chip w mk4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: wt gru 30, 2008 12:38
- Lokalizacja: mysłoWVIce
- Kontakt:
witam poanowie czytam tak i mam pytanie ja swojego golfa sprowadzilem z niemiec i co sie okazalo jego moc w dowodzie ma 96kw to czyli 130 km a naklejka na razadzie jest i wychodiz ze ma 100km przejechalem sie na hamownie i co sie okazalo jest po chipie i ma teraz 143,8 dokladnie i tu moje pytanie czy to jest moliwe ze z 100 wycisl by az tyle kucykow z gory dzieki
Mój dwumas,co mnie zadziwia,pomimo,że mam 380 niutów nadal żyje i jakoś nie spieszno mu na tamten świat,choć lekko nie ma.Deft-on pisze:U mnie seryjne sprzęgło ALH trzymało przy 290 Nm przez jakieś 1500 km
Dlatego dziwi mnie jak czytam,że inne klękają już przy niewiele ponad 300 niutkach.
Jakieś słabe te nowsze 2u-masy.
[ Dodano: 13 Cze 2009 20:57 ]
Na pompkach możliwe,choć z dymem.19klaudik86 pisze:tu moje pytanie czy to jest moliwe ze z 100 wycisl by az tyle kucykow z gory dzieki
Sprawdź,jakie masz turbo,bo może i to zmienione.
AFN 165,5@380,8
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Koledze sprzeglo sie skonczylo choc dwumas tez mial juz luzy, dzis wymienilem mu na jednomas z G60, zrobiona tez byla korekta programu.sagon pisze:Mój dwumas,co mnie zadziwia,pomimo,że mam 380 niutów nadal żyje i jakoś nie spieszno mu na tamten świat,choć lekko nie ma.
Dlatego dziwi mnie jak czytam,że inne klękają już przy niewiele ponad 300 niutkach.
Jakieś słabe te nowsze 2u-masy.
19klaudik86, jak najbardziej robi sie takie wyniki z setki, najbardziej widoczne przyrosty sa na silniku 1,9tdi PD 90KM w MK5 miedzy innymi, ma turbo gt1749V czyli takie samo jak w setce i innych, po programie tez wychodzi okolice 140KM.
Takze przyrost 90-->140 calkiem fajny , chyba najtansze konie w tdi jesli chodzi o soft .
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: wt gru 30, 2008 12:38
- Lokalizacja: mysłoWVIce
- Kontakt:
Zwróć uwagę na kształt muszli aluminiowej.
Jeżeli masz taką,to turbinka jest zmieniana.
http://moto.allegro.pl/item652013834_tu ... ml#gallery
Jeżeli wygląda tak,to seryjna.
http://moto.allegro.pl/item652014021_tu ... ml#gallery
Zawsze jeszcze może być hybryda,ale to mało realne przy takiej mocy.
Najlepiej spisać numer z tabliczki znamionowej,jest wygrawerowany na tej aluminiowej muszli.
Jeżeli masz taką,to turbinka jest zmieniana.
http://moto.allegro.pl/item652013834_tu ... ml#gallery
Jeżeli wygląda tak,to seryjna.
http://moto.allegro.pl/item652014021_tu ... ml#gallery
Zawsze jeszcze może być hybryda,ale to mało realne przy takiej mocy.
Najlepiej spisać numer z tabliczki znamionowej,jest wygrawerowany na tej aluminiowej muszli.
AFN 165,5@380,8
witam
posiadam golfa IV 90ps
planuje wymienić mu wtryski oraz program do tego
w firmie która ma przeprowadzić modyfikacje powiedzieli że sprzęgło to wytrzyma i nie będzie z tym żadnego problemu co o tym myślicie??
Dużo w was pisze tu o tym żeby dbać o silnik po takich modach.
Co to dokładnie oznacza co robić żeby o niego dobrze zadbać ??
posiadam golfa IV 90ps
planuje wymienić mu wtryski oraz program do tego
w firmie która ma przeprowadzić modyfikacje powiedzieli że sprzęgło to wytrzyma i nie będzie z tym żadnego problemu co o tym myślicie??
Dużo w was pisze tu o tym żeby dbać o silnik po takich modach.
Co to dokładnie oznacza co robić żeby o niego dobrze zadbać ??
SPRZEDAM BBS RC330 8J18 et32 5X100 - 25 JAHRE http://allegro.pl/show_item.php?item=2759538556
sagon pisze:Mój dwumas,co mnie zadziwia,pomimo,że mam 380 niutów nadal żyje i jakoś nie spieszno mu na tamten świat,choć lekko nie ma.Deft-on pisze:U mnie seryjne sprzęgło ALH trzymało przy 290 Nm przez jakieś 1500 km
Dlatego dziwi mnie jak czytam,że inne klękają już przy niewiele ponad 300 niutkach.
Jakieś słabe te nowsze 2u-masy.
[ Dodano: 13 Cze 2009 20:57 ]Na pompkach możliwe,choć z dymem.19klaudik86 pisze:tu moje pytanie czy to jest moliwe ze z 100 wycisl by az tyle kucykow z gory dzieki
Sprawdź,jakie masz turbo,bo może i to zmienione.
no u mnie słabo było ze sprzegłem, zaczelo juz slizgać przy programie po wymianie wtrysków , dlatego mumin zrobił nieco slabszy ,ale teraz po wymianie na g 60 jest zupelnie inna bania nie wiem ile dokladnie jest bo nie hamowalismy ale jest podlane troche wiecej paliwa i dolozonie niutów max moment od 2200 i auto zbiera sie że aż miło
Dalem sie przjechac kumplowi który jezdzi bmw 2.0 v6 160 km i juz jest zdecydowany ze zmienia auto na diesla:)
ps.
Faktycznie dziwne ze jedne dwumasy padają przy 290 a inne trzymaja przy 380 ja mam teorie ze moje auto moglo jezdzic zanim go sprowadzilem na jakims dupiatym programie , cos na pewno bylo mieszane w sofcie bo przy programie mumin mowil ze są mapy z jednomasu , moze dlatego sie skonczylo tak szybko
[ Dodano: 14 Cze 2009 16:39 ]
No wiec wlaśnie ze sprzęglem to rożnie bywa , jak piszemy , jednym padaja po 1500 km tak jak było w moim przypadku inni jeżdża z powodzeniem przy 380 Nm . Ja bym sie jednak nastawil na twoim miejscy ze wymiana sprzęgla to kwestia czasu.QCHARZ pisze:witam
posiadam golfa IV 90ps
planuje wymienić mu wtryski oraz program do tego
w firmie która ma przeprowadzić modyfikacje powiedzieli że sprzęgło to wytrzyma i nie będzie z tym żadnego problemu co o tym myślicie??
Dużo w was pisze tu o tym żeby dbać o silnik po takich modach.
Co to dokładnie oznacza co robić żeby o niego dobrze zadbać ??
Co do dbania to .zmieniaj olej razem z filtrami co 10 tys , nie pałuj zanim sie nie rozgrzeje , a i po pałowaniu daj mu chwile pochodzic na wolnych obrotach zanim zgasisz
Może jeszcze nie ciśnij non stop na autostradach z max predkością przez dluzszy okres czasu , diesle zle znosza na dluższa mete max obciążenia ale genralnie w polsce nie mamy z tym problemów
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 15:55 przez Deft-on, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: wt gru 30, 2008 12:38
- Lokalizacja: mysłoWVIce
- Kontakt:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
QCHARZ, mozesz zrobic tak jak deft, zrobic program i wtryski a pozniej jesli bedzie problem ze sprzeglem ew. wymiana na mocniejsze .
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Ma gadane
- Posty: 159
- Rejestracja: pn lis 27, 2006 03:24
Witam wszystkich!!
Mam takie pytanie czy silnik 1.9 Tdi z golfa 4 o mocy 130km seryjnie ze zmienionym programem na 170km.Czy to jest bezpieczne dla silnika.Chodzi o to ze nie chce wymieniac co chwila sprzęgła itd.????Moge kupic taka brykę lecz nie wiem czy się w to pakować???
Tutaj link
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9764810
Napiszcie czy warto???
Mam takie pytanie czy silnik 1.9 Tdi z golfa 4 o mocy 130km seryjnie ze zmienionym programem na 170km.Czy to jest bezpieczne dla silnika.Chodzi o to ze nie chce wymieniac co chwila sprzęgła itd.????Moge kupic taka brykę lecz nie wiem czy się w to pakować???
Tutaj link
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9764810
Napiszcie czy warto???
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 14:49 przez radnym, łącznie zmieniany 1 raz.
regulator trwałości masz pod swoją prawą stopą
Swoją drogą, jak widać, kolejne auto (nad czym ubolewam..ale takie są realia), w którym nakład włożonej pracy i poniesionych kosztów, nigdy nie zwróci się po sprzedaży (z całym szacunkiem do obecnego właściciela auta i wprowadzonych przez niego modów).
Wracając do tematu.
Przy takich modach i wykresie, to z pewnością nie tunnig za 200zł.
Więc jeśli będziesz miał obawy, sądzę, że ze sprzedającym dogadasz się co do korekty u tunera na poziom jaki cię zadowoli.
Swoją drogą, jak widać, kolejne auto (nad czym ubolewam..ale takie są realia), w którym nakład włożonej pracy i poniesionych kosztów, nigdy nie zwróci się po sprzedaży (z całym szacunkiem do obecnego właściciela auta i wprowadzonych przez niego modów).
Wracając do tematu.
Przy takich modach i wykresie, to z pewnością nie tunnig za 200zł.
Więc jeśli będziesz miał obawy, sądzę, że ze sprzedającym dogadasz się co do korekty u tunera na poziom jaki cię zadowoli.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości