego
w firmie która ma przeprowadzić modyfikacje powiedzieli że sprzęgło to wytrzyma i nie będzie z tym żadnego problemu co o tym myślicie??

Dużo w was pisze tu o tym żeby dbać o silnik po takich modach.
Co to dokładnie oznacza co robić żeby o niego dobrze zadbać ??


SPRZEDAM BBS RC330 8J18 et32 5X100 - 25 JAHRE http://allegro.pl/show_item.php?item=2759538556

Awatar użytkownika
Deft-on
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt mar 03, 2009 15:16
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Deft-on » ndz cze 14, 2009 15:52

sagon pisze:
Deft-on pisze:U mnie seryjne sprzęgło ALH trzymało przy 290 Nm przez jakieś 1500 km
Mój dwumas,co mnie zadziwia,pomimo,że mam 380 niutów nadal żyje i jakoś nie spieszno mu na tamten świat,choć lekko nie ma.
Dlatego dziwi mnie jak czytam,że inne klękają już przy niewiele ponad 300 niutkach.
Jakieś słabe te nowsze 2u-masy. :grin:

[ Dodano: 13 Cze 2009 20:57 ]
19klaudik86 pisze:tu moje pytanie czy to jest moliwe ze z 100 wycisl by az tyle kucykow z gory dzieki
Na pompkach możliwe,choć z dymem.
Sprawdź,jakie masz turbo,bo może i to zmienione.

no u mnie słabo było ze sprzegłem, zaczelo juz slizgać przy programie po wymianie wtrysków , dlatego mumin zrobił nieco slabszy ,ale teraz po wymianie na g 60 jest zupelnie inna bania :D nie wiem ile dokladnie jest bo nie hamowalismy ale jest podlane troche wiecej paliwa i dolozonie niutów max moment od 2200 i auto zbiera sie że aż miło :)

Dalem sie przjechac kumplowi który jezdzi bmw 2.0 v6 160 km i juz jest zdecydowany ze zmienia auto na diesla:) :grin:

ps.
Faktycznie dziwne ze jedne dwumasy padają przy 290 a inne trzymaja przy 380 :) ja mam teorie ze moje auto moglo jezdzic zanim go sprowadzilem na jakims dupiatym programie , cos na pewno bylo mieszane w sofcie bo przy programie mumin mowil ze są mapy z jednomasu , moze dlatego sie skonczylo tak szybko

[ Dodano: 14 Cze 2009 16:39 ]
QCHARZ pisze:witam
posiadam golfa IV 90ps
planuje wymienić mu wtryski oraz program do tego
w firmie która ma przeprowadzić modyfikacje powiedzieli że sprzęgło to wytrzyma i nie będzie z tym żadnego problemu co o tym myślicie??

Dużo w was pisze tu o tym żeby dbać o silnik po takich modach.
Co to dokładnie oznacza co robić żeby o niego dobrze zadbać ??
No wiec wlaśnie ze sprzęglem to rożnie bywa , jak piszemy , jednym padaja po 1500 km tak jak było w moim przypadku inni jeżdża z powodzeniem przy 380 Nm . Ja bym sie jednak nastawil na twoim miejscy ze wymiana sprzęgla to kwestia czasu.

Co do dbania to .zmieniaj olej razem z filtrami co 10 tys , nie pałuj zanim sie nie rozgrzeje , a i po pałowaniu daj mu chwile pochodzic na wolnych obrotach zanim zgasisz

Może jeszcze nie ciśnij non stop na autostradach z max predkością przez dluzszy okres czasu , diesle zle znosza na dluższa mete max obciążenia ale genralnie w polsce nie mamy z tym problemów :)
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 15:55 przez Deft-on, łącznie zmieniany 1 raz.



19klaudik86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt gru 30, 2008 12:38
Lokalizacja: mysłoWVIce
Kontakt:

Post autor: 19klaudik86 » ndz cze 14, 2009 18:39

sagon, no powiem ze czasmi przydymi ale jak odrazu mu dam buta do zola to jak wchodiz na wysoki obroty to dymi ale nie zawsze



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn cze 15, 2009 07:34

QCHARZ, mozesz zrobic tak jak deft, zrobic program i wtryski a pozniej jesli bedzie problem ze sprzeglem ew. wymiana na mocniejsze ;).


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

krzysiu210
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24

Post autor: krzysiu210 » śr wrz 23, 2009 09:15

krzysiu210 pisze: Post z dnia 05 Cze 2009 14:52
...i ostatecznie zdecydowałem że bedzie nowe sprzęgło ori od ALH
nowy SACHS
więc gdy skrzynia biegów już wyjechała spod autka i zobaczyłem luzy
na dwumasie, to za namową kolegi mechanika zdecywałem się na
gotowy zestaw z jednomasem Valeo 826317



radnym
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt paź 30, 2009 11:45
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: radnym » pn lis 02, 2009 14:47

Witam wszystkich!!
Mam takie pytanie czy silnik 1.9 Tdi z golfa 4 o mocy 130km seryjnie ze zmienionym programem na 170km.Czy to jest bezpieczne dla silnika.Chodzi o to ze nie chce wymieniac co chwila sprzęgła itd.????Moge kupic taka brykę lecz nie wiem czy się w to pakować???
Tutaj link
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9764810
Napiszcie czy warto???
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 14:49 przez radnym, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » pn lis 02, 2009 15:19

regulator trwałości masz pod swoją prawą stopą ;)

Swoją drogą, jak widać, kolejne auto (nad czym ubolewam..ale takie są realia), w którym nakład włożonej pracy i poniesionych kosztów, nigdy nie zwróci się po sprzedaży (z całym szacunkiem do obecnego właściciela auta i wprowadzonych przez niego modów).

Wracając do tematu.
Przy takich modach i wykresie, to z pewnością nie tunnig za 200zł.
Więc jeśli będziesz miał obawy, sądzę, że ze sprzedającym dogadasz się co do korekty u tunera na poziom jaki cię zadowoli.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości